Vývojári vesmírnej hry Stellaris opísali v novom vývojárskom denníku fungovanie planét |
Už deviaty denník venovali fungovaniu planét a ako ich bude možné od seba odlíšiť
Vesmírna hra Stellaris bola oznámená v auguste tohto roka na Gamescome a autori začali len pred pár týždňami s vydávaním vývojárskych denníkov, v ktorej podrobne opisujú rôzne časti hry. Dnes zverejnili už deviaty, v ktorom nám vysvetlili, ako fungujú planéty.
Každá obývateľná planéta je poskladaná z dlaždíc - blokov - určitého predmetu. Tieto dlaždice je možné upravovať - napríklad blok s horami je možné odstrániť, čím získame viacej miesta a môžeme pridať populačnú jednotku (Pop). Rovnakým spôsobom môžeme na planétu pridať napríklad aj budovy, optimalizovať miesto a zvýšiť efektivitu. Planéty sa od seba môžu, pochopiteľne, aj líšiť, a to viacerými spôsobmi. Či už ide o druh vegetácie, veľkosti formy života, oceánov či ďalších potrebných zdrojov. No a konkrétne suroviny sú generované a pridávané na planéty náhodne, podľa vopred určených nastavení. S určitosťou tak budete musieť navštíviť viacej planét alebo aj galaxií, aby ste získali všetky suroviny, ktoré budete potrebovať.
Suroviny sa navyše nachádzajú aj na neobývateľných planétach, a to na ich obežnej dráhe, kde je možné dosadiť stanicu pre ich ťaženie. Autori nakoniec prisľúbili, že sa v niektorom ďalšom denníku bližšie pozrú na vzácne surovíny.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 199
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Paradox Interactive / Paradox Development Studio Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|