Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie

Fallout 4 vychádza už o päť dní a tak nám autori bližšie odhaľujú technológie, vďaka ktorým hra vyzerá tak dobre.

pridal play3man 5.11.2015 o 12:10 pod hry
Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie

HRY > NOVINKY >

Grafický výkon počítačov neustále rastie, no a spolu s ním sa tiež zvyšujú nároky hráčov na vizuálne spracovanie hier. Pochopiteľne, v prvom rade sa o pokrok musia snažiť samotní vývojári, ktorí sa zvyknú predbiehať s ostatnými štúdiami o to, ktorá hra vyzerá najlepšie. Ako dôležitá je pre vás práve grafika v hrách je samozrejme na vás, no pokrok po tejto stránke je potrebné oceniť. Na najnovších záberoch z Fallout 4 sme mohli vidieť celkom pekné obrázky zruinovaného sveta. Síce grafickým spracovaním sa nemusí šplhať na vysoké priečky, vzhľadom na žáner a otvorený svet je celkový dojem z grafiky dobrý.

Hra beží na Creation Engine, ktorý poháňa aj Skyrim, no pre Fallout 4 sa dočkal nejakých tých vylepšení o súčasné technológie, ktoré ho posúvajú vyššie. Prvá novinka, ktorá je v novej verzii enginu zapracovaná, je takzvaný physically based deferred renderer, ktorý autorom umožňuje pridávať omnoho viac dynamických svetiel do každej zo scén či pridať realistické materiály. Cieľom vývojárov bolo odlíšiť jednotlivé objekty od seba tak, aby dokonale zapadli do okolitého prostredia.

Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie

Ako je už samozrejmosťou v hrách od Bethesdy, engine podporuje plnú zmenu dňa a počasia. V engine tak nechýba podpora pre rozptyl jednotlivých slnečných lúčov. Na nej však pracovali spolu s firmou NVIDIA, vďaka čomu je tento dobre známy efekt počítaný cez GPU. Ďalšia novinka v podobe nového systému materiálov sa ukáže v celej svojej kráse najmä pri daždi.

Vylepšenia zapracované do nového enginu:

Tiled Deferred Lighting
Temporal Anti-Aliasing
Screen Space Reflections
Bokeh Depth of Field
Screen Space Ambient Occlusion
Height Fog
Motion Blur
Filmic Tonemapping
Custom Skin and Hair Shading
Dynamic Dismemberment using Hardware Tessellation
Volumetric Lighting
Gamma Correct Physically Based Shading





Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie  Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie  Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie
Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie  Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie  Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie
Fallout 4 bližšie predstavuje svoje grafické technológie
Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19860)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk