Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?

pridal matus_ace 20.3.2016 o 14:09
PC
Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?


U našich susedov vzniká hneď niekoľko nádejných hier, pričom medzi tie najočakávanejšie jednoznačne patrí point and click adventúra Samorost 3, za ktorou stojí tím Amanita Design. Ten má, okrem prvých dvoch častí, na konte aj Botaniculu alebo Machinarium. V rovnako svojskom a originálnom duchu sa nesie aj ich novinka, ktorá príde na trh už 24. marca a aj keď majú autori tesne pred vydaním, našli si čas odpovedať nám na pár otázok. Vyspovedali sme Jakuba Dvorského:

Prvý raz sme o treťom Samoroste počuli už v roku 2011. Prečo vývoj trval tak dlho? Narazili ste na nejaké problémy? 

Dá sa povedať, že nás v priebehu vývoja nestretli žiadne vážne problémy. Teda ak nepočítam drobnosti, ako že sa nášmu šesťčlennému tímu narodilo dohromady šesť detí len za dobu vývoja Samorostu 3, programátorovi ukradli niekde na cestách oba počítače aj záložné disky, takže prišiel o mesiac vývoja, mne vyhorel dom a podobne. Tých päť rokov sme strávili vytváraním všetkých prepracovaných lokalít a assetov - je toho v hre naozaj veľa a miera detailov je vysoká.

Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?

Ako konkrétne nadviaže trojka na dvojku? Máte v rukáve aj nejaké prekvapenia pre hráčov, ktorí hrali predchádzajúce časti?

Nadväznosť na predchádzajúce, už pekne staré, Samorosty je len veľmi malá. V zásade sa hra odohráva len v rovnakom vesmíre a má rovnakého hrdinu. Inak je Samorost 3 úplne samostatný príbeh.

Samorost 3 opäť očarí unikátnym vizuálnym štýlom. Ako náročné je niečo takéto vytvoriť? Kde beriete inšpiráciu?

Pre každú hru vytvárame výtvarný štýl a techniku úplne nanovo. Tentoraz sme zvolili zatiaľ najnáročnejšie poňatie a spôsob vytvárania pozadí a všetkých grafických assetov. Ide o digitálnu maľbu s použitím reálnych textúr a kúskov fotiek, ktoré sme sami získali v teréne. Hlavný zdroj inšpirácie pre jednotlivé svety pramení práve v zbere fotografického materiálu v prírode. Jedna zo samostatných planét je napríklad inšpirovaná z mora vyplavenými kusami dreva, ktoré sa dajú nájsť na plážach Nového Zélandu a podobne.

Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?





<<<John Wick má nový podnázov The Impossible Task, ukazuje obrázky
predchádzajúca novinka

Moder pretvára Zaklínača 3 do pohľadu prvej osoby >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Samorost 3 Samorost 3
PC

button / Amanita Design
button Adventúra
button samorost3.net

dátum vydania 24.3. 2016
Súvisiace novinky
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#89


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Veľké zľavy na Playstation Store
teraz vyse mesiac su velmi dobre zlavy, aj na kope...
Bude sa tohtoročné COD volať Call of Duty WWII?
snáď to bude mať takú výbornú kampaň a nezabudnute...
Animačný vedúci Mass Effect 2 naznačuje aký p...
ľudia čo nadávate na bioware, že očakávate kvalitu...
Nier: Automata
neviem preco stale tvrdis ze som hru nehral ked pi...
Gran Turismo Sport - Fan trailer z bety
neviem ci sa nieco zmenilo, ale ja som cital ze ka...
Animačný vedúci Mass Effect 2 naznačuje aký p...
tak ked ani hlavne postavy nemaju najvyssiu priori...
Gran Turismo Sport - Fan trailer z bety
pri gt6 z ps3 si urcite spravil chybu!podla mna je...
Mohol by takto vyzerať VR headset pre Nintend...
https://i.ytimg.com/vi/ihhnqshcm8w/hqdefault.jpg...
Bude sa tohtoročné COD volať Call of Duty WWII?
ja mám taký pocit že to bude ghosts 2 ale neviem p...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk