Blizzard priblížil Competitive play režim pre Overwatch |
S blížiacim sa vydaním Competitive play režimu pre svoju multiplayerovú akciu Overwatch nám Blizzard priblížil, čo od neho môžeme čakať
S blížiacim sa vydaním Competitive play režimu pre svoju multiplayerovú akciu Overwatch nám Blizzard priblížil, čo od neho môžeme čakať. Konkrétne Jeff Kaplan, vedúci vývoja v štúdiu, prezradil viac dôležitých detailov o zmenách v novom vývojárskom update, ktorý ponúkli formou videa.
Najskôr sa dotkol zmien v sezónach, s ktorými hráči neboli práve spokojní v bete, kde ešte režim Competitive play bol zakomponovaný. Hovorí, že každá sezóna sa bude po novom trvať zhruba 2 a pol mesiaca a budú medzi nimi dvojtýždňové prestávky. Budú sa reflektovať ročné obdobia na severnej pologuli, takže napríklad zimná sezóna bude od decembra do februára.
Ďalej sa v Blizzarde snažili minimalizovať počet hier, ktoré skončia nerozhodne a museli by tak končiť rýchlou smrťou. Podľa Kaplana takto končilo až 35% zápasov a to bolo príliš, takže sa to pokúsili zminimalizovať. Keď sa tak teraz navyše stane, rýchla smrť prebehne na rovnakej mape, akú ste hrali.
Zmien vo formáte sa dočká aj Assault režim. Autori sa v jeho prípady sústredili na to, aby jednotlivé zápasy trvali dlhšie. Zároveň chcú, aby zápasy poskytli viac možností na to, aby sa v nich vedenie prelialo z jednej strany na druhú. Kaplan k tomu neponúkol viac detailov, za čo sa ospravedlnil, ale dúfa, že čoskoro bude môcť štúdio priniesť viac informácií.
No a Kaplan potom priblížil aj rankingový systém v Competitive play. Ten bol pôvodne založený na systéme progresu. Keď sa hráči dostali na určitý tier, už nemohli spadnúť dole. Blizzard to zmenil tak, aby v hre už neboli žiadne tiery, namiesto toho hra použije rating vášho skillu, ktorý získate v úvodných zápasoch a bude sa meniť vašou hrou. Na začiatku každého zápasu si budete môcť pozrieť skill každého hráča - spoluhráčov aj protihráčov. Budete tak jasne vedieť, s kým hráte a proti komu stojíte. Rovnako uvidíte aj hráčov, ktorí sú spolu v skupine.
Síce nemusí byť každý zápas fér, ale autori mysleli aj na to. Ak budete hrať so slabším tímom proti silnejšiemu, po prehre stratíte menej, ale po výhre získate viac. Kaplan vie, že nevýhodou takéhoto systému je, že občas pôjdete dole, no myslia si, že toto je ten kompetitívny systém, ktorý by hráči chceli. Ak nie, nevadí. Blizzard už dokázal, že ak spravia niečo, čo sa hráčom nakoniec nepáči, neváhajú to výrazne zmeniť, takže ak budú mať hráči nejaké pripomienky, radi ich zakomponujú,
Chcú urobiť čo najlepšiu hru a video nakoniec Kaplan uzavrel kozmetickými odmenami pre Competitive play hráčov. Tí môžu hraním získať exkluzívne spreje a ikonky, no taktiež custom zlaté skiny pre zbrane. Takto sa hráči dostanú k niektorým veciam oveľa skôr ako ostatní, no zároveň môžu získať aj niečo skutočne exkluzívne, čo iní mať nebudú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 83
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 94 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|