Aký je DX11 update pre Wreckfest? |
Takmer po roku konečne Bugbear priniesol nový update na early access Next Car Game: Wreckfest. Ten pridal niekoľko noviniek vrátane experimentálneho DX11 enginu.
Takmer po roku konečne Bugbear priniesol nový update na early access Next Car Game: Wreckfest. Ten pridal niekoľko noviniek vrátane experimentálneho DX11 enginu. Z technických noviniek pridali aj novú reálnejšiu fyziku ovládania a kolízii, podporu 64 bitových sysémov, hardverové MSAA, pre muliplayer pribudli aj dedikované servre a boti, pridané boli aj steam rebríčky a štatistiky hráčov.
DX11 engine priniesol aj realistické na fyzike postavené materiály a nasvietenie a žiaľ spolu s tým aj masívny dopad na framerate, ktorý musia teraz autori optimalizovať pretože je to až príliš veľký pád. Užívatelia sa už na fórach sťažujú, ale nakoniec ak im ide zle môžu si prepnúť pôvodnú DX9 verziu. Hra totiž má stále oba enginy a ak máte slabšiu kartu ešte pred spustením sa hra pýta ktorý engine chcete spustiť. Obsah je v oboch verziách rovnaký a povedal by som, že grafické rozdiely sú len minimálne. Rozdiel framerate je tak 20%-50% podľa efektov, ktoré v DX11 nezoptimalizovali, niektoré aj odstránili (napríklad zatiaľ funguje len jeden typ počasia).
Čo sa týka samotného hrania, autá sa ovládajú decentne, stále je to náročné, musíte sa snažiť poriadne šoférovať a ničí sa všetko okolo vás, či už autá, alebo prostredie. Nedá sa však povedať, že by som cítil výraznú zmenu ovládania oproti staršej verzii. Určite to však nie je jednoduché arkádové ovládanie ako v NFS a musíte sa snažiť, či už na pretekoch alebo a deštrukčnom derby, v oboch je maximum 24 hráčov a spraví to už na okruhoch peknú paseku.
Z modov boli pridané Team Race a Elimination race, a pribudla aj jedna trať a jedna bola kompletne prepracovaná. Z áut pribudli dve a to jedno americké a jedno európske. Spolu to tak teraz robí 7 áut a 12 tratí. Už je to slušný základ pre hru, aj keď do plnej verzie tomu ešte chýba pár tratí a aspoň 10-15 ďalších vozidiel rôznych tried. Rovnako ešte musia dopracovať systém upgradovania vozidiel, ktorý je len v základoch a tiež dotiahnuť multiplayer.
nNapriek decentnej grafike, deštrukcii, snahe o náročné ovládanie sa mi to celé zatiaľ zdá príliš seriózne. Možno až príliš idú po deštrukcii a obtiažnosti a zabúdajú na zábavu. Skôr sa tak tlačia k Flatout 1, ako Flatout 2, ktoré vynikalo v zábave a odreagovaní sa pri jazde. Keď už nedoážu vylepšiť zábavnosť pri jazde aspoň zaujímavejšími traťami, obohatenie mimo pretekov s vystreľovaním panáka a úlohami by mohli do finálnej hry pridať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 83
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 94 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: THQ Nordic / Bugbear Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|