01 02 03 04 05 06 07 ... 25 >>
icon
detail (l.239)
MX-72
  pridané 30.7.2022 0:10
Vážne parádna animácia toho, čoby sa stalo nebyť Protheanskej úpravy Keeperov.




icon
detail (l.159)
Regina Spectra -> MX-72
  pridané 30.7.2022 16:00
Nejak moc ich tam je nie? Nebolo to tak, že v každom cykle vytvoria len jedného?
icon
detail (l.239)
1 0
MX-72 -> Regina Spectra
  pridané 30.7.2022 17:43 (editované 9.8.2022 23:08)
Ak rátame, že celý cykly trvali približne 1 miliardu rokov (ako bolo zmienené v Leviathan DLC), tak vydelením 50 000 rokmi na 1 cyklus, dostávame číslo 20 000 Reaperov. Ale bude to asi menej keďže moderovanie vývoja civilizácií skrz Mass Relays tiež nebolo hneď od začiatku. Je aj možné, že sem tam bol nejaký Reaper zničený. Ale taktiež nemáme info z koho a koľko behom žatvy vyrobia tých menších typov (Destroyers, Transports a Processors)
icon
detail (l.170)
M1ch -> MX-72
  pridané 30.7.2022 0:47
ooo nice , mierne zimomriawky
icon
detail (l.180)
1 0
Crossbow
  pridané 15.10.2021 19:33
Ktory trailer bol pre vas vacsi hype ME2 ci ME3 Launch? :D Ja mam radsej Protectors of the Earth od TSFH nez Heart of Courage (ME3 launch trailer), ale epickostou je ME3 inde oproti ME2 traileru





icon
detail (l.239)
MX-72 -> Crossbow
  pridané 15.10.2021 21:25
Tak on ME3 je svojimi scénami celkovo najviac epic z trilógie, ale z launch trailerov sa mi páči viac ten k dvojke... príde mi to, že ten strih scén do Heart of Courage pasuje o dosť viac :)
icon
detail (l.180)
3 0
Crossbow
  pridané 15.10.2021 19:27
Cas si pripomenut zdroj vlhkych snov :D





icon
detail (l.239)
1 0
MX-72
  pridané 1.10.2021 13:28
Ja by som celkom uvítal keby sa vrátili k myšlienke Dark Energy. Reaperi by vlastne okrem svojho cieľa konzervovania civiliázií nevedomky, alebo kľudne aj vedome držali na uzde aj ten problém. Po ich zničení (ak teda Bioware chcú fakt vybrať Destroy za canon) by problém znovu vyšiel na povrch a to by upútalo pozornosť dákej entity, ktorá dozerá aby sa to nedialo. Príbehovo by sa s tým dala premostiť aj Andromeda - Jardaan a Remnanti
icon
detail (l.180)
Crossbow -> MX-72
  pridané 15.10.2021 16:14
Ono to asi aj tak bude, pochybujem ze uplne zahodia Andromedu.
icon
detail (l.166)
pipper47 -> MX-72
  pridané 1.10.2021 13:49
ja som Andromedu ani nedohral, nevedel som sa dostat za my face is tired ...o com to zbezne bolo?
icon
detail (l.239)
2 0
MX-72 -> pipper47
  pridané 2.10.2021 11:01
To neni ešte úplne vysvetlené a hral som to v ENG, čiže nemusel som všetko zachytiť 100%tne, ale v skratke - Jardaan vytvorili Remnantov a Vaulty aby premenili neobývateľné svety na obývateľné. Čo je Jardaan zač a prečo zmizol sa všeobecne nevie. Pôsobením Remnantov však vznikla rasa Angaranov. Pred 400 rokmi prišlo k dákej katastrofe spojenej s Remnantmi, ktorá uvolnila do tohto sektora galaxie akúsi pavučinu temnej hmoty, ktorá teraz pôsobí veľké problémy. Nasledne do tejto časti Andromedy prišli Kettovia a začala sa pomalá a nekonečná vojna s nimi, kým sa neobjavili kolonisti z Milky Way. Hlavný Kett blbeček menom Archon je už dlho posadnutý záhadou Remnantov a chce ich ovládnuť. To sa mu však nedarí až do chvíle než sa objaví Ryder, ktorý s Remnantni interaguje vďaka SAM - neurálne prepojenej AI. Archon tak chce Rydera za každú cenu...medzitým zisťujeme, že väčšina Kettov v tejto časti galaxie sú vlastne Angarani. Kettovia totiž genetickým procesom premieňajú iné rasy na seba a taktiež, že Archon je len veliteľ skupiny v tejto oblasti a v Kett impériu je malý pán. Ryder postupne odomyká Vaulty a vytvára viac obývateľných planét pre kolonistov. Aj problém so scourge (pavučina temnej hmoty) by mohla vyriešiť aktivácia hlavného Vault hubu, ktorým je tzv.Meridian - umelá dutá planéta. Archon však unesie tvojho súrodenca aby sa dostal k SAM a mohol Meridian ovládnuť, nasleduje bitka o Meridian a boj s Archonom.
icon
detail (l.166)
2 0
pipper47
  pridané 1.10.2021 9:02
mna bavi ked je zaporak tipek co nema ziadne superschopnosti a len manipuluje, napr Zemo v Civil War, to by bolo zaujimave :)
icon
detail (l.169)
1 0
kilman
  pridané 1.10.2021 7:41
Dal jsem něco nové, ale nemusí to být mocnější...víme kam to vede...power creep nesnáším.
icon
detail (l.165)
1 0
the Corrupter -> kilman
  pridané 1.10.2021 13:50
Vždy keď vidím prvky Power creepu, tak strácam motiváciu hrať dané pokračovanie hry. World of Warcraft je toho krásnym príkladom (z LORE hľadiska - každá expanzia - vždy je tu jeden väčší a silnejší nepriateľ než ten predtým...).

Takže súhlasím s tebou, niečo nové ale nie hneď mocnejšie ako napr. Reapers.
icon
detail (l.239)
MX-72
  pridané 30.9.2021 20:11
Čaute. Tak mi napadlo trochu oživiť toto fórum novou anketou a diskusiou okolo toho, o čom asi bude, alebo o čom by ste chceli aby bol nový ME. Kam by bolo fajn pohnúť gameplay, či universum celkovo?
icon
detail (l.180)
1 0
Crossbow
  pridané 12.12.2020 13:09




icon
detail (l.135)
Nomad555
  pridané 7.11.2020 18:14
https://fb.watch/1CzRrtGnp6/

Počuli ste? Čo na to poviete?
icon
detail (l.158)
9stalker6 -> Nomad555
  pridané 7.11.2020 18:23
Je to fajn ale nejako mi je to jedno kedže je to iba remaster, zrejme tam nebude veľa rozdielov, pridajú nejaké efekty, ssao, dof, trošku ostrejšie textúry a vybavené..
icon
detail (l.180)
1 0
Crossbow -> 9stalker6
  pridané 12.12.2020 13:09
A co toto? :P




icon
detail (l.136)
01 02 03 04 05 06 07 ... 25 >>