Fable 4 mal byť vo viktoriánskom Londýne, Molyneux by ho spravil, ak ho požiadajú

Lionhead je už minulosťou a tak sa objavujú zaujímavé informácie o predchádzajúcich Fable hrách a aj o neuskutočnených, ktoré boli zamietnuté, alebo zrušené.

pridal saver 13.5.2016 o 12:30 pod hry
Fable 4 mal byť vo viktoriánskom Londýne, Molyneux by ho spravil, ak ho požiadajú

HRY > NOVINKY >

Lionhead je už minulosťou a tak sa objavujú zaujímavé informácie o predchádzajúcich Fable hrách a aj o neuskutočnených, ktoré boli zamietnuté, alebo zrušené.

Lionhead chcel spraviť Fable 4, ale bol by viac temný ako trojka, viac steampunkový a postavený do viktoriánskeho Londýna. Znovu by tak bol menej fantasy, a aj menej detský. Rovno by bol pre dospelých, mal by prostitútky ale stále by nechýbal humor.  Microsoft však neveril, že dosiahnu väčšie predaje. Lionhead im na to povedal, že s dostatočným financovaním a štyrmi rokmi časti dokážu napodobiť Mass Effect alebo Skyrim ale to bolo príliš veľa.  Microsoft tak chcel, aby skúsili spraviť Fable ako službu - Fable Legends.

Toto rozhodnutie sa stalo pre Lionhead osudným, kde v projekte utopili 75 miliónov dolárov a výsledok nebol nikdy dostatočný. Na druhej strane Microsoft im to nezjednodušoval, kde ku koncu im pridal ďalšiu platformu a to Windows 10, s ktorou vôbec nerátali.  Ale napriek rozhodnutiu ukončiť firmu tam bol stále plán, ktorý mohol firmu zachrániť a to predať ju (niektoré z čínskych firiem mali záujem). Celé by to bolo s tým, že Fable Legends by ďalej outsourcovali a fungovalo by, ale jednania boli príliš dlhé, veľa dôležitých ľudí odišlo a nakoniec z firmy neostalo nič, čo by sa oplatilo zachraňovať.

Aktuálne sa k tejto téme vyjadril aj Molyneux, pôvodný zakladateľ firmy, ktorý hovorí, že kľudne by sa do Fable 4 pustil, keby ho Microsoft oslovil. Dal by dokopy starý tím a spravili by ho. Bola by to zábava. Ale ešte musí dokončiť svoj aktuálny titul.

Zároveň aj ďalší zamestnanci priznali aj chyby aké spravili v Lionheade. Hlavným problémom bolo, že príliš narástli. Najskôr boli malá firma, ktorá robila parádne hry, boli ako rodina, ale postupne ako boli ich hry stále úspešnejšie, narastali, a to až tak, až im to prerástlo cez hlavu. Prakticky nad firmou stratili kontrolu. Boli totiž časy kedy tam robilo takmer 300 ľudí na piatich projektoch.

Veľmi podrobne celú históriu firmy rozpísal eurogamer, kde prechádza všetkými projektami a aj problémami.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19597)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk