01 02 >>
icon
detail (l.151)
1
LukasRengar -> MaXXiS456
  pridané 4.6.2012 16:44
>Re: RE:Re: RE:LukasRengar
Tak cudoval by si sa, kedze s tym kazdy den pracujem. Neviem co je sestrukcia, ale ak myslis destrukciu prostredia, tak tu ma uz UE3, dokonca si dokaze vytvarat fractural modely sam engine a nieje to taky zazrak ta destrukcia prostredia, zeby to UE4 nemal mat. Ved destrukcia prostredia neprisla s Frostbite 1, destrukciu prostredia malo uz Red Faction 1 a to je mega stara hra. Neviem preco si taky zatazeny na Epic, ten engine nebol ani oficialne predstaveny a uz je to podla tvojich prispevkov zastaarali engine co neprinesie nic nove... pockaj si na piatok a potom si otvaraj ustocka. A tiez neviem preco porovnavas UE3 s CE3(2009 ohasenie a 2011 prva hra) a FB2.0(2010-11) co su nove enginy.UE3 je o par rokov starsi engine(2004 prestavenie. 2006 prva hra) a stale drzi krok. vid Batman Arkham City, tam boli aj tie tvoje papierove DX11 efekty.
icon
detail (l.202)
1
cpy
  pridané 4.6.2012 12:01
Ja som len zvedavy na podporu multi threadingu, kedze dnes uz snad ani nemozno kupit 1 jadrovy procak (okrem arm).
icon
detail (l.123)
1
MaXXiS456 -> LukasRengar
  pridané 4.6.2012 6:42
>Re: RE:LukasRengar
no lebo ty o tom vies velmi vela... bude podla teba mat sestrukciu prostredie? o par rokov tu bude DX12 a zasa v tom engine bude len prilepeny podobne ako teraz DX11 a a tie efekty budu len na papieri
icon
detail (l.151)
1
LukasRengar
  pridané 3.6.2012 22:16
Nechapem preco niektory tu pisu, ze nemoze byt vo vyvoji 10 rokov ten engine? Co je na tom take neuveritlne, to ze tu niekto mysli ze bude zastarali alebo sa objavy na nom zub casu, tak sa myli, ved iba si porovnajte UE3, zoberte si Gears of War 1 pre PC malo editor, kvazy UDK a porovnajte si to s dnesnym UDK, ten engine sa za tych 5 rokov zmenil vo velkej miere, zvladne toto o dost viac, je vykonnejsi a podporuje najnovsie technologie... niekedy sa cudujem ze poniektory o tom vedia a budu sem pisat ako nejvacsi odbornici
icon
detail (l.107)
1
Trewis506 -> WampyR
  pridané 3.6.2012 21:36 (editované 3.6.2012 21:40)
>Re: RE:Re: RE:Trewis506
neviem ako taky vyvoj enginu vyzera ale tak zo zaciatku na tom urcite nepracovali nejako intenzivne ale len par ludi ale urcite uz je vo vyvoji dlhsie ako 5rokov
Maxxis sak uvidime na E3 nebudem sa tu hadat.

icon
detail (l.123)
1
MaXXiS456 -> Trewis506
  pridané 3.6.2012 21:30
>Re: RE:Trewis506
prelomove v com? co podla teba moze viac ponuknut ako CE3/FB 2.0? tipujem ze ani destrukciu aku ma FB 2.0 mat nebude. a to ze pracovali na UE4 od roku 2004 mi pride ako pekna chu*ovina a ako vyhodu by som to urcite nebral kedze ako na vacsine dlho vyvajnych veci sa ukaze zub casu... ano CE3 je pripraveny na ,,nextgen,, konzoly no verim ze Crytek uplne nepodlahol konzolam a nebudu sa riadit podobnymi ako tuna Epic. je dost mozne ze do 3 rokov tu bude CE4
icon
detail (l.187)
1
WampyR -> Trewis506
  pridané 3.6.2012 21:05
>Re: RE:Trewis506
tak to pekna pitchovina.......ked UE4 robia uz 10 rokov ako vedia kam sa bude uberat konzolovy trh? Kde bude vtedy pc hardware?.....Mas tam moc vela dier.
icon
detail (l.34)
dafuq
  pridané 3.6.2012 20:40
a ja že zainvestujem ešte do xbox360, ale asi si už počkam na novú konzolu
icon
detail (l.107)
2
Trewis506
  pridané 3.6.2012 20:31
ja myslim ze UE4 bude prelomove :p maxxi ten engin uz je vo vyvoji nekolko rokov este nebol ani poriadne UE3 ktori bol vlastne len vylepseny UE2 a uz pracovali na UE4 teda od roku 2004 sa mi zda.Takze ano 10rokov tu moze byt.CE3 je pripraveny na next gen takze tiez myslim ze nejakych 5rokov tu este bude.
icon
detail (l.123)
1
MaXXiS456 -> BreedSK
  pridané 3.6.2012 19:54
>Re: RE:BreedSK
nikto neplace ze zle konzoly. ja som len vravel ze 10 rokov je jednoducho vela na to ze podla mna UE4 neukaze nic prelomove ze by kazda firma chcela ten engine. si predstav ze CE3 by tu bol cca dalsich 8 rokov. no nemyslim ze by to bolo ok... a ano su tu mierne upgrady no zaklad enginu to nezachrani a je rodziel mat podporu DX11 a mat engine postaveny na DX11 (hovorim napr. o UE3,5 vs. FB2). technicke nedostatky UE ti moze ale poriadne objasnit ,,????,,
icon
detail (l.165)
1
BreedSK
  pridané 3.6.2012 19:38
Niekto si myslí že ked ho vydajú už ho dalej nebudú vylepšova? Stačí pozre na UE3, teraz je myslím už vo verzii 3.5. a na PC s podporou DX11. Tak čo to plačete že zase zlé konzoly :)
icon
detail (l.109)
13
Fallen Lord -> saver
  pridané 3.6.2012 19:02 (editované 3.6.2012 19:04)
>Re: RE:Re: RE:JustMeSR
Optimalizacia je silna vec, staci sa pozriet na porovnanie Crysis / Battlefield oproti L.A. Noir
Dalsia vec su moderne karty ktore k tomu vyjdu, teraz to mozu prezentovat na high-end modeloch, kym bude UE4 standardny budu standardne aj graficke karty v podobnej vykonovej rade.

@MaXXiS456 Ocakavas ze ten Engine sa nebude vyvyjat a bude staticky? Nevravim ze na nom nebude vydno zub casu uz po 2-3 rokoch, ale porovnaj si napriklad Half-Life 2 a Portal 2 alebo Unreal Tournament 3 a Gears of War 3 (pripadne Bulletstorm), tam mas krasne ukazky ze aj ked engine vyjde z doby stale dokaze vycarovat krasne prostredie a obstojnu grafiku. Jasne ze 10 rokov je vela ale ocakavat ze UE3 sa prestane pouzivat hned ako pride UE4 je tiez dost blbost, podla mna je to odhadovana podpora. (rovnako ako maju Windowsy, konzoly, mobily a vsetko ostatne)

A ze budu mat pri launchi podporu 1 milion particlov neznamena ze o 2 roky to nebude 1,5 miliona a o dalsie 2 roky 3 miliony...
icon
detail (l.123)
MaXXiS456 -> Samo149
  pridané 3.6.2012 18:58
>Re: RE:Re: RE:MaXXiS456
ono podla mna milion polygonov nie je az tak vela vzhladom na rastucu teselaciu. bude to mozno stacit na take 3-4 roky no potom bude polygonov ovela viac.
icon
detail (l.43)
1
Samo149 -> MaXXiS456
  pridané 3.6.2012 18:48 (editované 3.6.2012 18:56)
>Re: RE:MaXXiS456
Neboj ešte stále tu budú firmy ktoré si budú vytvára vlastné enginy pre PC grafiku.
Ked si to tak vezmeš ked tento engine utiahne miliony framov,polygonov naraz tak už neni kam sa prepracováva.K tomu už len robi realistické 3D modely.
Ked už tak potom v budúcnosti vymyslie nejaký nový simulačný štýl hrania alebo niečo podobné.

EDIT:Ale pochybujem že by dalších 10 rokov len tak sedeli na riti a dívaly sa aké hry z toho vznikajú :)
icon
detail (l.153)
Blavak
  pridané 3.6.2012 18:39
10 rokov je v IT brandzi ako 1000 rokov vyvoja ... pochopil by som, keby planovali napriklad pocas tych X rokov niekolko majoritnych aktualizacii napr 4.1 alebo 4.5 a podobne, ale stale je to velmi dlha doba.
icon
detail (l.213)
1
Patrix85
  pridané 3.6.2012 18:36 (editované 3.6.2012 18:48)
no som fakt zvedavy na to video dufam ze nebude mat len minutu ale aspon 5
icon
detail (l.123)
2
MaXXiS456
  pridané 3.6.2012 18:34 (editované 3.6.2012 18:35)
10 rokov? WTF? klasicke konzolove zmyslanie. o 10 rokov budu graficke enginy ovela popredsie ako tento UE4 ktory pravdepodobne len dobehne CE3. o 10 rokov tu bude CE5/6 a zas z toho bude engine ktory dokazu ,,naplno vyuzit,, len konzoly ach...
icon
detail (l.100)
2
evol_X -> saver
  pridané 3.6.2012 18:18 (editované 3.6.2012 18:21)
>Re: RE:Re: RE:JustMeSR
kedze teraz to bude prezentovane tusim na GTX 690 tak za par rokov hadam uz na vacsine :)

uz nech je patek a potom dufam nezabudnu ani na free komunitu a budu pokracovat s UDK verziou U4.
icon
detail (l.169)
2
Vredesbyrd -> saver
  pridané 3.6.2012 18:12
>Re: RE:Re: RE:JustMeSR
dufajme že tie použite v nových konzolach :)
icon
detail (l.62)
6
UnReaLZ
  pridané 3.6.2012 18:02
ano na drahe tovarne hracky ako galaxy S3, one X, iphone 4s a pod
01 02 >>