|
|
detail
(l.119)
|
1
0
frza
pridané 21.11.2016 17:47
Vcera som dosiel MW3. Ta trilogia proste nema chybu.
|
detail
(l.157)
|
pridané 21.11.2016 16:07
Mozem si len predstavovat reakciu hracov kebyze povedia, ze si za nove mapy budu musiet priplatit
|
detail
(l.130)
|
1
0
Venom17
pridané 21.11.2016 14:25
Osobne mi to pride trochu velky nepomer: pridana vizualna kvalita / harverove alebo skor RAM naroky.
Mam 2GB video RAM a dost casto sa to odzrkadluje....asi si vystacim aj s original verziou. |
detail
(l.105)
|
3
1
Umelec roku
pridané 21.11.2016 13:46
Ľudia, nehovorte furt, že kamapaň MW je krátka. Nie je. Len to nesmiete hrať na ľahkých obtiažnostiach, pri ktorých sa fakt skoro nedá zomrieť. Dajte si obtiažnosť Veteran a máte pred sebou úplne inú hru, kde musíte začať premýšľať, ako a kde sa kryť a poriadne mieriť. Ku konci hry prídu tak tuhé levely, že ich budete opakovať niekoľkokrát, kým nájdete cestu ako ich prežiť. Toto je hra zo starej školy, pri ktorej budete nadávať jak besní, ale keď ju dokončíte, budete mať pocit hrdosti, aký pri dnešných hrách pre každého nezažijete. Ďalším faktorom je znovuhrateľnosť. Toto bolo ešte CoD, ktoré ste chceli prejsť viackrát. Niektoré aspekty v tej hre už zastarali a budú vás štvať (nekonečné respawny, brutálne časové limity), ale v tej hre majú svoje miesto. A počkajte si až to výjde samostatne, kupovať to s príšerným Infinite warfare nemá zmysel.
|
detail
(l.151)
|
2
0
LukasRengar
-> Umelec roku
pridané 21.11.2016 17:02
(editované 21.11.2016 17:05)
Na jednej strane mas pravdu, mozn keby som bol mladsi a jedine starosti by bola skola a kam sa ist cez vikedn opit tak mozno by to bola zabava, ale teraz ako som dospeli tak uprimne nemam naladu sa uz pri hrach nervovat, MW1 som presiel na najtazsej obtiaznosti ale myslim ze teraz by som to uz nedal s nervamy, koniec cernobil misie bol neskutocny zahul na najtazsej obtiaznosti, jedina moznot sa schovat v budke a prezit ten neustali granat spam.
Tym chcem povedat ze radsej si zahram hru na normal obtiaznosti(jedine Witcher 3 som hran na death march lebo na normalnej a hard obtiaznosti je to neskutocne lahke) ale zato nestazujem sa ze je kratka kampan, naprilkad Titanfall 2 mal kratku kampan co je podla mna velka skoda lebo ten setting bol super a dalo sa z toho este vyrtazit. |
detail
(l.105)
|
pridané 21.11.2016 23:03
Tak ja už tiež nie som najmladší Zvykol som si hrávať hry na najťažšej obtiažnosti z niekolkých dovodov - v poslednom čase je čoraz menej hier, ktoré ma vedia zaujať a keď už sa pre nejakú rozhodnem, chcem aby mi vydržala čo najdlhšie. Ďalej mám oveľa väčšiu radosť, keď dokončím hru, ktorá kladie tuhý odpor, než niečo, čo sa hrá viacmenej samo. Samozrejme nikomu neberiem, ak sa chce pri hraní hier iba uvoľniť, to je všetko ok. Btw. Witcher 3 je moja najoblúbenejšia hra, samozrejme že Death march padol tiež
|
detail
(l.128)
|
1
0
Brouzi
-> Umelec roku
pridané 21.11.2016 14:38
Jj, presne viem, o com hovoris s tou obtiaznostou. MW a aj MW 2 som presiel na najtazsej obtiaznosti a veru ponadaval som si riadne. Doteraz si pamatam na misiu (asi z MW2), v ktorej sa ma clovek dostat k lodi ci ponorke v casovom limite. Tam som veruze nadaval poriadne...
|
detail
(l.105)
|
1
0
Umelec roku
-> Brouzi
pridané 21.11.2016 15:08
Presne Ja som prešiel všetky MW na Veterána a jednička mi prišla suverénne najťažšia. Asi najväčšie peklo bolo v misií na Ukrajine, keď si musel počkať na vrtuľník a potom tam priniesť zraneného spolubojovníka. Do toho samozrejme nekonečný respawn nepriateľov, nemožnosť počas prenášania strieľať a samozrejme náš obľúbený časový limit Tam som používal aj nadávky, ktoré som nevedel
|
detail
(l.128)
|
1
0
Brouzi
-> Umelec roku
pridané 21.11.2016 15:27
Pri MW3 si nie som isty, ci som to presiel na Veterana, ale CoD 2 bola tiez brutal. Pamatam sa na misiu v Stalingrade, kde trebalo znicit tank. To bolo pre mna peklo, kedze mi strasne blbo hodilo respawn, pri ktorom som sa musel do 2 sekund skryt za mur (kt. vedel tank hravo znicit), inak by ma dostala AI. To bolo tiez kopu nadavok
|
detail
(l.105)
|
1
0
Umelec roku
-> Brouzi
pridané 21.11.2016 23:06
Tiež pamätám Tieto záseky si človek jednoducho zapamätá a má radosť, že to nakoniec nejak dokázal Ďalší z dovodov, prečo by hry nemali byť úplne jednoduché.
|
detail
(l.173)
|
pridané 21.11.2016 12:31
2 minúty :(
|
detail
(l.155)
|
pridané 21.11.2016 12:59
(editované 21.11.2016 12:59)
Tak jedna sa o remaster ku IW tak toho tam vela nenarozpravas ... vsetci vedia ako je na tom kampan a multak ... akurat zmeny sa spomenu a ci sa to oplati
|
detail
(l.599)
|
pridané 21.11.2016 12:39
(editované 21.11.2016 12:40)
povodne sme to zamyslali ako dalsiu cast IW videorecenzie, takze preto len kratsia minutaz
navyse teraz tych videorecenzii bude viac, takze sa po tejto chalani hned mohli pustit do dalsich:) |
detail
(l.105)
|
pridané 21.11.2016 13:50
Kratšia minutáž nie je na škodu. Recenzie čo majú 15 minút sú pre mňa takmer nepozerateľné, o hodinových výlevoch Angry Joa ani nehovorím.
|
detail
(l.599)
|
pridané 21.11.2016 14:02
lenze potom je to aj obsahovo proste. tu je to v pohode, kedze je to remaster 9 rocnej hry, ale o takom Dishonored 2 by si sa asi v 2-3 minutach vela nedozvedel;)
|
detail
(l.105)
|
pridané 21.11.2016 15:08
Oki, tak povedzme 5-6 minút je zlatý stred
|
detail
(l.24)
|
1
0
Vrh
pridané 21.11.2016 12:05
Stare dobre cod
|
detail
(l.113)
|
2
0
00471
-> Vrh
pridané 21.11.2016 12:20
hlavne niektore misie su brutalne tazke na veteranovy, nemal som ani nervy to dohrat dnesne hry su oproti tomu fakt piece of cake
|
detail
(l.105)
|
pridané 21.11.2016 13:48
Daj si to, ten pocit až to na tom Veteranovi dohraješ ti za to bude stáť
|
detail
(l.113)
|
2
0
00471
-> Umelec roku
pridané 21.11.2016 15:02
(editované 21.11.2016 15:03)
zaver v prypiat misii som musel znizit obtiaznost na najlahsiu lebo som mal nervy v prdeli, chvilu na to dalsia misia kde trebalo stihnut extraction point pri navale nepriatelov s nejakymi missiles, tam som si povedal ze stacilo, nemam nic proti tazkym hram, ale v tom cod je doslova cheatujuca AI, az sa mi to znechutilo, ale misie dobre no aj ked uz na dnesne pomery velky koridor
|
|