Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

pridal roberto 17.2.2016 o 13:32
PC
PS4
Xbox One
Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division


fiogf49gjkf0d

Kreatívny riaditeľ Tom Clancy’s The Division poskytol rozhovor denníku The Guardian, ktorý zaujímalo, prečo sa Ubisoft a jeho švédske štúdio Massive pustili práve do RPG zasadenej do súčasnosti a akým problémom čelili počas vývoja.

Prečo teda RPG zasadené súčastného New Yorku?

"Vie o tom iba málo ľudí, ale keď Ubisoft kúpil Massive Entertainment, ako prvé ho zaujímalo, či by bolo možné urobiť z Tom Clancy RPG. V základe chceli RPG, ale tematicky muselo zapadať do univerza Tom Clancy," prezradil Julian Gerighty.

Hra okrem toho vychádza zo simulácie teroristického útoku na USA známej pod menom Dark Winter, ktorá odhalila, že krajina nie je vôbec pripravená na útok biologickou zbraňou a zrejme by upadla do chaosu. A keď chaos v súčasnosti a vo vyľudnenom meste, tak ulice a dominanty mesta New York sa stali logickou voľbou.

"Keď chcete ukázať katastrofu obrovských rozmerov, ukážte New York. To mesto nikdy nespí, neustále je v ňom pohyb. Keď teda ukážete obrázok alebo záber, na ktorom sú tieto ikonické ulice úplne prázdne, každého to zarazí. Každého okamžite napadne, že sa stalo niečo zlé."

Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

Tvorcovia RPG spravidla siahajú po žánroch fantasy a sci-fi a má to pár dobrých dôvodov. Nie je nič zvláštne na tom, keď je ku skoleniu rytiera v brnení, mimozemšťana v silovom poli alebo príšery akéhokoľvek druhu a tvaru potrebných niekoľko seknutí alebo výstrelov.

V The Division sa ale agent stretáva s príslušníkmi gangov, ktorých treba niekoľkokrát streliť do hlavy, až potom konečne padnú. A potom sú tu ešte bossovia a do tých treba vyprázdniť niekoľko zásobníkov, hoci sú to vplyvní, ale pritom úplne obyčajní, nezmutovaní a geneticky neupravení ľudia. Pri sledovaní videí z hrania beta-testu to prišlo mnohým zvláštne, ale podľa kreatívneho riaditeľa to v RPG jednoducho inak nejde a ľudia si rýchlo zvyknú.

"Iba málokomu počas hrania vadí, že musí do nepriateľov streliť viackrát. Iné je to u ľudí, ktorí sa iba pozerajú, tí bývajú dosť prekvapení. Ale jednoducho to tak musí byť. Francúzi na to majú frázu "à tout prix" (za každú cenu). Snažíme sa to vyladiť a udržiavať na minime, ale ľudia si na to jednoducho potrebujú zvyknúť a bude to súčasťou zážitku."

Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

Ďalším úskalím sú nepriatelia. Beta-test bol o strieľaní do členov gangov a neponúkol teda veľkú rozmanitosť nepriateľov, ako sme u RPG zvyknutí. Okrem toho je tu otázka, či je strieľanie do bývalých obyvateľov New Yorku teraz bojujúcich o prežitie v gangoch úplne košer.

"Je to jedna z veľkých výziev. Ako vytvoriť zaujímavú hrateľnosť s rozdielnymi postavami a archetypmi v reálnom svete? Takže máme pár frakcií a vrámci nich niekoľko archetypov od snipera cez chlapíka s granátmi po niekoho útočiaceho spoza štítu. Snažíme sa vytvoriť odlišnosti vrámci frakcií, odviedli sme na tom kus práce a chceme to ešte zlepšovať. Máme v zálohe pár vecí, ktoré sme doteraz nikomu neukázali. Exotických nepriateľov, bossov a tak..."

Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

Zároveň s hrou je vyvíjaný nový engine Ubisoftu pomenovaný Snowdrop a práve jemu má hra vďačiť za plynulý prechod medzi PvP režimom v Dark Zone a zvyškom hry, v ktorom sa odohráva kampaň. Nová technológia má v budúcnosti poslúžiť viacerým štúdiám Ubisoftu a nie je vôbec vylúčené, že na Snowdrop pobežia aj ďalšie hry série Assassin’s Creed.

"Za plynulý prechod medzi hernými modmi a fakt, že nepotrebujeme žiadne menu ani loby, vďačíme enginu Snowdrop. Táto funkcia by sa určite mala uplatniť v iných hrách Ubisoftu, napríklad v Assassin’s Creed. Je to skvelá vec, ktorú môžu využiť všetky herné značky Ubisoftu," povedal v inom rozhovore Martin Hultberg.

Už zajtra sa môžu vlastníci konzoly Xbox One zapojiť do otvoreného beta-testu Tom Clancy’s The Division, vlastníci PS4 a PC musia počakať o deň dlhšie. Hra vyjde 8. marca.





<<<Street Fighter V trápi množstvo veľkých chýb, Capcom už pracuje na opravách
predchádzajúca novinka

Neúspech Warhammer 40k: Deathwatch sa podpísal na štúdiu >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
The Division The Division
PC ,PS4 ,Xbox One

button Ubisoft / Massive Entertainment
button Akcia / MMO

dátum vydania 8.3. 2016
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#89


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
PS4 Pro a Scorpio nevyriešia problém súčasnej...
vyberieš ju von. predáš za 70-80€ nejakému ujcovi,...
Battlefield 1 pridáva funkciu Premium Friends...
snazis sa tu nieco vysvetlit call of duty fan kid ...
Spider-Man: Homecoming - filmový trailer 2
to problém celého internetu. ľudia si z neho urobi...
Mass Effect Andromeda - Frostbite engine
tak to sorry myslel som si , že patríš k tým čo vi...
Prvé zábery na Radeon RX570 a RX580
len smola ze amd sa nesnazi trapit nvidiu uz pekne...
EA obdaruváva verných zákazníkov EA Access sl...
:) práve som si kúpil externý 4tb hdd. škoda, ale ...
PS4 Pro a Scorpio nevyriešia problém súčasnej...
vývojár..... skor pcguma. ::->:
Destiny 2 oficiálne ohlásené, ponúka niekoľko...
jednotku som hral dost dlho no dost zaostaval s "p...
Prvé zábery na Radeon RX570 a RX580
tieto karty su stale este taky odpad... resp ani n...
Filmový Tomb Raider približuje príbeh mladej ...
to by malo znieť: kedy už začnú robiť poriadne fil...
Battle.net skončil
battle.net je super zaužívaný názov a jasne označu...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk