Oplatila sa Steamu nová taktika zimných zliav?

Analýza hovorí: Donúťte hráčov klikať, aj keby ste mali (niečo) rozdávať zadarmo.

pridal roberto 12.1.2016 o 14:52 pod hry
Oplatila sa Steamu nová taktika zimných zliav?

HRY > NOVINKY >

Valve zrejme omylom zverejnilo svoju analýzu dopadu nového systému zimných zliav na Steame. Chcete vedieť, akú taktiku na vás Valve vyskúšalo a nakoľko bola úspešná?

Steam túto zimu upustil od snahy vyvolať nákupnú horúčku každodenným menením ponuky zlacnených titulov a namiesto toho ponúkol stabilné zľavy. To bolo lepšie pre ľudí, ktorí sa behom sviatkov a zimných dovoleniek prihlásili iba raz alebo dvakrát. Okrem toho vám mohla byť každý deň ponúknutá pestrejšia paleta hier, u ktorých už bola istota, že v najbližšej dobe lacnejšie nebudú, takže už nebolo na čo čakať.

A teraz to začína byť zaujímavé. Steam správne stavil na zberateľskú vášeň a silu toho, keď je niečo, čokoľvek, rozdávané zadarmo. V tomto prípade boli zadarmo zberateľské kartičky (Steam Trading Cards), stačila taká drobnosť - pravidelne sa preklikať cez rad stránok jednotlivých zlacnených hier vybraných podľa rôznych faktorov.

Takto jednoducho boli mnohí z nás dostatočne namotivovaní k tomu, aby si za deň prezreli 36 stránok rôznych hier a niektorí tak urobili behom každého z 13 dní trvania akcie. Vďaka tomu sme si, v porovnaní s koncom roka 2014, pozreli trojnásobné množstvo Steam stránok jednotlivých "produktov".

Oplatila sa Steamu nová taktika zimných zliav?

Dobre, za prezretie či dokonca iba prekliknutie pár stránok nikto nič nedá a Steam nič nezíska. Štatistika ale tvrdí opak. Okrem posilnenia predajov sa výrazne zvýšil počet hier pridaných do "wishlistu". Počet hier pridaných do zoznamu prianí, opäť v porovnaní s predchádzajúcim rokom, vzrástol o 197 percent. Časť z týchto hier si zákazníci kúpili ešte pred koncom akcie a ďalšie zostávajú na wishlistoch. Steam má teraz lepší prehľad o preferenciách jednotlivých zákazníkov a hry z wishlistov im iste rád čo najskôr pripomenie.

Oplatila sa Steamu nová taktika zimných zliav?

Ďalším zaujímavým úspechom nového systému je podpora predajov hier, o ktoré inak nie je veľký záujem a jednoducho sa strácajú v obrovskej záplave menších a menej zaujímavých titulov, ktorá ešte každý rok rastie a rastie. Analytici Steamu sa pozreli na predaje hier, ktoré sa nenachádzajú v "Top 500". Týmto hrám bolo venovaných 35 % návštev. To je štvornásobok ich návštevnosti počas Winter Sale 2014 a príjmy z nich narástli o 45 %.

Veľké zimné zľavy boli opäť úspechom,  podarilo sa predať oveľa viac ťažko predajných hier a pekne sa zaplnili wishlisty. Pritom stačila taká drobnosť ako rozdávanie zberateľských kariet "zadarmo".





Páči sa mi!

Zaradené pod: steam






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19861)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk