Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

e3 E3 sekcia
Zhrnutie E3
ohlásení
Watch Dogs II
ohlásené
Battlefield 1
trailer
FIFA 17
trailer
Forza Horizon 3
God of War
predstavenie
Mafia III
gameplay
Xbox One S
ohlásený
Xbox
Scorpio
Dishonored II
gameplay
Spiderman
ohlásený

Novinka


Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred

pridal play3man 23.2.2016 o 14:04
Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred


Súčasné tituly, ktoré by sa dali označiť starými známymi tromi "áčkami" sa podľa dizajnéra Deus Ex hier Warrena Spectora takmer vôbec neposúvajú vpred. Server Gamasutra si ho zobral k sebe na menší rozhovor, v ktorom preberali súčasný stav herného priemyslu z pohľadu jeho vývoja za posledných desať rokov: Neverím, že toto práve idem povedať - nikdy v tomto priemysle už nebudem pracovať - no v mainstream oblasti som skutočne nevidel veľký progres. Zdá sa, že neustále dostávame lepšie vyladené, krajšie verzie hier, ktoré už hráme roky".

Hneď na to však obrátil smer na indie tituly: "Vďaka bohu za indie oblasť, sú v nej ľudia, ktorí sa snažia vytvoriť zaujímave veci". Spector sa rozhodol opustiť jeho aktuálnu pozíciu a prestúpiť do štúdia OtherSide, kde bude pracovať na treťom System Shocku. Pri tejto príležitosti, samozrejme, hneď spomenul, čo by chcel do štúdia priniesť: "Vidím rôzne miesta, ktoré by sme mohli vylepšiť a pomohli by nám hry posunúť na ďalší level. To najväčšie sú pre mňa robustnejšie postavy a umelá inteligencia postáv. Dostali sme sa pomerne ďaleko v súbojovej AI, spravili sme tu dobré pokroky, no nemyslím si, že to isté sa nám podarilo aj v iných typoch AI či interakcie s ľuďmi. Nespravili sme toho dosť v rámci dosiahnutia emocionálneho vzťahu s postavami v hrách. Takže by som sa veľmi rád pohral práve s týmto".

Spector okrem práce v štúdiu OtherSide chce založiť aj jedno vlastné, menšie, štúdio v Texase, narozdiel od jeho prechádzajúcich projektov: "Myslím si, že môžeme pracovať s externými partnermi na vytváraní virtuálnych, veľkých tímov, ktoré nám umožnia súperiť s väčšími tímami s väčším kapitálom. Nechcem sa priveľmi vzdialiť od hier, ktorým som venoval všetok môj čas počas šéfovania veľkému štúdiu či dohadovaním sa s vydavateľmi".





<<<Styx: Shards of Darkness bude mať pôsobivé prostredia
predchádzajúca novinka

Red Bull pripravil snowboardovú hru pre mobily >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#81


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Nový Android dostal dostal oficiálne meno And...
90% telefonov nema ani marshmalow a uz vyjde nouga...
Špecifikácie GTX1060 karty predstavené, aká b...
ked vezmes do uvahy vykon a vybavu 1070_ky tak ta ...
Vampyr vás bude tlačiť do zlých rozhodnutí
ale v dishonored si nebol hrou povzbudzovaný k zab...
Špecifikácie GTX1060 karty predstavené, aká b...
tie 2 gb v_ram naviac tiez nieco stoja. logicky ne...
Špecifikácie GTX1060 karty predstavené, aká b...
476 € moc zlata stredná cesta veru nieje :;-): ...
PS Plus má cez 20 miliónov hráčov
pc a nintendo ma online zadarmo.
Steam výpredaje majú tento rok nižšie zľavy
bolo by dobre porovnat cenovy priemer zliav s pred...
Microsoft spustí ultimátny výpredaj na Xboxoc...
pri zaciatkoch xbox 360 ked zavadzali games for wi...
Špecifikácie GTX1060 karty predstavené, aká b...
chcel som ist do 1070..potom som uvazoval ze moj 1...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2016 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk