Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Populárne aktuality
viac top aktualít

Novinka


Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred

pridal play3man 23.2.2016 o 14:04
Dizajnér Deus Ex: Mainstream hry sa neposúvajú vpred


fiogf49gjkf0d

Súčasné tituly, ktoré by sa dali označiť starými známymi tromi "áčkami" sa podľa dizajnéra Deus Ex hier Warrena Spectora takmer vôbec neposúvajú vpred. Server Gamasutra si ho zobral k sebe na menší rozhovor, v ktorom preberali súčasný stav herného priemyslu z pohľadu jeho vývoja za posledných desať rokov: Neverím, že toto práve idem povedať - nikdy v tomto priemysle už nebudem pracovať - no v mainstream oblasti som skutočne nevidel veľký progres. Zdá sa, že neustále dostávame lepšie vyladené, krajšie verzie hier, ktoré už hráme roky".

Hneď na to však obrátil smer na indie tituly: "Vďaka bohu za indie oblasť, sú v nej ľudia, ktorí sa snažia vytvoriť zaujímave veci". Spector sa rozhodol opustiť jeho aktuálnu pozíciu a prestúpiť do štúdia OtherSide, kde bude pracovať na treťom System Shocku. Pri tejto príležitosti, samozrejme, hneď spomenul, čo by chcel do štúdia priniesť: "Vidím rôzne miesta, ktoré by sme mohli vylepšiť a pomohli by nám hry posunúť na ďalší level. To najväčšie sú pre mňa robustnejšie postavy a umelá inteligencia postáv. Dostali sme sa pomerne ďaleko v súbojovej AI, spravili sme tu dobré pokroky, no nemyslím si, že to isté sa nám podarilo aj v iných typoch AI či interakcie s ľuďmi. Nespravili sme toho dosť v rámci dosiahnutia emocionálneho vzťahu s postavami v hrách. Takže by som sa veľmi rád pohral práve s týmto".

Spector okrem práce v štúdiu OtherSide chce založiť aj jedno vlastné, menšie, štúdio v Texase, narozdiel od jeho prechádzajúcich projektov: "Myslím si, že môžeme pracovať s externými partnermi na vytváraní virtuálnych, veľkých tímov, ktoré nám umožnia súperiť s väčšími tímami s väčším kapitálom. Nechcem sa priveľmi vzdialiť od hier, ktorým som venoval všetok môj čas počas šéfovania veľkému štúdiu či dohadovaním sa s vydavateľmi".





<<<Styx: Shards of Darkness bude mať pôsobivé prostredia
predchádzajúca novinka

Red Bull pripravil snowboardovú hru pre mobily >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#96


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Xbox One X a PS4 Pro budú mať podľa analytika...
analytik...môže si ruku podávať s rosničkami :d va...
Porovnanie Battlefront 2004 vs Battlefront II...
ja som pozersl battlefront 2015 a 2017 a v oredošl...
Ako sa darí českým Mashinkám a čo nás v nich ...
mám rád nevďačných smradov čo si nevážia a nedokáž...
Porovnanie Battlefront 2004 vs Battlefront II...
áno no, je tam "akýsi" rozdiel [brutálny]. každopá...
EA reaguje na kritiku mikrotransakcií Star Wa...
a teraz si predstav, že sa to skombinuje s tým sys...
Zelda vyzerá na PC parádne s novým Clarity pa...
už bežná kalkulačka má väčší výkon než to, s čím l...
EA reaguje na kritiku mikrotransakcií Star Wa...
som čakal, že kto prihodí jeho video. akurát som t...
Twitch a herný obsah na YouTube sú populárnej...
áno, už vidím, ako tento model vedie k ziskom graf...
Twitch a herný obsah na YouTube sú populárnej...
deti ktore prosia svojich rodicov aby im dali kred...
Xbox One X a PS4 Pro budú mať podľa analytika...
chápal by som (po hraní celej sérii) že ti ta hra...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk