|
|
detail
(l.121)
|
pridané 15.2.2016 14:13
ako komu, ja mám obrazovku s rozlíšením 1366x768 (19") a preto viem plynule a na decentných detailoch rozbehnúť aj novo-vychádzané hry s Radeon 7850 1GB.
|
detail
(l.65)
|
2
B11B12
pridané 13.2.2016 12:55
no podla videa co som kukal je to skor parodia na hru ako hra samotna
|
detail
(l.270)
|
1
0
F1REFLY
pridané 13.2.2016 1:32
Vedel som, že sa to ešte zmení :)
|
detail
(l.158)
|
pridané 12.2.2016 21:53
Ad1 - nebudem sa riadiť podľa zoskadanych "herných" zostav. Rozdiel vo frekvencii na výkon je minimálny. A zvlášť ten herný, prakticky nulový..
Ad2- RAM nikdy nezaplnis na 100%. Os to manazuje a swapuje vždy bude niečo volne. Poviem príklad mal som 8GB RAM a pri gtav som mal vyuzitych 5GB. Rozsiril som na 16GB a teraz mam bezne 7-8GB. A to u hry ktoré vedia tahat podstatne viac a tam je to 8 fakt minimum |
detail
(l.96)
|
pridané 12.2.2016 21:20
Napríklad to že sa ti do nej rýchlejšie zapisuje a rýchlejšie sa s nej dáta načítavajú ? Porovnaj si DDR3 pamät a DDR4 pamäť a pozri si konfiurácie herných zostáv všade kde je DDR4 pamäť máš 8GB pamäte takže nato je tá frekvencia :) ... áno pokial potrebuješ Multitasking tak je fajn mať navyše Ram a VRam nepoviem tú je dobré mať nejakú rezervu. Lenže aj pri súčasných hrách kde je v doporučených písané 8GB nevyužiješ ich pretože s vlastnej skúsenosti viem že napríkolad Dying light na ultra detailoch nezožerie viac ako 70% Ramky pri 6GB a to je ešte spustený Win 10 a ani zo zapnutým Chromom to nedáš na zaplnenie Ramky takže preto je 16GB hlúposť podľa mňa.
|
detail
(l.138)
|
pridané 12.2.2016 20:38
paráda,že vydajú aj pc verziu
|
detail
(l.158)
|
pridané 12.2.2016 17:34
Co s tým ma frekvencia ?
Si sa ukazal ako sa vyznas. PS: Samozrejme ak je dostupná ram/vram je dobre ak to hra vyuzije a nahra si tam potrebné dáta. Co je na tom zle ? |
detail
(l.96)
|
pridané 12.2.2016 16:46
Keby aj to malo nejakú krásnu grafiku a Engine ktorý zožerie 6GB VRam tak okej beriem. Lenže čím vyššia kvalita obrazu tým viac pamäte na disku to zaberie a 55 GB je taký bežný priemer dnešných hier takže tam je niekde háčik a aby hra žrala na ultra 16 GB Ram je hlúposť iba ak to spúštala na DDR3 pamäti s frekvenciou okolo 1333 Mhz
|
detail
(l.151)
|
pridané 12.2.2016 15:22
Ved prave preto to tam neuvadzaju aby to nikto nevedel, caro osierania
|
detail
(l.599)
|
1
0
saver
-> nyxxin
pridané 12.2.2016 12:48
to uvidis po vydani :)
|
detail
(l.97)
|
1
0
nyxxin
-> saver
pridané 12.2.2016 12:31
Tak nech to uvádzajú tak skoro pred vydaním. Je Ultra zostava len pre 1080p/60FPS? Alebo 1440p/60FPS? To je dosť veľký rozdiel.
|
detail
(l.97)
|
pridané 12.2.2016 12:30
Nixxes to uviedli pri Rise of the Tomb Raider.
Tak potom aký význam majú tie požiadavky keď ani nevieš čo s takou zostavou dostaneš? |
detail
(l.170)
|
pridané 12.2.2016 12:30
respektuju tvůj názor, ačkoliv s nim moc nesouhlasim
|
detail
(l.112)
|
2
0
ToMaSS>>
-> mmm273
pridané 12.2.2016 12:08
Tiez sa mi zdaju tie doporucene v pohode na dnesnu dobu. Hlavne ak sa hra niekam posunie.
Ludia stale vyplakavaju ze vyvoj sa nikam neposuva..... a ked sa niekam posunie tak uz nastava problem, lebo treba aktualnejsi HW. Niekedy co citam komenty mi pride ze by ludia chceli realisticku fyziku, grafiku, velky otvoreny svet a aby na ultra/1440p bolo treba GK za 160e, 4gb ram a nejake core2quad .... Teraz nenarazam konkretne na tuto hru. Neberte si to nikto osobne, len konstatujem. |
detail
(l.599)
|
pridané 12.2.2016 11:20
samozrejme, pre kazdeho, hlavne ak ma hra este par mesiacov do vydania
|
detail
(l.158)
|
pridané 12.2.2016 11:12
nikto to neuvadza. preco by mali oni ? uviedli poziadavky a na realne testy si pockaj, nemusis kupovat v den vydania.
|
detail
(l.129)
|
1
9
LastPCgamer
-> Lay-Z
pridané 12.2.2016 10:32
(editované 12.2.2016 10:33)
Pri DX 12 bolo velmi vela veci vytrhanych z kontextu nafuknutych a hlavne cely DX12 bol marketingovo extremne prehypovany. Ja som to vravel pri kazdej prilezitosti ze realne vysledky nebudu take ako si niektory nezlany hraci na zaklade hypu vysnivali.
|
detail
(l.97)
|
1
nyxxin
-> mmm273
pridané 12.2.2016 10:24
(editované 12.2.2016 10:24)
Je to fakt veľký problém pre nich uviesť rozlíšenie a FPS...
|
detail
(l.97)
|
pridané 12.2.2016 10:10
Už čoskoro. :D Vidím to na máj alebo jún. Nové čipy na novom výrobnom procese a vylepšených architektúrach.
|
detail
(l.158)
|
1
0
mmm273
-> kilman
pridané 12.2.2016 9:44
Este nevies ake technologie z DX12 pouziva a uz sudis ?
DX12 nemalo zvysit vykon aspon nie pri highende.. |
|