01
icon
detail (l.113)
5 1
Arnalpes
  pridané 8.7.2017 1:23
Chcete objavovat nove galaxie a cudzie rasy? Ale pitchu, tu mate dalsieho debilneho humanoida na ktoreho nam sedi motion capturing, nechce sa nam platit navyse animatorom :D
cele ME je debilny star trek v novom obale
icon
detail (l.180)
1 0
Guerilla -> Arnalpes
  pridané 8.7.2017 13:43
Tí čo vyzerali ako ružový puding boli fajn :-D
icon
detail (l.168)
ZajoE36 -> Arnalpes
  pridané 8.7.2017 10:20
Tak zasa keby každá rasa vyzerala ako z bloodborne, tak by to bolo spoločensky neprijateľné:D
icon
detail (l.198)
3 1
eter
  pridané 7.7.2017 21:53
Je až smiešne, ako si ľudia tak strašne zvykli na to, že ak nie je ohlásený Season Pass/DLC hneď po vydaní hry, tak žiadne nebudú. Bioware nikdy nepotvrdilo ani nevyvrátilo nič ohľadom DLC len to, že Season Pass nebude v kontraste s tým, ako väčšina release od EA funguje.
Ale netreba zabúdať, že Season Pass nemala žiadna časť ME OT. Rovnako DLCs neboli ohlasované hneď po vydaní hry, ale prešlo vždy niekoľko mesiacov, než sa objavili nejaké informácie.
Mne príde až divné, že Bioware stále investuje čas opravovaním MEA, keďže vždy najkritickejšie sú prvé týždne po release. Keby to chceli zahodiť pod koberec a tváriť sa, že MEA neexistuje, vydali by prvé 2-3 patche a kašlali na to. Príliš veľká obeta na "očistenie mena" u hráčov. Vyzerá to, že s MEA majú plány do budúcnosti.
Chcel som pridať aj argument ako pridávanie nových rás do hry len kvôli multiplayeru a vytváranie nových animácii atď pre špecifickú rasu je znova plytvanie resources, ale ako vidím podľa videa sú dosť podobné/identické s humanmi. :)
icon
detail (l.92)
1 0
not_null -> eter
  pridané 7.7.2017 22:10
Možno vylaďujú implementáciu frosbite enginu aby zvládli ďalší MassEffect v lepšej kvalite(nemusí to byť nutne pokračovanie Andromedy)
icon
detail (l.180)
1 2
Guerilla -> not_null
  pridané 7.7.2017 22:33
Podľa mňa z toho sveta neuvidíme nič tak 5-8 rokov :-/
icon
detail (l.122)
3 0
Džoko Džokovič -> eter
  pridané 7.7.2017 22:07
Asi ti uniká podstata alebo nie si informovaný - Tím pracujúci na MAE skresali, SP DLC odložili na neurčito a pracujú na iných tituloch, toť prečo teraz už nič iné ako nejaký patch alebo doplnok do MP nikto nemá čakať.
icon
detail (l.198)
eter -> Džoko Džokovič
  pridané 7.7.2017 22:40
Áno, pretože na vytvorenie 90 hodinovej hry od úplných základov treba rovnako veľký tím ako na 4 hodinové DLC.
Za druhé skresať neznamená ponechať tam 5 ľudí.
Za tretie zdroje ako "ľudia mi povedali", reddit a "reliable source within the company" v random článku na kotaku, ktorý si nemáš ako overiť treba považovať za najväčšiu pravdu.
Navyše všetci významní ľudia na najdôležitejších postoch tam ostali.
icon
detail (l.140)
21 0
majkiris
  pridané 7.7.2017 20:42
"vďaka iným Mliečnym dráham". Akým iným Mliečnym dráham? Mliečna dráha je meno našej galaxie a je iba jedna...
icon
detail (l.168)
3 0
ZajoE36 -> majkiris
  pridané 8.7.2017 10:21
Možno tie tyčinky od nestlé
icon
detail (l.126)
5 0
KrokoSVK -> majkiris
  pridané 7.7.2017 21:13
Tiež pozerám čo to za nezmysel napísal.
icon
detail (l.180)
1 0
Guerilla
  pridané 7.7.2017 20:41
Som zvedavý, či tie singleplayer dlc niekedy vzniknú. Základná hra jebuž odladená, môžem ju už kúpiť ?
icon
detail (l.185)
4 1
cappko -> Guerilla
  pridané 8.7.2017 0:06
Je. Akože narazíš na cranky animácie ešte a ten začiatok príbehu sa STRAŠNE ťahá ale po 10 hodinách si to začneš užívať a trocha infusli tie ksichty shadingom. Tie svety sú úplne nádherné a myslel som si že Angarani budú spravení povrchne ale po objavení Sagov a uzdravení Havarlu alebo exaltation questu na Voelde som si uvedomil že aj keď to nie je žiaden Mass Effect 2 tak som si z toho odniesol tiež dobré herné spomienky. Skús to s otvorenou mysľou a možno ťa to prekvapí, charaktery a ich hĺbka sú stále super.
icon
detail (l.140)
1 1
majkiris -> Guerilla
  pridané 7.7.2017 20:43
Vyzerá to tak, že žiadne SP DLC nebude.
icon
detail (l.25)
3
#fireMacWalters -> majkiris
  pridané 7.7.2017 21:01
a divíš sa? :D
icon
detail (l.140)
2
majkiris -> #fireMacWalters
  pridané 7.7.2017 21:55
Nie.
01