01 02 03 >>
icon
detail (l.169)
1 0
Vredesbyrd
  pridané 9.7.2015 23:26
určite to taky fail nie je. grafika mohla byt lepsia, AI tak isto a hlavne tie komentare pre nezainteresovaných kratšie ale ako fanušik série GoT davam 8
icon
detail (l.131)
sir.dudo
  pridané 21.8.2014 11:58
Tak uznavam, ze hra je poslabsia, ale pribehom si to neskutocne kompenzuje. Niekedy potesi viac ako pozabijat par desiatok tisíc nepriatelov pocas deja, ktory viem vymysliet na jedno WC posedenie.

Fakt ma to bavilo. U mna v pohode 7,5.
icon
detail (l.131)
1 0
PART1 -> Michael17
  pridané 11.8.2014 14:01 (editované 23.10.2014 23:00)
Hru som si už konečne zahral a musím povedať že to hodnotenie je čistý fail, ta hra je super hlavne ten príbeh, na ovládanie a grafiku sa dá zvyknúť, nemal som s hrou žiadne problémy, chytila ma takisto ako aj seriál, hre dávam 9/10 jednoznačne a dovolím si ju kvalitou prirovnať k Dragon Age Origins a Witcher 1, 2
icon
detail (l.170)
M1ch -> Pr3dat0r
  pridané 17.7.2014 7:20
len blazon by si kupil zlu hru
icon
detail (l.101)
Pr3dat0r
  pridané 10.7.2012 20:57
Pozeram komentáre a xdfg514 zase piše o ThePirateBay a o torrentoch. Z tim komentom si chcel naznačit že si mame hru stiahnut?
icon
detail (l.83)
1
MiChAeLoKGB
  pridané 8.7.2012 18:36
Buldog jediné mínus by som ti dal za gramatiku
icon
detail (l.144)
1
budlog
  pridané 4.7.2012 14:33
Po prečítaní recenzie som nemal ani chuť hru vyskúšať ale predsa som ju zapol a bol som mylo prekvapený. Hra ma chytila a páči sa my.Ak sa niekomu páčil DAO a ma rad seriál alebo knihy Game of Thrones tak by sa nemal dať odradiť recenziou a hru vyskúšať. Ma síce nejaké nedostatky ako grafiku, pre mňa dlhé loadingy pri ukladaní atd ale určite by som jej dal hodnotenie aspoň 7 alebo 7,5 .....moje hodnotenie po 5tej kapitole 8,0 :) ...kľudne mínuskujte :)
icon
detail (l.34)
2
Gizmo2126
  pridané 4.7.2012 10:51
Áno hodnotenia sú devalvované ale tak to proste je. Hráč vidí hodnotenie 5/10 a hneď danú hru zatratí. Takéto hodnotenie v "skutočnom" svete označuje podpriemernú hru, ktorá zlyháva v mnohých aspektoch. To určite nie je prípad GoT. A to, že recenzia je subjektívny názor autora nie je tak celkom pravda. Dobrý recenzent musí vedieť dielo objektívne zanalyzovať a ohodnotiť tak jeho klady ako aj zápory. Tvoja recenzia mi pripomína skôr kritiku, ktorá sa zameriava hlavne na tie zápory (recenzia a kritika sú dva odlišné prístupy k zhodnoteniu diela - hry). Všimni si mnoho príspevkov v diskusii, kde ľudia túto hru zatratili na základe tvojej recenzie. A presne toto by sa nemalo stávať..
icon
detail (l.167)
1
kordi -> Igraczech
  pridané 3.7.2012 23:40
>Re: RE:Igraczech
V prvom rade vďaka za názor: čo hráč, to názor.
V druhom rade: hra dostala hodnotenie 5 / 10. Priemer. Zrejme nehovorím len sám za seba, ale je to hodnotenie, ktoré hovorí, že pre niekoho môže ísť o vhodný titul, pre iného zbytočný. Devalvované hodnotenie americkými stránkami, kde ani sedmička nie je priemer, sem netreba ťahať, dôležitejšie ako číslo je text.
A k hre samotnej: V kvázi verdikte, poslednom odseku, som sa snažil zhrnúť to dôležité, čiže áno, príbeh to má dobrý a dialógy sú písané ako kniha, avšak to medzi tým, samotná hrateľnosť, to celé ťahá dole. A hráč chce - k dobrému príbehu samozrejme, čo GoT má - aj zábavnú hrateľnosť. Človek sa akoby teší na ďalšie riadky príbehu a to medzitým musí pretrpieť.
Ešte k tej linearite. Je to koridorovka, za čo môže aj príbeh, ktorý je kvalitný. Lenže stačilo svet predlohry, ktorý je sám o sebe vynikajúci, otvoriť.
Snažil som sa v texte spomenúť dôležité body ako fakty, podľa ktorých som následne určil hodnotenie. Číslo. Možno bezvýznamné, pretože na základe recenzie si môže každý povedať, že hento a tamto mi nevadí alebo naopak.
Týmto netvrdím, že tvoj názor nemá váhu, práveže naopak. Len sto ľudí, sto chutí.
icon
detail (l.300)
1 3
Roberto13
  pridané 3.7.2012 20:12
Mne sa veľmi zapáčil seriál 1. séria a teraz som v knihách už ďaleko pred seriálom a páčia sa mi ešte niekoľkonásobne viac, ale hry hrávam kôli hraniu nie kôli príbehu, na to sú predsa tie knižky a serály. Škrtám zo zoznamu, bohužiaľ.
icon
detail (l.140)
1
Igraczech
  pridané 3.7.2012 19:44 (editované 3.7.2012 19:45)
Dovolim si nesuhlasit s recenziou. Mal som moznost tuto hru hrat, a prijemne ma prekvapila. Ako minus sa spomenula linearita, ale osobne si myslim ze v tomto pripade o linearitu nejde. Ide o pribeh podavany nenudnou formou, s rozdielnym pristupom ku kazdej misii ako takej. V kombinacii s (na dnesnu dobu vskutku skvelym) pribehom, ide o hru ktora oslovi hlavne narocnejsie a hardcorovejsie publikum. Spomnut ako nevyhody unavne dialogy, je vskutku nacne subjektivny nazor (najma ak forma dialogov tak pripomina stary styl RPG ala D&D), a myslym ze by nemal figurovat v minusoch. Osobne z finalneho posudku je citit zameranie dnesnych hier na jednoduchost, eliminaciu rozhovorov ako aj vyhnutiu sa novinkam vymikajucich sa dnesnym trendom. Nehodlam sa povazovat za odbornika, ale moj subjektivny nazor (subjektivny podobne ako aj nazor recenzenta), je taky ze tato hra si zasluzi aspon 7 ci dokonca 8 zo stupnice. Ide naozaj o zaujimavu hru, ktora oslovi hlavne starsie publikum.
icon
detail (l.170)
3
M1ch
  pridané 3.7.2012 15:46
>Gizmo2126
tak kazdy ma svoje chute , a nebudeme niekomu vycitat a totalne ho zminuskovat ked sa chlapcovi ta hra paci , tak ked sa mu lubi tak je to jeho vec, mozme len krutit hlavami ze co ho bavi na takej hre ked ma 5 bodov

ako som raz pisal sector si recenzuje hry jak on chce , vecina niektorych hier ktore maju sedmicky a vysie, da sector vzdy menej , aj ked tie hry nikdy nejsu zle a da sa aj v 5 bodovej hre najst kus niecoho dobreho
icon
detail (l.26)
R3MUS
  pridané 3.7.2012 14:56
Táto hra bola pre mna sklamaním. Zle optimalizované, graficky hrozné tak ako aj celkové podanie rozhovorou. Po pár minútach som bol nútení toto fiasko vypnút a vyhodit z PC. Serial 4ever. Aj knihy samozrejme.
icon
detail (l.173)
6
Fingolfin -> Michael17
  pridané 3.7.2012 12:17
>Re: RE:harry168 -> Gizmo2126
rozhodne by som to nenazval nejakým ťahovým prvkom ... Dragon Age 1 bola dúfam iba zatiaľ jednou z posledných echt old school RPG hier v duchu neprekonateľného Baldurs Gate. Bolo nesmierne potešujúce zahrať si niečo také a vďaka BioWare, že aj po rokoch nezabudli na milovníkov tohto žánru a dokázali vytvoriť opäť kvalitný RPG titul v tom pravom slova zmysle s novým žijúcim svetom, lore a Role Play aké má byť samozrejme mám na mysli len jednotku - o dvojku som ani nezakopol ...

Mass Effect nikdy nebol kategóriou hry akou je Dragon Age 1, Baldurs Gate 1&2, KOTOR 1&2, Icewind Dale, Planescape etc. S týmito hrami by sa nemal vôbec porovnávať pretože si myslím, že sú úplne odlišné - áno sú tam RPG prvky, ale nie v klasickom Dungeons & Dragons ponímaní ...

Mňa napr. Mass Effect zatiaľ nedokázal očariť, aby som si k nemu sadol - nie nevravím, že je to zlá hra to rozhodne nie práve naopak, ale mňa zatiaľ nedostal. Možno prichádzam oveľa, ale hral by som to nasilu a to už by bol pekný masochizmus :)
___________

nuž a k tomuto ďalšiemu GoT počinu - dnešný biznis a aj ten herný je skrátka taký, že akonáhle zacíti možnosť zárobku tak sa veľmi rád zvezie na nejakej knižnej či filmovej predlohe, pričom na konečnú kvalitu sa veľmi často zabúda. Takto vznikne mnoho paškviľov. Toto je jeden z nich ... Jedným z najžiarivejších príkladov je Tolkienov svet, okolo ktorého sa po LOTR filmoch rozbehla neskutočná marketingová mašinéria, ktorá mala a určite aj má svoje výhody avšak aj tie tienisté stránky ako napr. kopec nevydarených herných titulov (najnovšie ten dota klon, z ktorého mi je na grc). Už sa ani veľmi nečudujem ako je možné, že popri vydarených veciach ako BFME dokáže v zápätí vzniknúť totálny odpad ...

ak jednoducho hlavnou otázkou je koľko na tom zarobíme a že na tom veru zarobíme aj keď sme sa nesnažili tak ako by sa dalo, tak s menšou kvalitou sa budeme stretávať čoraz častejšie ... našťastie stále existuje dosť štúdií, ktoré ešte okrem zisku (ktorý je samozrejme esenciou akejkoľvek firmy) myslia aj na to hlavné a to na hráčov a tak má človek možnosť voľby či svoje peniaze venuje paškviľu alebo ...
icon
detail (l.110)
3
scrubnuub
  pridané 3.7.2012 10:38
tak najlepšími GoT hrami ostávajú módy do Medieval 2 a Crusader Kings 2
icon
detail (l.140)
1
u4yree -> Lord-DarthWADER
  pridané 3.7.2012 10:07
>Re: RE:Lord-DarthWADER
presne :(
icon
detail (l.34)
1
Gizmo2126 -> Michael17
  pridané 3.7.2012 10:01
>Re: RE:harry168 -> Gizmo2126
Mne práve tieto ťahové hry vždy vyhovovali. Radšej som vždy chvíľu trocha porozmýšľal čo spraviť než klikať ostošesť ako napr. v DA2. Ale chápem, že je to dnešný trend a hráči ako ja patria do starého železa. Preto som sa možno tomuto titulu tak potešil a dokázal ma po dlhom čase pobaviť na pekných pár hodín. Za to Cyanide studios ďakujem.
icon
detail (l.77)
1
harry168 -> Mepsik
  pridané 3.7.2012 9:59
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Gizmo2126
to je môj názor na ME :) ako jasne že ani ME nie je dokonalé, ale každý má iný postoj...
icon
detail (l.198)
3
Mepsik -> harry168
  pridané 3.7.2012 9:55
>Re: RE:Re: RE:Gizmo2126
Tiez by som na jeho mieste neporovnaval tuto hru s ME ale na druhej strane hovorit o ME ako o hre s neskonale dokonalymi RPG prvkami je tiez trosku prehnane ....
icon
detail (l.170)
M1ch
  pridané 3.7.2012 9:51
>harry168 -> Gizmo2126
presne, barjaka ina rpg by sa k ME nemala ani v najmensom porovnavat ... mozno tak k dragon age lebo podla videi je to taka tahova hra jak DA
..ktory tiez nebol moc epicky pre mna aj ked bol od bioware, nemam rad tieto tahove hry a to je minus uz dole ,hraci maju radi robit si z mecom co chcu, a pochopil to aj cd project red, preto je zaklinac 2 uplne odlisny od jednicky
01 02 03 >>