Náhľad do zákulisia tvorby hry Quantum Break

Sam Lake prezradil pár zaujímavostí o vývoji third-person akčnej adventúry prekladanej epizódami hraného seriálu.

pridal roberto 2.2.2016 o 9:50 pod hry
Náhľad do zákulisia tvorby hry Quantum Break

HRY > NOVINKY >

Sam Lake, šéf štúdia Remedy, počas prednášky vo vedeckom múzeu Cité des Sciences et de l’Industrie v Paríži prezradil niekoľko zaujímavostí o už dlho očakávanej hre Quantum Break, jej vývoji i príprave hraného seriálu, ktorý sa prelína s dejom third-person akčnej adventúry.

  • Koncept zmrazovania času bol pôvodne jedným z nápadov pre Alan Wake 2 a v jednej hranej scéne máme uvidieť záblesk toho, čo sa deje vo svete hry Alan Wake.

  • Rozhodnutia robené antagonistom (a rozhodujúce o deji nasledujúcej epizódy seriálu) budú vedomé. Paul Serene si vďaka svojím schopnostiam bude vedomý, že v tej chvíli stojí na križovatke, z ktorej vedú cesty k rôznym udalostiam. Rozhodnutia tak nebudú na povrchu hry, ale budú súčasťou sveta a príbehu - hráč sa vžije do úlohy práve sa rozhodujúceho Serenea. Rozhodnutia nebudú správne a nesprávne, takže hráč bude môcť Serenea roleplayovať a snažiť sa za neho vyberať najsebeckejšie voľby, alebo hoci sympatizovať s hlavným hrdinom.

  • Na hre pracuje jviac tvorcov príbehu a textov ako na ktorejkoľvek predchádzajúcej hre od Remedy. Lake a Mikko Rautalahti, autori príbehu a scenára pre Alan Wake, pribrali na palubu ďalších dvoch autorov, do procesu tvorby príbehu sú zainteresovaní aj špecialisti od Microsoftu a Lifeboat Productions zodpovedné za seriál má vlastných scenáristov. Natáčanie seriálu však skončilo už približne pred rokom, príbeh má teda už dlhší čas pevné body a Remedy pripravuje špeciálne efekty v štýle tých v seriáli.

Náhľad do zákulisia tvorby hry Quantum Break

  • Lietajúce objekty v niektorých scénach neboli plánované, veci sa začali vznášať a poletovať kvôli bugu vo fyzike a Lakeovi sa to zapáčilo.

  • Pri tvorbe AAA titulu je nevyhnutné mať veľa pôsobivých akčných scén a umenie je pospájať ich zaujímavým príbehom tak, aby dávali zmysel.

  • Cestovanie časom a jeho zákonitosti majú byť zaujímavé a cool, ale nie veľmi komplikované.

  • Seriál je súčasťou hry a nie naopak.

  • Odpoveď na otázku ohľadom PC verzie: "No comment."

Vydanie Quantum Break je naplánované na 5. apríl 2016.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19860)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk