01
icon
detail (l.159)
Regina Spectra
  pridané 18.3.2016 18:29
Pri tom všetkom ako sa o tom engine hovorí, človek nadobudne dojem že ide o intuitívnu wisiwig záležitosť, ktorú zvládne každý kto už raz s nejakým editorom robil, ale to je omyl. Kto neviete programovať ruky preč od toho :) Je to ešte zložitejšie, než si vôbec dokážete predstaviť. Na bavkanie a amatérske pokusy o tvorbu si budeme musieť pozháňať niečo primitívnejšie.
icon
detail (l.112)
5 0
Lusyl
  pridané 18.3.2016 15:41
to chcu akoze povedat, ze vo verzii 5.0 nemohli pridať farbu do šedého prostredia ? na to museli upgradnut engine ? hmm
icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> Lusyl
  pridané 18.3.2016 18:26
Skôr mám dojem, že hlavnou vecou na ktorú sa snažili ukázať je tvorba "obláčikov hmly" určite je na to nejaké špeciálne slovo. 5.0 bola "hmla" na celej ploche, 5.4 len lokálne, takže to bolo viac realistickejšie.
icon
detail (l.112)
Lusyl -> Regina Spectra
  pridané 18.3.2016 19:27
ja som si vsimol len tu farbu a troska krajsie odlesky na podlahe
icon
detail (l.129)
1 0
Jonsnovv
  pridané 18.3.2016 10:11
>A ukazu to na hnusnom
generickom sci-fi corridore s nechutnymi saturovanymi azurovymi svetlami. Aj sam boh vie, ze by som mal rad konkurenciu na vysokej urovni, aby si clovek mohol vyberat z top enginov, a ze engine je pre mna len najstroj, ziadny object uctievania, ale Unity zatial na 3D nie. Ved to vyzera, ze na hnusnu scenu svacneme contrast postprocess a k tomu par azurovych saturovanych svetiel (kedy sa toto ludia naucia, ze prilis saturovane a vypalane svetla a bloom nerobia kvalitny lighting). Adam video je fakt kvalitne, tam je co skumat, ale tu?
icon
detail (l.111)
3 0
nexusman -> Jonsnovv
  pridané 18.3.2016 13:16
Znie to dosť múdro to čo hovoríš, škoda že tomu nerozumiem
01