01
icon
detail (l.111)
ChrissMaz
  pridané 19.1.2016 14:33 (editované 19.1.2016 14:40)
Zobudte ma ked sa vrátia s novým enginom :D je to super hra, ale má to 12 rokov sakra vyzerá to stále rovnako hrá sa to rovnako a oni v tom pokračujú, pár rokov bez rovnakých dalších assault squadov a medzitým možu spraviť nový engine
icon
detail (l.130)
antiPS3
  pridané 19.1.2016 10:06
mohli by urobit fps mod aj pre vojacikov to by bolo zaujimave :)
icon
detail (l.108)
Lavak
  pridané 18.1.2016 22:47
Best Way by malo multiplayr necht robit Digitalmindsoft. Best Way robili perfektne single campane ale multak od nich bol vzdy zly.
icon
detail (l.180)
Guerilla
  pridané 18.1.2016 18:50
Na GEM 2 má vyjsť aj takmer identický Gates of Hell, ktorý sa taktiež hlási za nástupcu MoW, každopádne nové GEM engine hry vždy rád vidím
icon
detail (l.183)
2
Erasermark
  pridané 18.1.2016 18:47 (editované 18.1.2016 18:56)
Máme starú hru, ktorú sme už x-krát prerobili a poriadne podojili hráčov na dlc... začali sme so soldiers potom s faces of war, potom man of war a man of war II všetko doplnené o milion dlc... čo ďalej? Začnime od začiatku, prerobme trošku grafiku a môžme dojiť ďalej... welcome to soviet russia...

šéfe... ano? a čo keby sme ešte pridali "mikrotransakcie"? :) Super nápad... Treba tých prehnitých kapitalistov poriadne podojiť.... :)


Môžu si staručké soldiers "prerobené" do "nového kabátiku" pobozkať...

Šéfe? čo zas? a ešte jedna vec... viem že to nemáme zďaleka dokončené a sľubujeme "old school" hrateľnosť, ktorá je proste o tom, že sa to bude správať tak ako v roku 2004 ale mám jeden nápad ako by sme na tom mohli začať zarábať oveľa skôr... počúvam... predstavte si vydáme to ako Early Access... Čo? No proste to vydáme pol roka predtým ako to dokončíme... Super! Vidím, že ste sa v tej prehnitej Európe niečo naučili...
icon
detail (l.93)
2 0
jeremy42 -> Erasermark
  pridané 18.1.2016 22:19
Myslim ze na svete v sucastnosti nie je viac firem ako Ubisoft, Bethesda, Sledgehammer games / Treyarch, ktore su typicke ci uz recyklovanim obsahu hier, hernych technologii, alebo vydavania nepodarkov a neuplne dokoncenych hier.
Ak vsak zavidis malemu ukrajinskemu studiu, ktore nema rozpocet stovky milionov dolarov, tym s 200+ ludmi a nepredava miliony kopii svojich hier, pretoze sa sustredi na malu komunitu hracov, zbytocne tu kydas negativnu kritiku.

Ano, GEM engine uz by sa patrilo posunut o generaciu vopred, tak isto mozno hlbsiu zapletku ale aj tak hry zo serie MoW patria k TOP WWII RTS hram.
01