Fable 4 mal byť vo viktoriánskom Londýne, Molyneux by ho spravil, ak ho požiadajú |
Lionhead je už minulosťou a tak sa objavujú zaujímavé informácie o predchádzajúcich Fable hrách a aj o neuskutočnených, ktoré boli zamietnuté, alebo zrušené.
Lionhead je už minulosťou a tak sa objavujú zaujímavé informácie o predchádzajúcich Fable hrách a aj o neuskutočnených, ktoré boli zamietnuté, alebo zrušené.
Lionhead chcel spraviť Fable 4, ale bol by viac temný ako trojka, viac steampunkový a postavený do viktoriánskeho Londýna. Znovu by tak bol menej fantasy, a aj menej detský. Rovno by bol pre dospelých, mal by prostitútky ale stále by nechýbal humor. Microsoft však neveril, že dosiahnu väčšie predaje. Lionhead im na to povedal, že s dostatočným financovaním a štyrmi rokmi časti dokážu napodobiť Mass Effect alebo Skyrim ale to bolo príliš veľa. Microsoft tak chcel, aby skúsili spraviť Fable ako službu - Fable Legends.
Toto rozhodnutie sa stalo pre Lionhead osudným, kde v projekte utopili 75 miliónov dolárov a výsledok nebol nikdy dostatočný. Na druhej strane Microsoft im to nezjednodušoval, kde ku koncu im pridal ďalšiu platformu a to Windows 10, s ktorou vôbec nerátali. Ale napriek rozhodnutiu ukončiť firmu tam bol stále plán, ktorý mohol firmu zachrániť a to predať ju (niektoré z čínskych firiem mali záujem). Celé by to bolo s tým, že Fable Legends by ďalej outsourcovali a fungovalo by, ale jednania boli príliš dlhé, veľa dôležitých ľudí odišlo a nakoniec z firmy neostalo nič, čo by sa oplatilo zachraňovať.
Aktuálne sa k tejto téme vyjadril aj Molyneux, pôvodný zakladateľ firmy, ktorý hovorí, že kľudne by sa do Fable 4 pustil, keby ho Microsoft oslovil. Dal by dokopy starý tím a spravili by ho. Bola by to zábava. Ale ešte musí dokončiť svoj aktuálny titul.
Zároveň aj ďalší zamestnanci priznali aj chyby aké spravili v Lionheade. Hlavným problémom bolo, že príliš narástli. Najskôr boli malá firma, ktorá robila parádne hry, boli ako rodina, ale postupne ako boli ich hry stále úspešnejšie, narastali, a to až tak, až im to prerástlo cez hlavu. Prakticky nad firmou stratili kontrolu. Boli totiž časy kedy tam robilo takmer 300 ľudí na piatich projektoch.
Veľmi podrobne celú históriu firmy rozpísal eurogamer, kde prechádza všetkými projektami a aj problémami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >