01 02 >>
icon
detail (l.101)
2
Rooobko
  pridané 21.9.2017 22:27
Hlavne, že vy ste tomu dali 9 🤔 To vám nie je hanba písať takéto články?
K veci, mám taký pocit že Angry Joe mal pravdu, väčšina prostriedkov pre Andromedu sa presunula na tú ich novú IP, ani náhodou si nespomeniem, ako sa to volá teraz🙄(nejaký clon Destiny, ktorý sa celkom nenápadne podobá na ME 😀).
icon
detail (l.143)
dodush
  pridané 20.9.2017 7:44
toto este dobre dopadlo... vseobecne...kolko uz titulov ocakavanych poslo pod kytky alebo sa natahovalo prerabalo a len pokazilo kvoli managementu.. HL3, HLep3, rage 2, prey 2, dukenukem forever , silent hill s reedusom, stalker2, a to co ma len napadlo v 10tich sekundach

icon
detail (l.170)
M1ch
  pridané 18.9.2017 15:36
je mi luto jak to dopadlo, ale nehadzem hru do vreca kvoli tomu. Mala aj svoje pozitiva a z casti ma aj celkom bavila. Dopadla sice zle ale mohla aj ovela horsie.
icon
detail (l.130)
2 0
Edildo
  pridané 18.9.2017 13:00
Vcelku mi aj smutno ostalo po tomto citani...co uz, taky je business.
icon
detail (l.169)
1 0
ZajoE36
  pridané 18.9.2017 10:37
Priam az smutný príbeh. Chudáci vývojári. Chudák Mass Effect. Dúfam že sa poučili. Iked toto sa dalo predpovedať počas vývoja. To bola dáka banda nekompetentných manažérov čo to nevidela.
icon
detail (l.179)
Grahf -> saver
  pridané 18.9.2017 9:18
čítal si ten článok vôbec?
"Metacritic - 70%. Pre BioWare Montreal boli tieto výsledky katastrofálne. Všetky nádeje na pokračovanie Andromedy boli okamžite pochované. Mnoho vývojárov z BioWare Montreal bolo premiestnených do EA Motive."
icon
detail (l.215)
2 0
???? -> Mysterlool
  pridané 18.9.2017 8:55
podla mna to normalne je. Sp hry vzdy boli narocnejsie ako mp hry. Cut sceny su vzdy doplnene o nejaky ten efekt naviac.
icon
detail (l.157)
1 0
Mysterlool -> Mysterlool
  pridané 18.9.2017 8:39 (editované 18.9.2017 8:41)
Minuskarov by som sa rad spytal preco tie minusy. Pre vas je normalne, ze hra na 1440p rozliseni na max na gtx 1080 dava iby tych 45-60 fps (v cutscenach kludne aj 30) pricom BF1 co ma lepsiu/pre mna ovela krajsiu grafiku aj efekty na ultra ma kludne aj do tych 90 - 100. A teraz porovnavam dve frostbite hry aj napriek tomu, ze jedna je open world a druha sa odohrava na velkych mapach s velkym poctom hracov.
icon
detail (l.14)
1 3
alekdeze -> TomD
  pridané 18.9.2017 2:13
Detto. Dúfam, že ak ešte nejaký Mass Effect bude, tak Andromeda bude úplne odstránená z histórie, ako keby sa nič z toho v ME univerze neudialo. Od začiatku to bol hlúpy koncept a jeho výsledok je najväčšia facka, akú fanúšikom mohli dať, vrátane toho, ako namiesto práce na oprave otrasných ksichtov prioritizovali „opravu“ dialógu s nejakým transvestitom, ktorý sa nejakej citlivky dotkol.
icon
detail (l.14)
1 2
alekdeze -> Neverend
  pridané 18.9.2017 2:07
Jasné, ale tým ostatným aspoň za to pozitívne hodnotenie zaplatili.
icon
detail (l.14)
1 2
alekdeze -> Neverend
  pridané 18.9.2017 2:07
Lenže Kotaku je zlý vtip, kde sa kupujú pozitívne recenzie.
icon
detail (l.14)
1 2
alekdeze -> Sarky
  pridané 18.9.2017 2:05
Ani len preložiť ho poriadne nedokázali.
icon
detail (l.99)
1 0
Vectrex
  pridané 18.9.2017 0:30
Tak ono je evidentne, ze za 5 rokov sa toho da stihnut viacej. Namiesto toho, aby vzali trojku, kde uz mali herne mechaniky poriesene a vypilovali ich k dokonalosti sa teraz vyhovaraju, ze nemali techniku na spracovanie animaci a problem rozanimovat tvare. Ved to nerobili prvy raz, takze mi tam nieco nesedi. Skor si myslim ze setrili na hre uz od zaciatku. Scenarista odisiel, outdorcing dali robit niekomu uplne neskusenemu a do poslednej chvile nemali ani pribeh. Pritom pribeh by mal byt k dispozicii este skor ako samotna hra. Investoval sa cas do generovania planet, aby sa vytvoril engine, ktory sa v podsate nepouzil. Ved keby mali pribeh od zaciatku, tak by vedeli ako to tam zakomponovat. Velke svety rovna sa prazdne svety. Ziadna novinka, no nechapem ako je to mozne, ze autorom co maju za sebou tri uspesne hry to nedoplo uz na zaciatku? Ja som tendo diel preskocil. Dovodom boli nesympaticke postavy a ze hra vyzera celkovo dost skaredo. Myslim si, ze hru mali dokoncit a az potom spravit launch. Normalne sa stava ze sa hra opozdi, nic na tom neni. No tu dali autori jasne najavo svoje priority. Dolezitejsie je predat hned, obsah je druhorady.
icon
detail (l.131)
6 0
Inergio -> TomD
  pridané 17.9.2017 22:37
Popravde Sector je tá posledná stránka kam by som chodil pozrieť sa na objektívne hodnotenie. Články a podobne OK ale skore primerané ku kvalite hry ? To tu velmi, velmi dlho nebolo.
icon
detail (l.159)
7 1
Estel.
  pridané 17.9.2017 20:03
Andromeda u mňa dopadla celkom dobre. Nemala síce na pôvodnú sériu ME ale odohral som 108 hodín a prešiel hru na 98%. V pohode 8/10.
icon
detail (l.137)
4 0
ManiaCCC -> Neverend
  pridané 17.9.2017 19:38
ALe no tak. Trojka bola vyborna az na koniec. Jasne, tie rozhodnutia z predchadzajucich casti mali castokrat nanajvys kozmeticky efekt, ale spracovanie trojky boli vyborne. Mno, Andromeda..to sa moc neviem vyjadrit, lebo som to nedokazal ani dohrat.
icon
detail (l.141)
2
Neverend -> Blackened Halo
  pridané 17.9.2017 19:03
Ako som už nižšie písal sto ľudí sto chutí . Pre mňa bola trojka najväčší fail čo sa týka príbehu , spracovania a všetkého ostatného po koniec a a toho čo sľubovali autori a to , že voľby zavážia ...
icon
detail (l.219)
7 1
Blackened Halo -> Neverend
  pridané 17.9.2017 18:56
3ka bola vynikajúca hra :) lepšia ako dvojka, nakoľko mala lepší príbeh :) koniec mňa osobne až tak veľmi nerozčúlil popravde, aj ked som si ho prial iny
icon
detail (l.141)
5 3
Neverend -> Blackened Halo
  pridané 17.9.2017 18:24 (editované 17.9.2017 18:29)
Zase nepreháňaj . Ja som hru hral ešte pred oficiálnym launchom a technických chýb tam veľa nebolo . V takom Zaklínačovi bolo viac . To sa nesnažím Andromedu obhájiť , ale tak to proste bolo . Tak to ti potom gratulujem veľký fanušik ME série keď Andromeda bola väčší fail ako 3
icon
detail (l.219)
7 3
Blackened Halo -> Neverend
  pridané 17.9.2017 18:15
ja som velky fanusik ME a vacsi ako ty a Andromeda je megafail megagalaktickych rozmerov
01 02 >>