|
|
detail
(l.98)
|
pridané 5.1.2016 9:41
Vyborne aspom toto posunie PC k dalsim vysinam.. konecne... Skor by ale maly odkopnut DX11 a zacat poriadne optimalizovat na DX12 . aby bol maximalne vyuzity HW co uz mame teraz! A Nvidia si moze svoje Reklamne tahy stricit tam niekde.. Pokial neurobia zo svojich technologii open source zatial nech sa ani neozyvaju.. Specialne ten ich nepodareny gameworks..
|
detail
(l.214)
|
1
0
Johnni
-> tor
pridané 4.1.2016 16:41
este mi daco o tom porozpravaj... aby si bol v obraze, bezne si pustam hry z PC do TV.. teda ked mam daco co je hratelne aj s gamepadom a naozaj nemam pocit, ze by ten pocitac fungoval na 1/7 vykonu ked sa hram na tv a potom s tou istou hrou siel naplno na monitore
a co ma spolocne odozva ovladaca, pripadne jeho citlivost so zobrazovacou jednotkou? |
detail
(l.156)
|
2
1
FadedSky
-> TimoteoN
pridané 4.1.2016 13:58
tu známy trol so svojou úvahou o jemnosti obrazu ktorý mu zatiaž ete nikto nezoral ... no raz mono príde deň a vetci si budeme tĺc hlavy o stôl.
|
detail
(l.55)
|
pridané 4.1.2016 13:23
no da sa :*
|
detail
(l.101)
|
6
tor
-> Johnni
pridané 4.1.2016 12:55
Rozdil je v zornem uhlu obrazoveho bodu a tedy v narocich na zpracovani grafiky, rozdil je i v citlivosti ovladace a narocich na odezvu. Tohle dohromady vyzaduje na pc nekolikanasobne vyssi vykon,
|
detail
(l.101)
|
5
tor
-> TimoteoN
pridané 4.1.2016 12:53
Muzes, ale na monitoru z blizka to bude vypadat spatne. A pc hry naopak nejsou optimalizovane do obyvaku na hrani na tv. To je presne to, co se Valve snazi neuspesne zmenit a do ceho rve spoustu penez.
|
detail
(l.137)
|
pridané 4.1.2016 12:37
Perspektiva ti nieco hovori? :)
|
detail
(l.115)
|
pridané 4.1.2016 12:13
ty čo dáva :DDDD PS môe napoji na monitor a bude robi to isté ako keď dá PS na televízor.. a tak isto aj naopak keĎ PC zapne na monitor alebo TV ....
|
detail
(l.139)
|
2
0
Rono12
pridané 4.1.2016 11:27
(editované 4.1.2016 11:29)
Zaujimave ale ako plnohodnotne hranie ma to moc nelaka..som klasik- dualshock v ruke a mat vycisteny priestor pred tv
Mozno ked sa to rozbehne vo velkom tak to bude sranda ale tieto zaciatky novych technologii maju spolocne jedno- malo muziky za vela penazi |
detail
(l.190)
|
1
1
RICH RACER
-> vlad.K.O.
pridané 4.1.2016 11:04
(editované 4.1.2016 11:16)
no analpes tam vidis snad iba ty
|
detail
(l.117)
|
1
Bluefire22
pridané 4.1.2016 10:14
No je jasné, e VR momentálne nemá význam, momentálne som skôr zvedavý na 4K hranie na 500 pc.
|
detail
(l.119)
|
pridané 4.1.2016 9:46
Mňa napadlo jedine to, e TV
|
detail
(l.157)
|
1
1
VanDy666
pridané 4.1.2016 9:36
Zamavajme vr na rozlúčku
|
detail
(l.102)
|
2
1
Shado
pridané 4.1.2016 8:39
Jeeej shitworks nám do*ebe aj VR supeeer
|
detail
(l.120)
|
pridané 4.1.2016 8:03
Myslim, ze pointa bola niekde uplne inde....
|
detail
(l.113)
|
pridané 4.1.2016 3:40
tak to aj mali v plane a docela im to vychadza
|
detail
(l.113)
|
pridané 4.1.2016 3:39
3D a VR je dost rozdiel, sediet v sedacke a otacat celou hlavou hore a dole, ale asi budes lepsi expert ako oni
|
detail
(l.113)
|
1
1
Arnalpes
-> vlad.K.O.
pridané 4.1.2016 3:37
odjeb sa pise s E, dezo
|
detail
(l.214)
|
3
0
Johnni
-> tor
pridané 4.1.2016 1:31
(editované 4.1.2016 1:33)
preco? aky je rozdiel pre vypocty medzi 1080p 23" monitorom a 1080p 55" TV?
na oboch mas rovnaky pocet bodov... tak preco potrebujes vyssi vykon? edit: a nezacni sem pls splietat tu tvoju uvahu o zvysovani rozlisenia zvacsovanim vzdialenosti od zobrazovacej jednotky. dakujem |
detail
(l.23)
|
1
0
Kokso.s.k.
-> Arnalpes
pridané 4.1.2016 1:01
no tak to je podla toho na prd vyrába graficky náročnejie (krajie) hry zvoli jeden engine (vhodný pre tie krabičky) a frča na tom 10 rokov kým nevíde nová krabička :) a tak dalej
|
|