Bloodborne prostredie prepracované v Unreal Engine 4 |
Dizajnér prostredí v DICE prepracoval prostredie Hunters Dream z Bloodborne do Unreal Enginu 4. Pozrime sa ako by hra na tomto engine vyzerala a to ako na obrázkoch, tak aj na videu.
HRY > NOVINKY >
Dizajnér prostredí v DICE prepracoval prostredie Hunters Dream z Bloodborne do Unreal Enginu 4. Pozrime sa ako by hra na tomto engine vyzerala a to ako na obrázkoch, tak aj na videu.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 99
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 131
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 113 zobraziť viac článkov >