Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Populárne aktuality
viac top aktualít

Novinka


Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred

pridal play3man 23.2.2016 o 14:04
Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred


fiogf49gjkf0d

Súčasné tituly, ktoré by sa dali označiť starými známymi tromi "áčkami" sa podľa dizajnéra Deus Ex hier Warrena Spectora takmer vôbec neposúvajú vpred. Server Gamasutra si ho zobral k sebe na menší rozhovor, v ktorom preberali súčasný stav herného priemyslu z pohľadu jeho vývoja za posledných desať rokov: Neverím, že toto práve idem povedať - nikdy v tomto priemysle už nebudem pracovať - no v mainstream oblasti som skutočne nevidel veľký progres. Zdá sa, že neustále dostávame lepšie vyladené, krajšie verzie hier, ktoré už hráme roky".

Hneď na to však obrátil smer na indie tituly: "Vďaka bohu za indie oblasť, sú v nej ľudia, ktorí sa snažia vytvoriť zaujímave veci". Spector sa rozhodol opustiť jeho aktuálnu pozíciu a prestúpiť do štúdia OtherSide, kde bude pracovať na treťom System Shocku. Pri tejto príležitosti, samozrejme, hneď spomenul, čo by chcel do štúdia priniesť: "Vidím rôzne miesta, ktoré by sme mohli vylepšiť a pomohli by nám hry posunúť na ďalší level. To najväčšie sú pre mňa robustnejšie postavy a umelá inteligencia postáv. Dostali sme sa pomerne ďaleko v súbojovej AI, spravili sme tu dobré pokroky, no nemyslím si, že to isté sa nám podarilo aj v iných typoch AI či interakcie s ľuďmi. Nespravili sme toho dosť v rámci dosiahnutia emocionálneho vzťahu s postavami v hrách. Takže by som sa veľmi rád pohral práve s týmto".

Spector okrem práce v štúdiu OtherSide chce založiť aj jedno vlastné, menšie, štúdio v Texase, narozdiel od jeho prechádzajúcich projektov: "Myslím si, že môžeme pracovať s externými partnermi na vytváraní virtuálnych, veľkých tímov, ktoré nám umožnia súperiť s väčšími tímami s väčším kapitálom. Nechcem sa priveľmi vzdialiť od hier, ktorým som venoval všetok môj čas počas šéfovania veľkému štúdiu či dohadovaním sa s vydavateľmi".





<<<Styx: Shards of Darkness bude mať pôsobivé prostredia
predchádzajúca novinka

Red Bull pripravil snowboardovú hru pre mobily >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#88


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Slime-san - Main Trailer
Slime-san - Main Trailer diskusia0
pridané 19.2. 2017
Video: Street Fighter V - Kolin
Street Fighter V - Kolin diskusia0
pridané 19.2. 2017
Video: DESYNC - Creative Kills
DESYNC - Creative Kills diskusia1
pridané 18.2. 2017
Video: PDXCON 2017 - Legendary Split
PDXCON 2017 - Legendary Split diskusia3
pridané 18.2. 2017
Video: Lock's Quest - trailer
Lock's Quest - trailer diskusia0
pridané 18.2. 2017
Príspevky
Prvé pohľady do vnútra Nintendo Switch konzoly
toto kupim z bazosa. mame z bazaru aj 3ds, vitu a ...
Prvé pohľady do vnútra Nintendo Switch konzoly
to by ma ani v sne nenapadlo že tam napchajú venti...
Autor scenára Portalu odišiel z Valve
samozrejme, ze mam na mysli tie ich experimenty ni...
Gabe Newell hovorí, že vo Valve si s rozpočta...
2017+3 = 2020 half life confirmed
Gabe Newell hovorí, že vo Valve si s rozpočta...
akúkoľvek sp hru s hernými parametrami hl zabila p...
Aké zbrane a schopnosti na vás čakajú v Mass ...
cela trilógia, to nebude na jeden víkend :) urcite...
Ako hodnotí Wargaming rok 2016 a čo nás čaká ...
vsak si domysli nohy a chodidla :)
Autor scenára Portalu odišiel z Valve
som jediný, komu príde wolpaw ako pseudonym pre pa...
Gabe Newell hovorí, že vo Valve si s rozpočta...
nikdy nepochopim ako moze niekto kupit skin na zbr...
Ako hodnotí Wargaming rok 2016 a čo nás čaká ...
well, každý tomu hovorí české tanky, aj zamestnanc...
Gabe Newell hovorí, že vo Valve si s rozpočta...
v tomto máme kus pravdy obaja :)!
Forza značka prekonala 1 miliardu tržieb
to je podla mna nieco uplne ine. vita je na cestu ...
Square ponúklo dva zábery na FFVII remake, je...
hej, hral som crisis core, na psp. bolo to velmi d...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk