01 02 >>
icon
detail (l.78)
UBERCHARGE
  pridané 10.9.2017 11:29
odsudzujete ze pouziva assety, ale predsa aj level dizajner vo velkom studiu uz dostane assety od ostatnych.


icon
detail (l.256)
1 0
luk
  pridané 9.9.2017 18:35 (editované 9.9.2017 18:38)
pekné
icon
detail (l.113)
3 2
00471
  pridané 9.9.2017 17:50 (editované 9.9.2017 17:51)
Tazky nevkus takmer vo vsetkom, co som asi podla mena vyvojara mohol ocakavat, ale na druhu stranu respekt za skill a trpezlivost
icon
detail (l.119)
1 0
frza
  pridané 9.9.2017 17:37
Urcite si to aj sam nadaboval. Trochu by sa dalo polemizovat co znamena,ze na to pracuje sam, ale ok. Drzim prsty.
icon
detail (l.139)
8 3
mathi4s
  pridané 9.9.2017 15:46
Robene jednym clovekom. Jednym jedinym, co kupil kopu assetov z Unreal store a zamestnava este 30 externistov na cierno co mu robia dalsie assety za cinske platy v hodnote bankoviek z monopoly ale na papiery je jedinym zamestnancom svojej firmy takze to robil "sam".
icon
detail (l.218)
1 3
Blackened Halo
  pridané 9.9.2017 15:45
slabota
icon
detail (l.140)
sulforon
  pridané 9.9.2017 15:06 (editované 9.9.2017 15:06)
vyzera to super a neokukane len sa bojim ze to bude chciet na min poziadavkach pc z nasa ...predsalen jeden clovek
icon
detail (l.127)
2 7
Invictus
  pridané 9.9.2017 14:48
Z tohto musí veľkým štúdiam naskakovať husia koža, keď si uvedomia aká je ich produkčná sila zaostalá oproti jednému ázijcovi.
icon
detail (l.146)
4 0
nessundorma
  pridané 9.9.2017 14:40
nech to robil ako chce, vyzera to dobre (na jedneho cloveka)
icon
detail (l.103)
3 1
VlCTORlOUS
  pridané 9.9.2017 14:05
Level Aziat
icon
detail (l.127)
3 1
Cibike_SVK
  pridané 9.9.2017 12:37
si pamätám, keď som ešte v UE3 developerskom prostredí skúšal spraviť len menšiu kocku v ktorej trebalo spraviť nasvietenie, dať tam nejaké objekty a spraviť menšiu strelnicu... no sedel som pri tom dosť dlho.. viem si tak trochu predstaviť koľko roboty je za týmto (aj keď prepoužil nejaké assety z iných hier).. klobúk dolu, vyzerá to super
icon
detail (l.158)
2 22
pista98
  pridané 9.9.2017 12:37
asset flip... steam je plný podobného bordelu, špekulant si pokupuje predrobené assety - textury, modely, UI, hudbu, SFX, VFX z Unity store nadrbe to doseba v Unity engine v ktorom aj moja babka urobila hru a wau máte zrazu "hru"
icon
detail (l.56)
1 0
Oraclon -> pista98
  pridané 10.9.2017 5:25
ty si dalsi specialny chlapec
icon
detail (l.218)
1
Blackened Halo -> Oraclon
  pridané 10.9.2017 8:21
On ma velku pravdu, ta hra je skareda a vyskladana z assetov ...
icon
detail (l.56)
1 0
Oraclon -> Blackened Halo
  pridané 10.9.2017 8:35
akokolvek hra vyzera nebudem znevazovat pracu ineho cloveka ked sam som urobil co sa tvorby hry tyka bacov...
Stazovat sa ze niekto urobil pre nas hru? Ste nornalni?
icon
detail (l.218)
1
Blackened Halo -> Oraclon
  pridané 10.9.2017 12:23
a čo urobil? však len poskladal niečo dokopy, niečo čo mu predvytvoril niekto iný ...to ako ked varis z polotovarov a si na seba pysny aky dobry si kuchar :D
icon
detail (l.127)
3 0
Invictus -> pista98
  pridané 9.9.2017 14:51
Ty si mi objavil emeriku počúvaj. Valve síce odsudzuje ostatné štúdia za asset flipping, ale to že oni robia/robili to isté a stále len recyklujú čo sa dá, to už nikoho netrápi, že?
icon
detail (l.146)
12 0
nessundorma -> pista98
  pridané 9.9.2017 14:39
kde sa daju vidiet hry tvojej babky a pripadne tvoje skvosty?
icon
detail (l.158)
4 6
pista98 -> nessundorma
  pridané 9.9.2017 16:08 (editované 9.9.2017 16:19)
a kde tvoje ? to je blbý argument... ja len hovorím že všetci sa tu rozplývajú nad neviem čím len za to že pozliepal veci dohromady...
mám skúsenosti s 3D modelingom ak ťa to zaujíma ( a skúšal som zo srandy veci v Unity, Gamemaker a ešte mapy v Hammeri a to je riadne old shool editor) to sú veci na ktoré treba znalosť a čas, rovnako ako na AI neprateľov, na zvuk, na engine samotný atd... preto vacsinov na hre (aj na malých) robí minimálne tucet ľudí... a potom čo je úžastné na tejto hre ak ju celú poskladal niekto ako LEGO ?
Chcem povedať že je obrovský rozdiel medzi tým ked si človek robí originálne textury, modely, zvuky atd. ako ked si ich len kúpi a vlastne neurobí žiadnu kreatívnu robotu - potom vlastne kde je tá práca čo ľudia musia vynaložiť ked robia komplet originál hru (aj ked to je len cca 90% originál ako dnešné AAA hry).
Ak je len časť hry originálna tak berem svoju kritiku spat ale ja som videl už toľko hier ktoré si mohol rozkúskovať presne podľa Unity storu a nájsť presne každý jeden asset niekde ku kúpe že pochybujem že toto bude práve ten prípad hlavne ked muselo mu veru trvať kým toto pozliepal do seba (ak teda aj mapa samotná je originálna, je celkom bežné vidieť celé mapy kúpené z Unity store)

Preto ja tu nič výnimočné nevidím, ver mi že ak chceš niečo vyskúšať v Unity za hodinku s nulovými zručnosťami mojem babky dáš jednoduchý tutorial level s tou loptičkou... Daj mi pár stoviek € na nákup assetov, 3 mesiace max a bez jedinej štipky talentu alebo skilu by som ti spravil podobnú hru = sakra však pozri si Jimma Strellinga, a uvidíš koľko na svete týchto hier exituje ! a tí vývojári za nimi to nie sú talentovaný ľudia ale idioti ktorý chcú rýchle peniaze.

Každopádne ja milujem byť poučovaný a mínuskovaný o veciach o ktorých viem troška viac ako väčšina na nejakej casual web stránke Asi som si tento rant mal odpustiť lebo veru sem moc nezapadá.
icon
detail (l.33)
2
Bitchard -> pista98
  pridané 10.9.2017 9:06
a ty si co dokazal? ukaz nam co si vytvoril. si len dalsi looser co tu mele pantom a robi sa dolezity. typicky keyborad warrior a looser.
01 02 >>