Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Prečo filmy podľa hier nestoja za veľa? Režisér Street Fighter seriálu má na to jasný názor

pridal play3man 16.3.2016 o 15:10
Prečo filmy podľa hier nestoja za veľa? Režisér Street Fighter seriálu má na to jasný názor


Určite veľa z vás ak číta správy o tom, ako sa vaša obľúbená hra dočká aj filmového spracovania, predčasne krúti hlavou a v duchu sa modlí za to, aby nakoniec nešlo až o tak veľký prepadák. Tieto obavy sa nám už viackrát potvrdili a najmä zarytí fanúšikovia sérií vedia nájsť v takýchto filmoch množstvo chýb, prešľapov či odchýlok, ktoré nielenže kazia celý dojem z filmu, ale aj dobré meno hernej predlohy. Režisér webového seriálu hry Street Fighter, Joey Ansah, bol vyspovedaný serverom Gamespot aj na túto tému. Podľa neho celý problém spočíva práve v tom, ako sú filmy podľa hier vytvárané. Skupina tvorcov stojaca za filmom vo veľkej časti prípadov nemá o hre dostatočné informácie a tak nevedia pozdvihnúť skutočné kvality predlohy a pretaviť ich do filmovej podoby.

"Musíte sa pozrieť na biznis stojaci za vytváraním filmov. Či by išlo o Batmana, Street Fighter, Halo alebo akýkoľvek iný film, vždy by ste predpokladali a dúfali, že ak je v štúdiu hocikto, tak hovorí: "Ja som ten najväčší Halo fanúšik, viem všetko o tejto hre, poďme spraviť film. Pretože ja viem čo robí túto hru tým čím je a mám víziu ako to môžeme prepracovať do filmovej podoby". No takto to nefunguje. Štúdio alebo produkčná firma vidí, že sa hra predáva, má veľkú základňu fanúšikov, a tak sa dajú na prieskum a zistia, že sú práva k dispozícii. Kúpia ich a povedia si, spravíme film s budgetom 4 milióny dolárov. Najmime režiséra, ktorý už robil niečo podobné. Je takýto režisér fanúšikom hry, pozná ju? Na tom nezáleží. Zarobil jeho posledný film veľa peňazí? Áno, no a na tom záleží."

A rovnako je to aj s hercami. Vytvoriť kvalitný film podľa hry je otázkou priorít daného štúdia a koľko je vôbec ochotné investovať do jeho produkcie.





<<<Steelseries predstavuje Siberia 350 headset
predchádzajúca novinka

UFC 2 už rozdáva údery, ako dopadla v recenziách >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#90


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: id@xbox - 500 titulov
id@xbox - 500 titulov
pridané 22.4. 2017discus0
Príspevky
Prvé lowres zábery z Call of Duty WWII
to určite áno, len ja by som ju asi preskočil
Ranked matchmaking v DOTA 2 mení podmienky, b...
ty kokos čo to tu čitam jaky ochranca ruska :d ...
Asian Games dostanú v roku 2022 e-sports ako ...
uznavam, ze e-sport, podobne ako sach, kartove hry...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
https://www.youtube.com/watch?v=3mprbsfsve0 ::->: ...
G2A si to opäť pokazil, diskusia s vývojármi ...
zase na druhej strane byt g2a tak za kody z druhej...
G2A si to opäť pokazil, diskusia s vývojármi ...
nech zrušia tuto druhotriednu podvodnícku stránku,...
Prvé lowres zábery z Call of Duty WWII
na bf1 si kludne mozes zahrat bitky cisto s opakov...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
tak vela hier vo vyvoji nema datum vydania :)
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
taketo nieco masivne si fakt ziada kopu casu a pen...
Prvé lowres zábery z Call of Duty WWII
niektoré bitky vyhral aj wehrmacht, a príbehovo by...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
ja by som bol rad aj za nehumanoidneho emzaka :/ ...
Star Citizen dosiahol hranicu 147 miliónov, p...
celkom zaujmavy napad chladit si mozog vzduchom ce...
Dátumy vydania pre Avatar 2, 3, 4 a 5 filmy o...
blade runner mal premiéru v roku 1982 a sequel bud...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk