Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Vývojári Bayonetty objasnili, prečo sa nikdy úplne nezamerali na vývoj vlastných hier

pridal play3man 6.2.2016 o 14:33
PC
Vývojári Bayonetty objasnili, prečo sa nikdy úplne nezamerali na vývoj vlastných hier


fiogf49gjkf0d

Štúdio Platinum Games má na svojom konte množstvo kvalitných hier, ktoré vychádzajú hneď na niekoľko platforiem, pričom nie každá hra sa aj dostane na všetky aktuálne. Napríklad druhá Bayonetta bola v réžii Nintenda, spolu s ďalšími hrami ako Star Fox Zero či Project Guard, Xbox One si zase štúdio najal pre vývoj exkluzívneho Scalebound a pre PS4 vyvíjajú akčný Nier: Automata. V najnovšom rozhovore pre server Kotaku sa teda šéf štúdia, Tatsuya Minami, rozpovedal o tom, prečo sa nikdy úplne nezamerali na vývoj vlastných hier.

Podľa jeho slov by išlo o niečo, čo by bolo tak náročné, že by to nezvládli - síce už nad touto možnosťou rozmýšľali, no skončili pri tom, že by to jednoducho bolo veľmi náročné: "Premýšľali sme nad touto možnosťou, že chceme byť štúdio, ktoré bude vytvárať 100% originálne hry. Každopádne, prišli sme na to, že robiť len takéto tituly by bolo náročné, no a preto berieme aj iné projekty". Zároveň si však pochvaľuje, akú voľnosť im firmy dávajú: "Držitelia značiek často hovoria: "Nechajte robiť Platinum Games to čo chcú pre tie akčné pasáže", takže máme naozaj obrovskú slobodu pri vývoji".

Medzi najnovšie hry, na ktorých Platinum Games pracuje patrí tiež Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan. Hru vydáva Activision a vyjsť by mala už toto leto pre PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 a PC.

 

 





<<<Ktorým hrám sa v roku 2015 dostalo najviac pozornosti
predchádzajúca novinka

V čom tkvie podľa Mareka Rosu úspech Space Engineers >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#90


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: id@xbox - 500 titulov
id@xbox - 500 titulov
pridané 22.4. 2017discus0
Príspevky
Prvé lowres zábery z Call of Duty WWII
to určite áno, len ja by som ju asi preskočil
Ranked matchmaking v DOTA 2 mení podmienky, b...
ty kokos čo to tu čitam jaky ochranca ruska :d ...
Asian Games dostanú v roku 2022 e-sports ako ...
uznavam, ze e-sport, podobne ako sach, kartove hry...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
https://www.youtube.com/watch?v=3mprbsfsve0 ::->: ...
G2A si to opäť pokazil, diskusia s vývojármi ...
zase na druhej strane byt g2a tak za kody z druhej...
G2A si to opäť pokazil, diskusia s vývojármi ...
nech zrušia tuto druhotriednu podvodnícku stránku,...
Prvé lowres zábery z Call of Duty WWII
na bf1 si kludne mozes zahrat bitky cisto s opakov...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
tak vela hier vo vyvoji nema datum vydania :)
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
taketo nieco masivne si fakt ziada kopu casu a pen...
Prvé lowres zábery z Call of Duty WWII
niektoré bitky vyhral aj wehrmacht, a príbehovo by...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
ja by som bol rad aj za nehumanoidneho emzaka :/ ...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
celkom zaujmavy napad chladit si mozog vzduchom ce...
Dátumy vydania pre Avatar 2, 3, 4 a 5 filmy o...
blade runner mal premiéru v roku 1982 a sequel bud...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk