Nvidia ohlásila Gameworks VR nástroje |
Nvidia na ohlasuje ďalšiu verziu svojich Gameworks nástrojov tentoraz určených pre virtuálnu realitu.
Nvidia na ohlasuje ďalšiu verziu svojich Gameworks nástrojov tentoraz určených pre virtuálnu realitu.
Gameworks VR umožnia vývojárom posunúť hranice virtuálnej reality a to vďaka funkciám ako Nvidia Multi-Res Shading pre renderovanie v rozlíšení, ktoré sa lepšie hodí hustote pixelov na VR displejoch, táto technológia používa aj multiprojekciu na vytvorenie obrazov pre obe oči na jedenkrát, čo umožní rýchlejší rendering. Doplní to VR SLI, kde sa bude môcť napríklad jedna karta starať o jedno oko, Contex Priority umožní nastaviť asynchrónnu komunikáciu a pri pohybe hlavy môže pohybovať obraz bez nutnosti nového renderovania. Direct Mode bude rozpoznávať VR zariadenia priamo a nakoniec Front Buffer Rendering zlepší odozvu.
Oculus už odtwittoval, že sa teší novým nástrojom a hlavne Direct módu, ktorý vylepší kompatibilitu s Nvidia kartami. Podobné nástroje už minule ohlásilo aj AMD a uvidíme ako ich autori budú zapracovávať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout seriál už má oficiálne potvrdenú druhú sériu 40 zobraziť viac článkov >