Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

e3 GC sekcia
Gamescom
Live report
Battlefield 1
dojmy
Mafia 3
dojmy
Gears of War 4
PC
Metal Gear
Survive
FIFA 17
dojmy
World of
Tanks
Overwatch
SW Battlefront
Death Star
Dishonored II
dojmy
PES 2017

Novinka


Takto vyzeral prvý návrh Diabla

pridal roberto 21.3.2016 o 11:19
PC
Takto vyzeral prvý návrh Diabla


David Brevik zverejnil dokument, v ktorom je opísaný koncept real-time akčnej RPG Diablo. Hra sa po vydaní v roku 1997 stala veľkým hitom a dala vzniknúť veľkému subžánru tzv. diabloviek. Ak ste pamätníkom tejto hry alebo hoci milovníkom novších diabloviek, iste to pre vás bude zaujímavé čítanie (v angl.).

Hneď v úvode sa píše o úmysle inovovať hrateľnosť hack-and-slash hier a klásť dôraz na objavovanie, konflikt a vývoj hrdinu. Hlavná myšlienka už zostala nezmenená a pritom jednoduchá. Levelovanie hrdinu v generovanom dungeone poskytujúcom mnoho hodín zábavy a výzvy, temná atmosféra, sám Diabol ako hlavný boss v najhlbšej úrovni dungeonu a na povrchu dedinka slúžiaca ako obchod i miesto opráv a všeobecne prípravy na ďalšiu, úspešnejšiu výpravu.

Počas vývoja sa urobilo aj pár zmien. Napríklad, Diablo sa malo hrať v tej dobe klasickým štýlom - po ťahoch, takže vždy by sa najprv pohol hrdina a potom príšery, hoci Brevik sa už vtedy chcel zbaviť akčných bodov a radšej umožniť rýchlejšie striedanie ťahov a tým aj okamžitú reakciu nepriateľov na každú hráčovu akciu. Ponuka viacerých rás a povolaní sa mala postarať o znovuhrateľnosť a na úspešný základ malo nadviazať viacero tematických platených rozšírení ako Dark Nightmares alebo Holy Avengers.





<<<Speed Elixir môže byť zdatným konkurentom pre Need for Speed
predchádzajúca novinka

343 studios predstavilo Warzone Firefight mod pre Halo 5 >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#83


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Ktorú strategickú ťahovku sa oplatí zahrať?
obavam sa, ze realitu tvojho sveta nedokaze vnimat...
Watch Dogs 2: Open world and multiplayer
:d myslíš, že neviem o tom hate? a chápem, také un...
TV: Westworld trailer
tu sa mi práve nepáči ten scifi prvok. mohli urobi...
Styx: Shards of Darkness
preco som bol v tom ze toto je tretia hra so styx-...
Watch Dogs 2: Open world and multiplayer
takže podľa tvojej logiky je vždy pokračovanie na ...
Witcher 3 - Game of the Year - trailer
kto nehral, toto je must-have. treba podporit, pod...
Ktorú strategickú ťahovku sa oplatí zahrať?
nepochybne, pc rasisticke predsudky ti brani vnima...
Watch Dogs 2: Open world and multiplayer
ten marcus či jake mu meno , sa strašne podoba na ...
CD Projekt hlási veľmi dobré finančné výsledk...
najlepsia hra, zlatym pismom zapisana do historie ...
Dizajn PS4 Neo naznačený z nákresov, ako podľ...
dnes unikol ,,nakres", zajtra tu bude video ako ju...
Dizajn PS4 Neo naznačený z nákresov, ako podľ...
ja si v robote kreslim auticka a pokemonov. ale na...
Dizajn PS4 Neo naznačený z nákresov, ako podľ...
mne osobne je suma fuk ako to bude vyzerat... dole...
Witcher 3 - Game of the Year - trailer
dufam, ze tento skvost bude aj v krabicovke. u mna...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2016 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk