Ako fungujú penalizácie, keď v Overwatch opúšťate zápasy? |
Blizzard na svojom oficiálnom fóre bližšie predstavil systém penalizácií pre hráčov, ktorí v Overwatch opúšťajú zápasy predčasne
Blizzard na svojom oficiálnom fóre bližšie predstavil systém penalizácií pre hráčov, ktorí v ich horúcej multiplayerovke Overwatch opúšťajú zápasy predčasne. System sa snažili vyladiť tak, aby penalizoval hráčov, ktorí to robia úmyselne, no taktiež prepáčil nejaké to občasné odpojenie. Aj tak má stále svoje muchy, no na začiatok to rozhodne nie je zlé. Ako to teda funguje?
V prvom rade Blizzard vysvetľuje, že kedy sa stanete "leaverom". Hra začína už vo fáze Assemble Your Team, kedy dostanete spoluhráčov a máte s vybrať postavy. Končí vašim víťazstvom či porážkou. Ak sa hocikedy medzi tým odpojíte, systém vás už považuje za leavera. Ak sa odpojíte mimo hrania a tieto fázy, všetko je v poriadku. Teda loading, vyhodnotenie sú bezpečné. Systém si všíma posledných 20 vašich zápasov a správanie v nich. Na základe toho vyhodnocuje pomer hraných a dokončených hier. Ak pomer klesne pod istú hranicu, čaká vás varovanie. Ak sa z hier odpájate aj po varovaní, dostanete penalizáciu v podobe 75% redukcie získaných expov.
Penalizácia nie je časová, ale zbavíte sa jej len tým, že odohráte dostatočné množstvo hier, aby ste svoj pomer dotiahli naspäť nad stanovenú hranicu. Ak sa váš PC/konzola odpojí od servera, počíta sa to ako opustenie hry. Ak vás odpojí server, je to chyba na jeho strane a nepočíta sa to. Ako odpojenie sa počíta aj kicknutie z hry kvôli neaktivite.
Blizzard dodáva, že opustenie niekoľkých hier hneď po sebe neznamená automatickú penalizáciu. Chápu, že môžu nastať okolnosti, ktoré vás prinútia vypnúť hru. Preto zaviedli spomínaný pomer hier. Za leavera vás však systém považuje, ak hráte hru a prijmete pozvánku priateľov do inej hry. Toto je ale vec, na ktorú sa ešte Blizzard pozrie.
A snáď sa v Competitive Play režime pozrú aj na hráčov, ktorí ani za nič nechcú hrať útočníkov, ale vždy len obranu. Poslednú dobu sa totiž objavujú celé skupiny hráčov, ktorí si prvý zápas zahrajú za útok, ale keď sa majú úlohy tímov vymeniť, tak celá skupina hru opustí a tým pádom zápas padne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 135
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 188
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|