Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred

pridal play3man 23.2.2016 o 14:04
Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred


fiogf49gjkf0d

Súčasné tituly, ktoré by sa dali označiť starými známymi tromi "áčkami" sa podľa dizajnéra Deus Ex hier Warrena Spectora takmer vôbec neposúvajú vpred. Server Gamasutra si ho zobral k sebe na menší rozhovor, v ktorom preberali súčasný stav herného priemyslu z pohľadu jeho vývoja za posledných desať rokov: Neverím, že toto práve idem povedať - nikdy v tomto priemysle už nebudem pracovať - no v mainstream oblasti som skutočne nevidel veľký progres. Zdá sa, že neustále dostávame lepšie vyladené, krajšie verzie hier, ktoré už hráme roky".

Hneď na to však obrátil smer na indie tituly: "Vďaka bohu za indie oblasť, sú v nej ľudia, ktorí sa snažia vytvoriť zaujímave veci". Spector sa rozhodol opustiť jeho aktuálnu pozíciu a prestúpiť do štúdia OtherSide, kde bude pracovať na treťom System Shocku. Pri tejto príležitosti, samozrejme, hneď spomenul, čo by chcel do štúdia priniesť: "Vidím rôzne miesta, ktoré by sme mohli vylepšiť a pomohli by nám hry posunúť na ďalší level. To najväčšie sú pre mňa robustnejšie postavy a umelá inteligencia postáv. Dostali sme sa pomerne ďaleko v súbojovej AI, spravili sme tu dobré pokroky, no nemyslím si, že to isté sa nám podarilo aj v iných typoch AI či interakcie s ľuďmi. Nespravili sme toho dosť v rámci dosiahnutia emocionálneho vzťahu s postavami v hrách. Takže by som sa veľmi rád pohral práve s týmto".

Spector okrem práce v štúdiu OtherSide chce založiť aj jedno vlastné, menšie, štúdio v Texase, narozdiel od jeho prechádzajúcich projektov: "Myslím si, že môžeme pracovať s externými partnermi na vytváraní virtuálnych, veľkých tímov, ktoré nám umožnia súperiť s väčšími tímami s väčším kapitálom. Nechcem sa priveľmi vzdialiť od hier, ktorým som venoval všetok môj čas počas šéfovania veľkému štúdiu či dohadovaním sa s vydavateľmi".





<<<Styx: Shards of Darkness bude mať pôsobivé prostredia
predchádzajúca novinka

Red Bull pripravil snowboardovú hru pre mobily >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#90


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Príspevky
Analytik Pachter: Konzolová Sony dominancia s...
veď si kúp steamlink a už teraz si v budúcnosti......
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
tak 3-4 roky. ale tu ide o to, že ono to malo výjs...
Ako dopadol Warhammer 40,000: Dawn of War III...
mne chýbajú detaily jednotiek z dvojky ako krytie ...
DLC s klasickými mapami pre Call of Duty Mode...
s tym suhlasim... ja doteraz nechapem gta v cenu, ...
Emulátory PSX, PSP, N64 a GBA pre Xbox ONE
to je ok, ja suhlasim. konkurencia je super, a je ...
Dokážu hráči rozoznať 144hz a 240hz rozdiel?
vedci skumali tuto tematiku a dosli k zaveru ze pr...
HDR10+ predstavený
aj ja dufam ze zan dam 1500 eur :d
HDR10+ predstavený
vsimnes si oboje skor ako rozdiel medzi 60 a 120 f...
Autori Outlast 2 zverejnili rozšírené požiada...
konečne hra s dobrou optimalizáciou!
Nvidia Gameworks Flow - DX12
aha. netusil som ze gameworks funguje aj na amd ka...
Ako dopadol Warhammer 40,000: Dawn of War III...
jasne ze ma nebavia lebo som hral par dielov tak m...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk