Kickstarter kampani pre Prey for the Gods sa darí |
Autori vypustili ďalšie informácie o svojej survival hre s nádychom Shadow of the Colossus i Bloodborne.
Crowdfundigovej kampani pre Prey for the Gods sa výborne darí, behom pár dní vyzbierala viac než polovicu sumy potrebnej k jej dokončeniu. Zdá sa, že hráči už dlho čakali na hru, v ktorej sa budú môcť štverať po gigantických nepriateľoch, ako to robili v Shadow of the Colossus a momentálne je už vyzbieraných 164 tisíc dolárov. Autori sú medzitým čím ďalej ochotnejší deliť sa o detaily a odpovedať na najčastejšie otázky hráčov.
Ako sme informovali minulý štvrtok, No Matter Studios chcú dať prednosť kvalite pred kvantitou a zatiaľ majú v pláne pripraviť iba 5 obrích bossov. Teraz odhadli, že pri tomto počte bossov potrvá prejdenie hry 4 až 8 hodín. Veľké časové rozpätie je spôsobené nelineárnym postupom, počas ktorého sa bude bojovať o prežitie a rôzne nástrahy nachystá aj dynamické počasie. Iste bude záležať aj na hráčovi, nakoľko ho bude zaujímať svet a nakoľko sa bude ponáhľať za ďalšími bossfightmi. Ak by bola kampaň na Kickstarteri extrémne úspešná, do hry pribudnú traja ďalší bossovia a hrateľnosť sa predĺži. Dopĺňanie ďalších bossov ale pravdepodobne prebehne formou free DLC.
Najdôležitejšími prvkami počasia budú chlad a sneženie. Nekonečná zima je nakoniec dôvodom celej misie a nutnosti bojovať s obrími protivníkmi. Snehu bude pribúdať a budú vznikať záveje, čím sa zmení prostredie a vzniknú nečakané situácie. Určite nechcete, aby sa hrdinka brodila vysokým snehom, pretože ju to spomalí, bude jej to spaľovať staminu a začne jej byť zima. Čím hlbší sneh, tým viac námahy a väčšia zima. Nečakané zapadnutie v hlbokom snehu je samozrejme najnepríjemnejšie, keď máte v pätách obrovskú príšeru. Brázdy a stopy v snehu budú môcť poslúžiť ako orientačný bod, ale iba pokým znova nezapadnú snehom. Nezabúda sa ani na ľad a jeho šmykľavosť.
V texte na Kickstarteri bolo spomenuté aj DayZ ako príklad survival hry s craftingom, takže autori už museli tíšiť obavy a svoju hru označili za "survival light". Nebude teda neustály boj o uhasenie smädu, ktorý by odvádzal pozornosť od misie a kazil atmosféru a nebude ani crafting postavený na grindovaní. Hrdinka si môže vyrobiť teplý kabát, u padlých predchodcov nájsť šípy a hlavným všadeprítomným nepriateľom teda asi bude zima. Atmosféru ešte podporí minimalistické užívateľské rozhranie a hrdinka skúpa na slovo odstráni jazykovú bariéru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 265
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 19 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: No Matter Studios Štýl: Akcia / Survival | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|