Simulátor Zombie apokalypsy bez prepadov fps? 9 z 10 zombíkov odporúča Project Zomboid

Jednoduchý ale už funkčný simulátor prežitia medzi zombíkmi. A čo by ste urobili vy?

pridal roberto 9.1.2016 o 17:02 pod hry
Simulátor Zombie apokalypsy bez prepadov fps? 9 z 10 zombíkov odporúča Project Zomboid

HRY > NOVINKY >

Čo by ste urobili, keby ste sa zajtra ráno prebudili do zombie apokalypsy? Jeden by sa zabarikádoval doma, druhý by začal nenápadne škrečkovať všetky zásoby z okolia, tretí by začal pátrať po čo najúčinnejšej drtičke na zombíkov a štvrtý by vypadol z mesta niekam do prírody a vrátil sa do doby kamennej. Ale ktorý z nich by prežil najdlhšie? Najbezpečnejšou a zároveň lacnou voľbou ako to zistiť zostáva aj na začiatku roka 2016 Project Zomboid.

Mnohých open-world first-person a third-person post-apokalyptických konkurentov naďalej trápia závažné bugy, vysoké hardvérové nároky a náhle prepady fps, a to je voda na mlyn graficky podstatne jednoduchšiemu Project Zomboid, ktorý si na Steame napriek retro vizuálu vyslúžil už takmer 10 tisíc kladných zákazníckych recenzií.

Už od roku 2013 sú hráči vhadzovaní do sveta, v ktorom ešte fungujú elektrárne a nie je núdza o pitnú vodu, ale všetko sa zo dňa na deň mení k horšiemu a v neďalekej rieke zdravotne nezávadnú vodu určite nenájdu. Aj vďaka perkom a funkčnému RPG systému môže hráč loviť z pamäti príbehy a taktiky jednotlivých postáv seriálu Walking Dead a pokúsiť sa prežiť ako svalovec, farmár-stavbár či dobrodruh-zberač. Na respawn alebo počet životov sa tu nehrá, stačí jedno neopatrné zahnutie za roh, nezamknuté zadné vchodové dvere, alebo nepriazeň osudu zhmotnená do migrácie tisícov zombíkov a je tu game over. End-game obsah je tak nahrádzaný čistou snahou prežiť o pár desiatok alebo možno o 100 či 200 dní dlhšie ako pri predchádzajúcom pokuse.

Hra má svoje muchy, ale nič čo by bránilo skvelým zážitkom. Autorom však, bohužiaľ, možno vyčítať, že sa nesústreďujú na dva veľké sľuby, ktoré hru delia od finálneho vydania a udržujú je v early access programe – inteligentné NPC postavy a funkčné vozidlá. Namiesto toho sa zahryzli do vytvárania editora máp.

Video vyššie ukazuje základnú verziu toho, čo raz bude “kreatívnym režimom“. Pre hráča to bude nástroj, ako si jednoducho vytvoriť vlastné mesto s cestami, parkmi, obchodmi, obytnými aj priemyselnými zónami. S pomocou budov používaných v základnom režime, Steam Workshopu i procedurálnej generácie a trochou snahy sa tak snáď raz bude môcť každý zahrať na prežitie vo virtuálnej kópii svojho bydliska.

Okrem priebežne zlepšovaného multiplayeru už stojí za pozornosť aj ponuka modov v Steam Workshope. Väčšina z nich sa snaží život medzi zombíkmi trochu zjednodušiť. Populárny Hydrocraft pridáva do hry pestrú škálu itemov vrátane senzorov pohybu, antidepresív a v neposlednom rade užitočných psích spoločníkov bojových, loveckých i spoločenských plemien.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk