|
|
detail
(l.161)
|
pridané 30.3.2016 15:49
myslel som to tak, ze zavidim ten tim... programujem uz nejake svoje veci, ale som na to sam a vzdy sa motam okolo problemov kde by bolo super mat sa koho opytat co si o tom mysli... (nepomaha ani to, ze na to mam tak pol hodinu denne pripadne menej)
|
detail
(l.23)
|
pridané 24.3.2016 15:07
nemáš čo závidieť, na youtube je kopa tutoriálov a ak tomu človek raz za čas venuje nejaké to poobedie, tak si svoju hru môže dokončiť naozaj každý :) nevravím, že každá hra sa stane hitom, ale človek má potom úplne iný pohľad na ostatné hry a celkovo vie viac oceniť zmysel pre detail fulltime vývojárov a vidí za tým to množstvo práce :)
|
detail
(l.161)
|
pridané 21.3.2016 10:29
ticho zavidim...
|
detail
(l.23)
|
1
0
browsi
-> Hardokk
pridané 19.3.2016 12:45
zrejme si to nechcel počuť, ale v prípade, že si začiatočník, tak je to úplne normálne :D ja som začínal pred asi 2-3 rokmi a všade som čítal, že si na začiatok treba dať za cieľ iba nejakú minimalistickú hru, mňa však malé hry v tej dobe nemotivovali, tak som sa okamžite vrhal do multiplayerových pc hier a podobne :D pracoval som na niekoľkých vlastných projektoch, ani jeden som nikdy nedokončil, ale prakticky na každom som sa naučil niečo nové a získal som vedomosti, vďaka ktorým som dnes spolu s mojím tímom na ceste k dokončeniu mojej vôbec prvej hry, zhodou okolností tiež na android (nie je to veľká hra, pracovali sme na nej iba pár týždňov, resp. asi 2 mesiace, ale pre mňa znamená strašne veľa už len kvôli tomu, že sa úplne dokončí) :D nevzdávaj sa, keď sa dokážeš každý deň prinútiť nad tým stráviť zopár hodín (nebodaj si z toho až tak nahypovaný, že to ide samo od seba), tak to k releasu dotiahneš.. ja som to šťastie nemal, nedokázal som dlhodobo pracovať na tom istom bez super kolektívu, ktorý som už teraz našťastie našiel :) good luck
|
detail
(l.118)
|
1
0
QuinterX
-> RedPanda
pridané 17.3.2016 16:08
pockaj oni chceli 800 000€? wow :D wow)
|
detail
(l.101)
|
pridané 17.3.2016 13:37
vizualna stranka vyzera velmi slusne, dufam ze aj hratelnost bude na podobnej urovni, snad len staci popriat vela stastia na hrami precpatom steame...
|
detail
(l.124)
|
1
0
sinson
-> SimonJe
pridané 17.3.2016 12:34
Poviem to takto. Koli robote uz nemam poriadne cas ani v klude si zahrat niake tie hry.
|
detail
(l.132)
|
2
0
SimonJe
-> sinson
pridané 17.3.2016 12:27
No, ja iba ked mam na to dovod. Kazdopadne som tym chcel povedat, ze ked si mlady, na strednej alebo vyske, tak mas predsa plno casu to zmenit nie? :) zacat kodit napr. ... Ini budu chodit po akciach, ty sa viac povenujes vo svojom volnom case tymto veciam a mas brutalnu vyhodu.
|
detail
(l.124)
|
2
0
sinson
-> SimonJe
pridané 17.3.2016 11:45
Nehnevaj sa ale na to ti neodpoviem. Bo tu sa vsetci iba vysmievaju a ponizuju.
|
detail
(l.49)
|
pridané 17.3.2016 10:55
Ja si práve myslím, že v Ubisofte je to lepšie, ako v menších štúdiách ako napr. Warhorse. Tam musí byť tlak na dokončenie úlohy väčší kedže sú menšie kapacity/menej peňazí. Jeden developer nesie viac zodpovednosti.
|
detail
(l.49)
|
1
0
Pápež
-> RedPanda
pridané 17.3.2016 10:51
MUHAHAHA :D a to som si myslel ze daju 3000-4000€ . Prehnal som to.
|
detail
(l.132)
|
1
0
SimonJe
-> sinson
pridané 17.3.2016 9:56
a kolko mas rokov prosim?
|
detail
(l.170)
|
pridané 17.3.2016 4:20
nejak par mesiacov takze ne moc dlho :D
|
detail
(l.107)
|
2
0
Hardokk
-> sinson
pridané 17.3.2016 0:56
Poviem ti tak.. pracujem normalne 8 hodin denne.. doma venujem hre ktoru sa snazim vytvorit na android priblizne 3-5 hodin denne.. uz par tyzdnov.. a este som na nej nic nespravil.. plany som mal (aj mam) velke.. napady tiez.. ale realizacia toho vsetkeho je uplne ina pesnicka :D predstavoval som si to ovela lahsie :D
|
detail
(l.130)
|
pridané 16.3.2016 23:20
UBISOFT studia sa nedaju hadzat vsetky do jedneho vreca. Massive je super studio na robotu napriklad.
|
detail
(l.182)
|
pridané 16.3.2016 21:37
...hej...a ako dlho tam pracuje... týždeň? Poznám tam viacerých ľudí...aj takých, ktorí stáli na začiatku zrodu firmy. Viacerí tam už nepracujú, niektorí sa vrátili a znovu odišli. Ideálne to tam nie je. Hlavne programátori a grafici to tam ľahké nemajú...ale to vlastne v nijakom takomto štúdiu. Spolupracoval som s nimi aj ja...
|
detail
(l.114)
|
1
0
Noso90
-> sinson
pridané 16.3.2016 21:19
(editované 16.3.2016 21:19)
Podla mna to nie je take super ako sa moze zdat :) Vyvijat nieco pre velke spolocnosti typu Ubisoft, EA a pod., kde su prisne terminy, nahlenie a vydavanie nedoladenych hier. Nasledne patchovanie nemoznost nejako vlastneho zasahu do mechanik hry. Ale nejake nezavisle vydavatelstvo s obrovskym budgetom by asi bolo fajn :D
|
detail
(l.110)
|
1
0
Mark101
-> sinson
pridané 16.3.2016 21:03
Som na tom rovnako :D Ale tak aspoň robiť kávu by som im mohol :)
|
detail
(l.35)
|
6
0
RedPanda
-> lone_wolf
pridané 16.3.2016 20:47
Myslíš týchto vtipálkov? https://www.indiegogo.com/projects/path-of-liberty#/
Nazbierali až jedno euro, ktoré si isto aj sami poslali |
detail
(l.170)
|
pridané 16.3.2016 20:37
mozno je to rokmi :D on si zatial nestazuje :D
|
|