|
|
detail
(l.171)
|
pridané 24.4.2024 8:22
Demo som nehral, len pod pojmom bug sa bere trebars zaseky npc, ci tvojej postavy, vypadky textur, ze ti nejde nieco stlacit ze vypadne nejaka interakcia, ze npc sa tocia do kruhu. A nic z toho tu nie je, je to normalne hratelne, len tie npc pobehuju hore dole šprintom a tazko ich trafit ale nie je to tragedia, chce to skill aspon, treba mierit presne ako v CSku :D no mozno este nejake vaznejsie chyby pridu, uvidime
Vies co mi vadi? Ze to nema vyrazny soundtrack, ambientne zvuky su malo. A ze to nema ziadny quick save /load Len automat checkpointy. Sice su caste ale mozu to byt nervy opakovat rovnaku lokaciu viac krat kebyze prilis skapinas. |
detail
(l.215)
|
pridané 24.4.2024 8:22
(editované 24.4.2024 8:24)
.
|
detail
(l.171)
|
pridané 24.4.2024 8:15
Red faction inspiracia podla mna. Aj hlasky enemakov su identicke. :D
|
detail
(l.1)
|
pridané 24.4.2024 7:28
Aký engine je podľa teba lepší? :D
|
detail
(l.1)
|
pridané 24.4.2024 7:27
To je na vývojároch ako to poriešia. Robím s UE a ešte som pri žiadnom projekte stuttering nezažil.
|
detail
(l.215)
|
pridané 24.4.2024 6:41
Asi tak... 500 na tv je dost obmedzujuce. Da sa kupit fajn tv, ale bez tychto novych funkcii.
|
detail
(l.215)
|
pridané 24.4.2024 6:32
Ved aj ja. Ten engine sa scvrkol na multiplatformovy linearny scriptfest. Co hra to prakticky rovnaka tuneloidna linearita. Najhorsi engine pod slnkom kde ma prakticky skoro kazda nova hra technicke problemy. Dobre hry na UE spocitam na prstoch jednej ruky ci uz po technickej, grafickej, alebo hratelnostnej stranke. Unreal zacinal fajn. Bola tam nadej na velke a pekne svety, ale ako doba postupila zacali nan vychadzat len trapne kolajnice bez interakcie, bez fyziky. Aj ten feeling gumeny co z tych hier vacsinou ide tak sa ho nejdu zbavit. Neznasam ten engine. Dobry je jedine na arkady, ale tie zvladne akykolvek engine.
|
detail
(l.215)
|
pridané 24.4.2024 6:20
Neviem ale casto to spominaju ti co hrali. Demo je rozbite a tvrdia ze je to ako v deme tak z toho vychadzam, ale potom su taki co to aj chvalia. Nakoniec do toho pojdem zrejme. Este musim wrath dohrat.
|
detail
(l.215)
|
pridané 24.4.2024 6:14
(editované 24.4.2024 6:16)
Pomalsue tempo nevadi. Vadi ze sa chovaju ako splasene kurence. Tiez do toho pojdem nakoniec.
|
detail
(l.171)
|
pridané 24.4.2024 1:15
hral som hodinu ,neviem ake bugy mysleli fakt netusim ,vie mi niekto povedat o ake bugy ide?
|
detail
(l.171)
|
pridané 24.4.2024 0:52
phantom fury zas nie je take sklamanie no je to uplne nieco ine nez ion fury. Tempo je pomale , najviac sa to podoba na half life alebo red faction, dam ruku do ohna za to ze npc maju aj rovnake hlasky . A aj rovnako zbesilo utekaju hore dole a tazke je ich trafit no oni vas trafia uplne presne vzdy .Chapem ze sa to ludom nepaci ked samotne tempo hry aj hrdinka su pomalsie za to enemaci behaju jak zmyslov zbavení , sem tam sa kryju za steny a ostanu tam .
Rozporuplna hra, nie je ale vobec zla , ako vravim je to taky mix dvoch hier . Kto cakal rychlu zbesilu akciu jak prvu hru, je na omyle. Samozrejme nesmie chybat interaktivita , splachovanie zachodov, trhanie hajzl papiera, nicenie krabic ci tam nie je lekarnicka, otvaranie smetiakov ci tam nie su naboje, otvaranie dveri cez PC ,hladanie kariet, kodov od dverí, citanie mailov. Hranie sa so zeriavom ci loptou. A nasiel som aj dope fish. Refund sa nekona, zbytocne to ale ludia kritizuju, |
detail
(l.128)
|
4
0
Invictus
-> ????
pridané 23.4.2024 23:38
Ja píšem o engine, nie o hrách, a nesúhlasím. Aj prvé hry boli len tunel, všetko v UE je tunel, až na pár open-world titulov.
|
detail
(l.215)
|
pridané 23.4.2024 22:20
Skoda, ze to tak zbabrali.Trailer vyzera dobre, ale bugy si mozu strcit niekam...
|
detail
(l.215)
|
detail
(l.215)
|
7
????
-> Invictus
pridané 23.4.2024 22:05
(editované 23.4.2024 22:06)
Hovno a nie sialeny posun.Prvy Unreal mal aspon velke prostredia a nejaku tu exploraciu k tomu. Nove hry su stiesnene, linearne a tunelove... Co z toho ze to dobre vyzera ked si vacsinou v nejakych kulisach a koryte co ta nepusti za najblizsi strom. Prvy unreal sa mi dizajnom pacil viac nez vacsina novych ue hier.
|
detail
(l.215)
|
1
0
????
-> majo325
pridané 23.4.2024 22:03
(editované 23.4.2024 22:07)
U UE su to shadre. Taky Lies of P pod dx12 si shadre nacita dopredu a ide ako z praku uplne hladko. Pod dx 11 si shadre nenacita a je tam stuttering. Vacsina UE hier s tym ma problem. Evil West, System Shock remake... Callisto, ale to uz fixli... atd
|
detail
(l.1)
|
1
0
majo325
-> Ezreal
pridané 23.4.2024 21:45
Nechápem. Akože každá hra v Unreale má problém so stutteringom? To je trochu blbosť, nie? Stuttering má vždy svoj dôvod, ale nikdy to nie je engine samotný.
|
detail
(l.128)
|
detail
(l.93)
|
1
0
Ezreal
pridané 23.4.2024 21:27
Ukazuje aj funkciu stutteringu? 😀😀😀 ci to je samozrejmost?
|
detail
(l.214)
|
pridané 23.4.2024 21:01
Prekvapivo, zatial, som s hrou ale technicky problem nemal. Nainstalovalo sa a hned islo.
Jedine cez config som nastavoval fovko a acceleraciu mysi. |
|