|
|
detail
(l.72)
|
1
1
Leonardo da Vinci
-> deathclaw
pridané 7.11.2023 12:37
Hodnotí sa kolekcia. Jednotlivé hry boli v rokoch svojho prvotnného vydania topky a priekopníci - dnes je to už krkolomná zábava a na to aby mohla dostať kolekcia vyššie hodnotenie by museli pridať aj obsahovo, resp. vymazliť ovládanie. Ako veterán pôvodných MGS ma nepresvedčili a radšej sa uchýlim k emulácii alebo počkam na cenovku do 15 eur.
Súhlas s recenzentom - je to odpadové prebaľovanie 20 rokov starých hier... |
detail
(l.105)
|
3
0
AutorNeznámy
-> deathclaw
pridané 6.11.2023 8:30
No práveže to je otázne. Lebo asi je niečo fakt zle, keď hráči momentálne odporúčajú stále skôr tie emulovane verzie hier než s tej kolekcie. A je to odkaz aj pre hráčov- nekupovať túto kolekciu za vysokú cenu a bez modov lebo je to odflaknuta kolekcia s absolútne rovnakými hrami, ako keď vyšli.
|
detail
(l.223)
|
2
0
deathclaw
-> AutorNeznámy
pridané 6.11.2023 0:11
(editované 6.11.2023 0:12)
Toto mi absolútne nedáva zmysel. Takéto hodnotenie mi pripadá ako odkaz autorom, známka pre nich. Pritom podľa mňa by malo byť hodnotenie odkaz kupujúcim - ktorá hra sa oplatí kúpiť a ktorá nie. A pre ľudí, ktorí MGS hry nikdy nehrali, vyzerá byť táto kolekcia ako jedna z najlepších investícií, aké môžu pri kúpe hier spraviť (kolekciu nemám, ale MGS 1/2/3 som prešiel niekoľko krát, aj originály, aj HD remake 2 a 3, naposledy ešte tento rok)
|
detail
(l.105)
|
1
0
AutorNeznámy
pridané 3.11.2023 23:07
Disclaimer- ja len, že chcem podoknúť, že Metal Gear Solid hry sú aj dnes veľmi kvalitné a v kolekcii plne hrateľné a zábavné. Nehodnotím teda tie, ale iba samotnú kolekciu a ako sa s ňou Konami vyhralo. Či v tomto prípade skôr nevyhralo.
|
detail
(l.223)
|
2
0
deathclaw
-> Organon
pridané 27.9.2023 16:50
Súhlasím, že v prvom rade záleží na úsilí samotného človeka. Ale predsa, to úsilie je odmenené lepšie v Singapure, Holandsku alebo v Kanade ako v Pakistane, Bielorusku alebo Ugande
|
detail
(l.108)
|
20
0
Organon
pridané 27.9.2023 13:35
Ktokolvek tam moze byt, nebude tu pre bezneho cloveka o nic lepsie. Sam sa musis obracat ak sa chces mat lepsie.
|
detail
(l.223)
|
1
0
deathclaw
-> AxelStone
pridané 23.9.2023 13:32
MGS HD mal na PS3/Xbox 360 len 720p https://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_Solid_HD_Collecti
on Ale zdá sa mi, že na Xbox One je to už upscalnuté do 1080p |
detail
(l.64)
|
1
0
AxelStone
pridané 22.9.2023 22:22
(editované 22.9.2023 22:26)
Nazorna ukazka odje*anej kolekcie.. Prvy diel neni ani pc verzia ale kockata ps1 verzia 30fps, proste hanba! Cize mi staci ta ps3 HD kolekcia 1080p (mgs2+mgs3+mgs peace walker) a mgs1 pc verzia co mam kedze tu sa nejedna o ziadne vylepsenia len ten isty port. Hlavne ze 60€ za to pytaju
|
detail
(l.223)
|
pridané 22.9.2023 13:29
(editované 22.9.2023 13:30)
Je pravdou, že pred tým, ako som začal to testovanie, som znížil veľkosť kontaineru, tuším zo 4GB na 2GB. A bežal mi tam len ten jeden kontainer, viac ich nepoužívam. Tak potom chápem, že keď potrebuješ pracovať s veľkými/viacerými docker kontainermi, tak ti 8GB RAM nebude stačiť.
|
detail
(l.139)
|
1
1
marceel
-> deathclaw
pridané 22.9.2023 11:39
Mne stacilo, ze mi bezalo v Docker par kontainerov, Safari, terminal a uz to ledva islo. (tak zalezi co ti bezi v kontainery, ale pre mna min bol 4GB na jeden, a potom na mensie stacilo 256MB). A ak pouzivas remote desktop z ineho PC tak to je este horsie.
Mozno s novym Docker 4.23 to uz ide lepsie, ale to som este neskusal. |
detail
(l.223)
|
pridané 22.9.2023 11:02
V čom ťa limituje 8GB RAM? Ja som mal nejaký čas Macbook Air M1 s 8GB RAM a pre srandu som tam skúsil spustiť naraz úplne všetko, čo som aktuálne používal - 2 React servery, Nodejs server, databázu, Docker a ešte nejaké drobnosti ako hudbu, Slack a nejaké taby v browseri. Activity monitor mi ukazoval RAM v červenom (kritická vyťaženosť), ale nezaznamenal som žiadne spomalenie a systém bol responzívny.
Okrem toho som tam skúšal popri ľahšej práci mať spustený Windows 11 cez Parallels, ktorému som priradil 4GB z tých 8GB RAM a mal som tam spustenú nejakú starú hru (asi Fallout 2) a systém bol tiež úplne responzívny. Pre moje potreby teda 8GB s M1 procesorom bohate stačilo. Aktuálne mám 16" M1 s 32GB RAM, ktorý mi dali v práci, ale rozmýšľam, že si na osobné účely kúpim ten MBA M1 s 8GB RAM. |
detail
(l.139)
|
1
marceel
-> Invictus
pridané 22.9.2023 5:35
Pouzivame Mac mini M1 a to ledva ide. Hlavne to limituje 8GB RAM.
|
detail
(l.128)
|
2
1
Invictus
pridané 21.9.2023 22:41
Tie Surface veci sú vždy tak vypimpené čo sa týka prezentačných videí, potom si to človek kúpi, aj za pár tisíc eur [naposledy takmer 5000e] a je mu zo zariadenia blivnô. Design a všetko super, ale ten výkon...resp. jeho absencia, všetko sa zasekáva a mrzne, na to že to má byť prémiová platforma pre Windows, tak sa to ani omylom nechytá na MacPrd s M1 - M2 procesormi a ich MacOS, ani omylom...
|
detail
(l.94)
|
1
0
Braňo1977
-> deathclaw
pridané 11.9.2023 15:29
Udaje som našiel na Techpowerup. Dík za upresnenie.
N64 mám a aj rozšírenie pamäti. Perfect Dark ju vie pekne využiť. |
detail
(l.223)
|
pridané 9.9.2023 16:52
Gamecube mal 43 MB RAM a Wii 88 MB RAM.
Plus k Nintendu 64 sa dalo pripojiť ďalších 4MB RAM cez Expansion pack https://en.wikipedia.org/wiki/GameCube_technical_specifica tions https://en.wikipedia.org/wiki/Wii#Console https://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_64_accessories#Expa nsion_Pak |
detail
(l.94)
|
3
0
Braňo1977
pridané 8.9.2023 14:16
(editované 8.9.2023 14:19)
Ja dúfam že tam bude aspoň 16GB (v najhoršom prípade 12GB).
Čo som pozeral tak N64 4MB, Gamecube 16MB, Wii 64MB, WiiU 2GB a Switch 4GB. Ešte aby tam nakoniec nebolo len 6GB |
detail
(l.223)
|
pridané 29.6.2023 13:49
(editované 29.6.2023 13:50)
1) Aha, teraz som si prečítal tvoj príspevok ešte raz, zle som si to vysvetlil. Tak teda ospravedlnujem sa, beriem späť a tento bod naozaj nemá pointu :)
2) Herní vývojári akceptujú nižší plat výmenou za to, že pracujú na veciach, ktoré ich viac bavia. Aj ja som sa vzdal práce, v ktorej som mal oveľa vyšší plat, aby som mohol robiť niečo, čo ma baví viac. A som spokojnejší. 3) "Keďže sa tomu rozumieš viacej ako ja vysvetlí mi teda ten rozpočet hier ?" => - Po prvé neviem, aká časť toho rozpočtu ide na mzdy programátorov - sú tam aj manažéri, grafici, zvukári a kopec iných pozícií. - Po druhé, tvorba hier je podnikanie ako akékoľvek iné. Pokiaľ veľké firmy rok za rokom vydávajú takéto sumy na vývoj hier, tak asi vyhodnotili, že je to optimálne. Vyhodnotili, že keby dali na vývoj menej, tak by ich výnosy z predaja hier boli nižšie ako to, čo by usporili na vývoji. Sú hry, ktoré ľudia zbúchajú na kolene, bez nároku na odmenu a sú hry, ktoré stoja stovky miliónov dolárov. Ani v jednom prípade sa nedá povedať, že by automaticky išlo o prepadák alebo úspech, alebo že by automaticky investovali do vývoja danej hry príliš veľa alebo príliš málo. Mne to pripadá ako základná ekonomická logika, podobne si môžeš zanalyzovať vývoj čohokoľvek, od videohier až po vývoj efektívnejších puzdier na okuliare. Skôr je teda otázka, prečo si ty myslíš, že tieto sumy sú automaticky príliš vysoké. Z čoho vychádzaš ty? Mimochodom, vieš o tom, že v hernom priemysle sa točia oveľa väčšie peniaze ako vo filmovom priemysle? Navyše, za hry sú zákazníci ochotní zaplatiť oveľa viac ako za filmy. https://gameranx.com/updates/id/416500/article/gaming-is-f ive-times-bigger-than-movies-now/ |
detail
(l.59)
|
pridané 29.6.2023 12:34
1. Pointa?
2. Ja sa IT sektoru nerozumiem tak ťažko budem toto porovnávať alebo skúmať. 🤷 Z môjho pohľadu keď sa v hernom priemysle cíti tak podhodnotený čo mu bráni robiť programátora aj do iného odvetvia 🤔 Keďže sa tomu rozumieš viacej ako ja vysvetlí mi teda ten rozpočet hier ? |
detail
(l.223)
|
2
0
deathclaw
-> mIREC666
pridané 29.6.2023 9:03
" že na nich hlavne po technologickej stránke pracujú fakt kapacity, ľudia ktorí by mohli pracovať na podstatnejších veciach ako sú hry."
1) Ľudia hlasujú svojimi peniazmi. Radšej dajú 60 dolárov za hru ako by dali 60 dolárov za to, aby sa mohli pozerať na nejakú misiu na Mars, prípadne, aby si radšej nikdy nekúpili žiadne hry a za 20 rokov si mohli kúpiť letenku na Mars 2) Vývoj hier posúva dopredu aj iné technologické odvetvia. Okrem iného, keby nikto nehrával hry a nvidia by mala daleko menšie tržby, kto vie, kedy by sa jej podarilo vyvinúť efektívne akcelerátory/grafické karty na machine learning/umelú inteligenciu. Ak by vôbec nejaká nvidia existovala. |
detail
(l.223)
|
pridané 29.6.2023 8:59
1) Aký je podla teba rozdiel medzi platom a cenou práce?
2) Programátor s podobnou úrovňou skillov zarobí v hernom priemysle typicky ovela menej, ako keby sa zamestnal ako programátor v inom odvetví. Takže ak niečo, tak je skôr podhodnotený https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=proga mmers+make+less+in+video+games&ie=UTF-8&oe=UTF-8 |
|