01
icon
detail (l.130)
1 2
thechosenone729
  pridané 19.2.2016 14:33 (editované 19.2.2016 14:38)
Nakoniec je ten multiplayer stále zle optimalizovaný keď hrám z kamošmi misie a sme tam do 7-8 ĺudí tak nachytám tých 50-60 fps ale ako náhle je tam menší mód alebo oficiálny king of the hill a je tam +30 tak to ide pod 40 fps veľmi zle bohemka by sa mala spämatať lebo aj na relatívne dobrom pc by to malo isť nad 60 médium nie túto si človek SP hra na ultra a v MP musí isť na low aby žobral aspoň na tých 32 a pri intenzívnych bojoch na 28 čo je úbohe....

Čo ma privádza ktomu že je to asi posledná hra ktorú som si od nich vôbec kúpil pretože A3 neoptimalizované, DayZ neoptimalizované ešte aj A2 je domrdaná ale stále funguje lepšie ako 3, pokiaľ tie hry nebudú fungovať tak ako majú nemá to zmysel....
icon
detail (l.131)
1
Reaper117
  pridané 19.2.2016 13:49
vzdy ked som zapol starý editor, nevedel som ani ceknúť....vcera som zapol tento nový editor a do 10 minút som si spravil prvú misiu z operation arrowhead (utok na letisko)....strašne sa mi ten editor páči
icon
detail (l.131)
1 0
JaNkooo
  pridané 19.2.2016 13:24
Ja som sa nervoval s OFP Armou 2 aj Armou 3 a ich tragickou optimalizaciou nakoniec som viac menej kvoli Arme 3 kupil novy hardware a nateseny som hned vychladol lebo v niektorych usekoch hry to dropovalo na i5 a r9 280x uplne rovnako ako na q6600 a hd 5850 ... A potom mi dal kamarat svoj zbytocny SSD disk co nepouziva len tak z prdele som tam nainstaloval steam a Armu 3 a v momente som pochopil ze kde je pes zakopany ... Tak isto pomohlo aj nataktovat ramky. Arma je jedna z mala hier kde naozaj zalezi na frekvencii ram a spolu s ssd to dost ovplivnuje priebeh fps ... Vela ludi vam povie ze ssd disk nema vplyv na fps ale pri Arme nemozme brat do uvahy len namerane average v nejakom vyclenenom useku hry ...
icon
detail (l.155)
skrecky
  pridané 19.2.2016 13:18
seriozne porovnavas engine arma 3 a dayzsa?
icon
detail (l.114)
3 0
Spiritak_SVK
  pridané 19.2.2016 11:36
A to nevedia spraviť to poondiate DayZ na tomto novšom engine? kebiže to DayZ robia na tom ako je Arma 3 tak za tie roky vývoja je DayZ už niekde inde.....
icon
detail (l.99)
1 1
Feroo -> Spiritak_SVK
  pridané 19.2.2016 13:00
To bude asi opačne. Pokiaľ sa skutočne podarí dotiahnuť engine pre DayZ do konca, predpokladám že Arma4 už pobeží na ňom. Aspoň grafický a animačný engine by potrebovala aj Arma lepší. Vyzerá síce vizuálne omnoho lepšie než DayZ, ale problémy s framerate a animáciami má tiež značné, proti konkurencii dosť zaostáva.
icon
detail (l.114)
Spiritak_SVK -> Feroo
  pridané 19.2.2016 13:23
No lenže kebiže sa od začiatku hraju s enginom na ktorom je stavaná Arma 3 tak by to oveľa lepšie vyzeralo a čo je asi lepšie pracovať na novšom Engine alebo od začiatku robiť na starom engine a dorábať ho?
icon
detail (l.99)
Feroo -> Spiritak_SVK
  pridané 19.2.2016 13:44
Nevidím do toho, ale čo viem tak Arma3 grafický engine neriešil zásadný problém, že je príliš zaťažovaný procesor a grafická karta je nevyužitá. To že pridali nejaké postproces efekty a Arma3 vyzerá skutočne lepšie je jedna vec, ale v princípe má Arma3 engine ktorý nemá perspektívu. Drobným vylepšovaním to nevyriešiš.
Ale skutočne neviem ako to dopadne s DayZ. Zatiaľ sú tie prezentácie nového rendereru o ničom. Ak sa im ale podarí výrazne navýšiť framerate, bude priestor aj na lepšie nasvietenie a ďaľšie efekty.
icon
detail (l.114)
Spiritak_SVK -> Feroo
  pridané 19.2.2016 13:46
Ja už len čakám na 0.60 update ako to poriešily s tými FPS či to už pôjde pohode alebo to zas viac dojebu....
icon
detail (l.99)
Feroo -> Spiritak_SVK
  pridané 19.2.2016 13:58
Ja neverím, že v 0.6 ke už bude nový renderer. Podľa informácií tam ešte hromada vecí nefunguje, takže je to horšie než so starým. A všetko im ide strašne pomaly.
01