Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

e3 E3 sekcia
Zhrnutie E3
ohlásení
Watch Dogs II
ohlásené
Battlefield 1
trailer
FIFA 17
trailer
Forza Horizon 3
God of War
predstavenie
Mafia III
gameplay
Xbox One S
ohlásený
Xbox
Scorpio
Dishonored II
gameplay
Spiderman
ohlásený
Populárne aktuality
viac top aktualít

Novinka


Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

pridal roberto 17.2.2016 o 13:32
PC
PS4
Xbox One
Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division


Kreatívny riaditeľ Tom Clancy’s The Division poskytol rozhovor denníku The Guardian, ktorý zaujímalo, prečo sa Ubisoft a jeho švédske štúdio Massive pustili práve do RPG zasadenej do súčasnosti a akým problémom čelili počas vývoja.

Prečo teda RPG zasadené súčastného New Yorku?

"Vie o tom iba málo ľudí, ale keď Ubisoft kúpil Massive Entertainment, ako prvé ho zaujímalo, či by bolo možné urobiť z Tom Clancy RPG. V základe chceli RPG, ale tematicky muselo zapadať do univerza Tom Clancy," prezradil Julian Gerighty.

Hra okrem toho vychádza zo simulácie teroristického útoku na USA známej pod menom Dark Winter, ktorá odhalila, že krajina nie je vôbec pripravená na útok biologickou zbraňou a zrejme by upadla do chaosu. A keď chaos v súčasnosti a vo vyľudnenom meste, tak ulice a dominanty mesta New York sa stali logickou voľbou.

"Keď chcete ukázať katastrofu obrovských rozmerov, ukážte New York. To mesto nikdy nespí, neustále je v ňom pohyb. Keď teda ukážete obrázok alebo záber, na ktorom sú tieto ikonické ulice úplne prázdne, každého to zarazí. Každého okamžite napadne, že sa stalo niečo zlé."

Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

Tvorcovia RPG spravidla siahajú po žánroch fantasy a sci-fi a má to pár dobrých dôvodov. Nie je nič zvláštne na tom, keď je ku skoleniu rytiera v brnení, mimozemšťana v silovom poli alebo príšery akéhokoľvek druhu a tvaru potrebných niekoľko seknutí alebo výstrelov.

V The Division sa ale agent stretáva s príslušníkmi gangov, ktorých treba niekoľkokrát streliť do hlavy, až potom konečne padnú. A potom sú tu ešte bossovia a do tých treba vyprázdniť niekoľko zásobníkov, hoci sú to vplyvní, ale pritom úplne obyčajní, nezmutovaní a geneticky neupravení ľudia. Pri sledovaní videí z hrania beta-testu to prišlo mnohým zvláštne, ale podľa kreatívneho riaditeľa to v RPG jednoducho inak nejde a ľudia si rýchlo zvyknú.

"Iba málokomu počas hrania vadí, že musí do nepriateľov streliť viackrát. Iné je to u ľudí, ktorí sa iba pozerajú, tí bývajú dosť prekvapení. Ale jednoducho to tak musí byť. Francúzi na to majú frázu "à tout prix" (za každú cenu). Snažíme sa to vyladiť a udržiavať na minime, ale ľudia si na to jednoducho potrebujú zvyknúť a bude to súčasťou zážitku."

Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

Ďalším úskalím sú nepriatelia. Beta-test bol o strieľaní do členov gangov a neponúkol teda veľkú rozmanitosť nepriateľov, ako sme u RPG zvyknutí. Okrem toho je tu otázka, či je strieľanie do bývalých obyvateľov New Yorku teraz bojujúcich o prežitie v gangoch úplne košer.

"Je to jedna z veľkých výziev. Ako vytvoriť zaujímavú hrateľnosť s rozdielnymi postavami a archetypmi v reálnom svete? Takže máme pár frakcií a vrámci nich niekoľko archetypov od snipera cez chlapíka s granátmi po niekoho útočiaceho spoza štítu. Snažíme sa vytvoriť odlišnosti vrámci frakcií, odviedli sme na tom kus práce a chceme to ešte zlepšovať. Máme v zálohe pár vecí, ktoré sme doteraz nikomu neukázali. Exotických nepriateľov, bossov a tak..."

Ubisoft chcel RPG v štýle Toma Clancyho a tak vzniklo The Division

Zároveň s hrou je vyvíjaný nový engine Ubisoftu pomenovaný Snowdrop a práve jemu má hra vďačiť za plynulý prechod medzi PvP režimom v Dark Zone a zvyškom hry, v ktorom sa odohráva kampaň. Nová technológia má v budúcnosti poslúžiť viacerým štúdiám Ubisoftu a nie je vôbec vylúčené, že na Snowdrop pobežia aj ďalšie hry série Assassin’s Creed.

"Za plynulý prechod medzi hernými modmi a fakt, že nepotrebujeme žiadne menu ani loby, vďačíme enginu Snowdrop. Táto funkcia by sa určite mala uplatniť v iných hrách Ubisoftu, napríklad v Assassin’s Creed. Je to skvelá vec, ktorú môžu využiť všetky herné značky Ubisoftu," povedal v inom rozhovore Martin Hultberg.

Už zajtra sa môžu vlastníci konzoly Xbox One zapojiť do otvoreného beta-testu Tom Clancy’s The Division, vlastníci PS4 a PC musia počakať o deň dlhšie. Hra vyjde 8. marca.





<<<Street Fighter V trápi množstvo veľkých chýb, Capcom už pracuje na opravách
predchádzajúca novinka

Neúspech Warhammer 40k: Deathwatch sa podpísal na štúdiu >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
The Division The Division
PC ,PS4 ,Xbox One

button Ubisoft / Massive Entertainment
button Akcia / MMO

dátum vydania 8.3. 2016
Kúpiť si hru na
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#81


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
plebs ekonomicky dopad nevidi. hlavne ze do gb pri...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
a určitě jsou mezi nimi i odpůrci....
Futuremark pripravuje nový benchmark pre DX12...
390 je mierne nad 970 cize ten vykon rx480 sedi, s...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
práveže celý ten ich nápad na nové referendum stoj...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
to je tak ked plebsom daju rozhodovat o dolezitych...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
...každopádne eurohujerom spadol hrebienok a budú ...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
dolezite je ci sa odpoja od anglicka :) to ci sa ...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
fajcis kotlebovi !@#$ ?? pchas mu prsty do !@#$ ??...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
jak víš, že jsou to zastánci brexitu?
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
jak tohle něco dokazuje?... lidi jsou teď zvědaví ...
Britský herný priemysel reaguje na Brexit
najprv si pozri štatistiky toho kto kotlebu volil,...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2016 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk