01 02 >>
icon
detail (l.128)
LastPCgamer -> Bigboss
  pridané 18.2.2016 11:36
Zatial nie je nič pokial viem... Najskor Futuremark nieco take ponukne lebo sa presne takymto porovnavačkam naprieč platformami poslednom čase venuje vo svojich produktoch.
icon
detail (l.231)
Bigboss
  pridané 18.2.2016 9:58
Dajú sa tieto API porovnáva s Metalom (OS-X, iOS)? Myslím pomocou nejakých konkrétnych benchov.
icon
detail (l.128)
LastPCgamer -> ChaoSborn
  pridané 17.2.2016 16:38
Prave skušam a nie je tam... Vulkan vysiel do plnej hry ako update ale na demo zjavne kašlu.
icon
detail (l.81)
ChaoSborn
  pridané 17.2.2016 15:38
A je Vulkan aj v deme The Talos Principle? Zeby som si to otestoval.
icon
detail (l.128)
LastPCgamer
  pridané 17.2.2016 15:14
Vcera bola cena The Talos Principle na Steame 19.99 a dnes je to 39.99? Zaujimave...
icon
detail (l.81)
1
_Bugi_ -> Mat__Mat_
  pridané 17.2.2016 13:47
ten som nespominal. No myslim ze to tiez nebude ziadna revolucia. Urcite nie taka ako v tyc overhead testoch.

Jedine na co sa z dx12 tesim je SLI/crossfire s roznymi kartami a ze budu konecne vyuzivat VRAM z oboch.
icon
detail (l.157)
Dido62 -> Boquinha
  pridané 17.2.2016 11:48 (editované 17.2.2016 12:49)
Viem.ale 4-way titan x je hovadina.Už 3-way sú vyhodené peniaze a môže ti skôr zhorši výkon ako zlepši.Nehovoriac o tom microstutteringu.Predchádzajúci príspevok som samozrejme myslel ironicky a ako overkill na 1080p.Nakožko Bedy nedal žiadne bližšie info ako si prestavuje herné delo.
icon
detail (l.156)
ryohazuki007 -> ????
  pridané 17.2.2016 11:35
25 perc horsie draw calls
icon
detail (l.48)
Mat__Mat_ -> _Bugi_
  pridané 17.2.2016 8:40
DirectX 12 sa tiez odvija od Mantle.
icon
detail (l.169)
Boquinha -> Dido62
  pridané 17.2.2016 8:21
Už letí 4-way Titan X odkedy tu je i7-5960x.
icon
detail (l.169)
Boquinha -> antikonzola
  pridané 17.2.2016 8:18
Ja som sa nevyjadril, že mám starú kartu. Mám Maxwell čip. Nemyslel som staršie karty, ale slabšie, čo je rozdiel. Ale keď ho nevieš pochopi tak to je tvoj problém. To isté aj pre savera.
icon
detail (l.101)
2
tor -> _Bugi_
  pridané 17.2.2016 4:57
Valve.
icon
detail (l.215)
2
???? -> Regina Spectra
  pridané 17.2.2016 2:01
icon
detail (l.166)
1
s3rg1 -> _Bugi_
  pridané 17.2.2016 0:33
na vulkan vysledky pozeraj...
1080p fury +5fps
1440p +7fps

nieje to vela ale vedie :D
icon
detail (l.112)
3
Lusyl -> saver
  pridané 16.2.2016 23:31
android a linux idu uplne mimo mna, tam ma upgrady nezaujimaju .. no som teda zvedavy ci buducnost vulkanu prinesie aj mne nejake vyhody
icon
detail (l.81)
1 0
_Bugi_ -> Boquinha
  pridané 16.2.2016 23:13
lebo GTX660 je uz slabsie zariadenie. Kym sa toto zacne realne pouzivat vo viac ako jedne hre a hrstke tech demo preview, tak ta 660tka bude uz starozitnost.
icon
detail (l.81)
_Bugi_ -> Regina Spectra
  pridané 16.2.2016 23:11 (editované 16.2.2016 23:11)
tiez cakam co vymyslia. Ovladace od nvidi boli vacsinou vzdy fajn, Ved ked prisli s shader cache som skoro odpadol, 10-15% vykonu len ovladacom. Kazdopadne hardwerovy rozdelovac tam je uz od cias Fermi, akuat to nerozdeluje asynchronne, ked vravia ze sa to da ovladacom, tak nevesiam hlavu. nvidia ovladace robit vie.

Ci to ale bude hardwarovo v pascale neviem. AMD ma na hardwarove riesenie tusim patent, ale je mozne ze to bude to iste len pod inym brandovanym nazvom ako SLI/crossfire
icon
detail (l.112)
1
ToMaSS>>
  pridané 16.2.2016 23:09
>RE: _Bugi_
Nemusis mat zrovna Linux. Uz sa dost rozsiruju hry aj OsX na ktorom doteraz tiez bezi(-al) OpenGL takze kazda novinka co prida aspon par percent "vykonu" potesi. A vzhladom na to ze to je este len beta to nie je najhorsie. Ale tie astronomicke percenta z povodnych tabuliek asi nikto ani neocakaval...
icon
detail (l.81)
1
_Bugi_ -> s3rg1
  pridané 16.2.2016 23:06
aha, no ja na tom grafe vidim nieco ine.
icon
detail (l.81)
2 2
_Bugi_ -> Dido62
  pridané 16.2.2016 23:05
no ak doteraz hral na konzole, tak aj jedna 980ti postaci aby si sankou rozbil klavesnicu. ...mozno aj 780tka
01 02 >>