Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?

pridal matus_ace 20.3.2016 o 14:09
PC
Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?


U našich susedov vzniká hneď niekoľko nádejných hier, pričom medzi tie najočakávanejšie jednoznačne patrí point and click adventúra Samorost 3, za ktorou stojí tím Amanita Design. Ten má, okrem prvých dvoch častí, na konte aj Botaniculu alebo Machinarium. V rovnako svojskom a originálnom duchu sa nesie aj ich novinka, ktorá príde na trh už 24. marca a aj keď majú autori tesne pred vydaním, našli si čas odpovedať nám na pár otázok. Vyspovedali sme Jakuba Dvorského:

Prvý raz sme o treťom Samoroste počuli už v roku 2011. Prečo vývoj trval tak dlho? Narazili ste na nejaké problémy? 

Dá sa povedať, že nás v priebehu vývoja nestretli žiadne vážne problémy. Teda ak nepočítam drobnosti, ako že sa nášmu šesťčlennému tímu narodilo dohromady šesť detí len za dobu vývoja Samorostu 3, programátorovi ukradli niekde na cestách oba počítače aj záložné disky, takže prišiel o mesiac vývoja, mne vyhorel dom a podobne. Tých päť rokov sme strávili vytváraním všetkých prepracovaných lokalít a assetov - je toho v hre naozaj veľa a miera detailov je vysoká.

Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?

Ako konkrétne nadviaže trojka na dvojku? Máte v rukáve aj nejaké prekvapenia pre hráčov, ktorí hrali predchádzajúce časti?

Nadväznosť na predchádzajúce, už pekne staré, Samorosty je len veľmi malá. V zásade sa hra odohráva len v rovnakom vesmíre a má rovnakého hrdinu. Inak je Samorost 3 úplne samostatný príbeh.

Samorost 3 opäť očarí unikátnym vizuálnym štýlom. Ako náročné je niečo takéto vytvoriť? Kde beriete inšpiráciu?

Pre každú hru vytvárame výtvarný štýl a techniku úplne nanovo. Tentoraz sme zvolili zatiaľ najnáročnejšie poňatie a spôsob vytvárania pozadí a všetkých grafických assetov. Ide o digitálnu maľbu s použitím reálnych textúr a kúskov fotiek, ktoré sme sami získali v teréne. Hlavný zdroj inšpirácie pre jednotlivé svety pramení práve v zbere fotografického materiálu v prírode. Jedna zo samostatných planét je napríklad inšpirovaná z mora vyplavenými kusami dreva, ktoré sa dajú nájsť na plážach Nového Zélandu a podobne.

Samorost 3 je čoskoro tu. Prečo trval vývoj 5 rokov?





<<<John Wick má nový podnázov The Impossible Task, ukazuje obrázky
predchádzajúca novinka

Moder pretvára Zaklínača 3 do pohľadu prvej osoby >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Samorost 3 Samorost 3
PC

button / Amanita Design
button Adventúra
button samorost3.net

dátum vydania 24.3. 2016
Súvisiace novinky
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#90


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Príspevky
Štvorčlenný tím hráčov bude brániť Zem pred m...
ja chcem left 4 dead 3 a nie toto...
Call of Duty WWII predstavené, vyjde v novembri
ja nepohonkavam, riadne vymydlim cicinu, raz, ale ...
Thimbleweed Park
ja neviem ale tie hry sa mi nepacili ani v case ke...
Aká je uzatvorená beta Gran Turismo Sport?
ale čo, nová vábnička na šváby ::->: už len treba ...
Alien Covenant - Prologue crossing - filmový ...
prometheus??? tam nefungovali zakladne dejove veci...
Alien Covenant - Prologue crossing - filmový ...
nerozumiem,ako moze byt tento film dejovo pred prv...
Marvel vs. Capcom: Infinite má dátum vydania,...
tie sošky sú veľmi pekne, keď som si ich zozumoval...
Call of Duty WWII predstavené, vyjde v novembri
no vidis super. teraz si mozes ist pohonkavat cvir...
Aká je uzatvorená beta Gran Turismo Sport?
takže zase šváby budú na ps4 krúžiť na vsávačoch a...
Call of Duty WWII už začalo s reklamnou kampaňou
verim, ze to co chvila zacnu tlacit aj na hajzel p...
Porovnanie zobrazení v 4K a 1080p na Xbox Sco...
jžš ty si dement tak scorpio výjde tento rok a ďal...
Call of Duty WWII predstavené, vyjde v novembri
preukaz ::->: ::->: ::->: ::->: ::->: ::->: ...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk