|
|
detail
(l.160)
|
2
0
FlyBoogy
pridané 10.5.2024 20:41
To ticho okolo tejto hry... mám pocit, e to bude ďalia hra ktorú MS vydá s nulovým marketingom, potom bude sklamaný predajmi a zavrie aj Ninja Theory.
|
detail
(l.216)
|
2
0
????
-> FlyBoogy
pridané 10.5.2024 20:58
Co? Ved tu hru propaguju snad 3 roky ak nie viac.
|
detail
(l.160)
|
1
0
FlyBoogy
-> ????
pridané 10.5.2024 21:18
Tie 20+ minútové behind the scenes videá asi málokoho nalákajú na kúpu. Nevychádza to o dva týdne?
|
detail
(l.216)
|
pridané 10.5.2024 19:32
(editované 10.5.2024 19:33)
Po scorne som cakal ze sa vsetci odtrhnu z retaze a budu sa to snazit nejako prekonat, ale zatial bieda. Aj toto je take ako hra za 15. Skoda
|
> SERIALY
|
detail
(l.216)
|
pridané 10.5.2024 19:28
Fallout
este 3 casti a koniec. Nenormalne dobry serial. Skoda tych 8 casti. Aspon 10 mohlo byt, ale uzivam si kazdu cast. |
detail
(l.216)
|
pridané 10.5.2024 19:21
este by mohli napisat kolko z toho zarobili na micro dlc, lebo capcom je v tomto fakt divny a ku kazdej hre desiatky dlc s hovadinami aj ked samozrejme ludia im to kupia.
|
detail
(l.216)
|
4
0
????
pridané 10.5.2024 19:18
(editované 10.5.2024 19:24)
Nechapem preco je to taky problem. Emulatory maju normalne nahravanie shadrov do cache pred spustenim. Prvy krat kym sa vytvori cache to trva dlhsie ale pri dalsom hrani je to par sekund. Preco toto nemoze fungovat aj normalne na pc ? Lies of P to tak ma a ide ako raketa v dx12 zatial co v dx11 to seka kazdu chvilu. Ja si myslim ze by nikoho nezabilo keby tu chvilu pockal az sa shadre nacitaju. Stale iba riesia blbiny namiesto toho aby to urobili jednoducho.
|
detail
(l.159)
|
2
0
mmm273
-> ????
pridané 10.5.2024 20:26
Tak to fungovalo, vid Forza horizon ktora pri zapnuti "optimalizovala" co je len iny nazov pre shader cache. Problem je ze asi na to dlabu alebo nechapem.
|
detail
(l.216)
|
1
0
????
-> mmm273
pridané 10.5.2024 20:55
neviem preco na to kaslu a pritom to je celkom strasiak v poslednych rokoch tie shadre. Taky tin tin na ue je katastrofa. Sice ani hra to nie je velmi dobra, ale vyzera pekne, lenze kvoli shadrom je to trapenie hrat. To seka prakticky nonstop.
|
detail
(l.215)
|
4
0
Zemla
-> ????
pridané 10.5.2024 20:03
(editované 10.5.2024 20:04)
Pod toto sa 100% podpisujem.
Ale je to otazka na vyvojarov. Kks P isiel jak z praku ani jeden zasecik nic.. smooth |
detail
(l.215)
|
7
0
Zemla
pridané 10.5.2024 19:05
ja by som kludne pockal aj par minut pred spustenim hry nech sa vytvoria vsetky a clovek ma pokoj...
neskutocne otravna vec shader compilation sekanie.. :-/ aj obcasne.... hra kludi 120fps a bum ... sekne lebo prave musi shader kompilovat... ktory este nebol pouzity a tak vytvoreny... |
detail
(l.122)
|
1
0
comperko
-> Zemla
pridané 10.5.2024 20:42
Hej to je pravda ale zase napriklad v takom last of us na pc tam sa odznova nacitavaju shadery po kazdom novom drivery a nacitavaju sa pomerne dlho. Potom hra uz ide bez problemov ale ajtak po kazdom drivery musim cakat kym mozem hru spustit a je to celkom otravne
|
detail
(l.216)
|
pridané 10.5.2024 20:50
to je logicke, lebo ked preinstalujes drivery automaticky to maze shader cache. Ved nemusis mat kazdy novy driver.
|
detail
(l.93)
|
2
1
Ezreal
pridané 10.5.2024 14:11
len skoda ze im dosli tie legendarne hry na remakovanie
|
detail
(l.99)
|
pridané 10.5.2024 18:47
(editované 10.5.2024 18:50)
6ka nepotrebuje remake. Oprasil som ju na PS5 a stale je lepsia ako mnoho sucasnych hier. Vobec to neni zla hra, naopak, je to skvela singleplayer strielacka. Vraviet ze 6ka je zla, to je taka dogma, pretoze hejteri hejtili ze nedostali horor. Ked som dohral RE4 remake, nemohol som uverit ako je stara RE6 podobna, mal som pocit ze hram DLC.
|
detail
(l.216)
|
pridané 10.5.2024 19:23
RE6 je priserna hra. Su tam 2 dobre kampane a zbytok bieda. Rozkuskovane, kratke a nema to hlavu ani patu.
|
detail
(l.51)
|
6
0
Morphium86
pridané 9.5.2024 20:38
Kým neohlásila OLED tak mi to je fuk. Ale tých 16GB tam fakt mohli da. krti...
|
detail
(l.216)
|
3
????
-> Morphium86
pridané 9.5.2024 21:17
Naco by ti akoze bolo 16 GB na 1080p hry v medium/high nastaveni? Ci s tou grafikou snad cakas raytracing na handhelde ?
|
detail
(l.148)
|
4
3
peter5713
pridané 9.5.2024 20:32
Fail, 16GB tam malo by.
|
detail
(l.122)
|
1
0
comperko
-> peter5713
pridané 9.5.2024 21:19
(editované 9.5.2024 21:23)
Samozrejme ze budu orezavat tak jak pri povodnom switchi. Ale nemozes proste od handheldu cakat ze bude vykonny jak velke konzoly. Jedine ze by stal 800+ eur ale to by potom nikto nekupoval. Teda aspon nie mainstream. Switch bol ajtak vzdy hlavne o exkluzivitach priamo od nintenda. Ked chces multiplatformy s minimalnym "orezanim" tak nato tu mas pc handheldy ale tie vykonnejsie su aj drahsie. Ked ta konzola ma byt cenovo dostupna tak tam jednoducho musi byt kompromis.
|
|