Aktuálna Ghostbusters hra bola vytvorená iba za osem mesiacov, štúdio je v krachu |
A to vysvetľuje, prečo je na tom hra tak zle.
Ak ste už čo to počuli o novej Ghostbusters hre, pravdepodobne viete, že nedopadla práve najlepšie. V recenziách si získala veľmi nízke hodnotenia. Teraz server Kotaku prišiel s informáciami z pozadia vývoja, ktoré tak nejak celý stav hry objasňujú.
V prvom rade je štúdio Fireforge, ktoré hru vytvorilo, poriadne zadĺžené - podľa všetkého má dlh vo výške 12 miliónov amerických dolárov a práve vyhlásilo bankrot. Navyše popri práci na Ghostbusters mali rozrobené aj ďalšie dve hry, ktoré sa však vôbec ani nedostali von - jedna z hier s kódovým označením Atlas bola financovaná čínskou firmou Tencent, ktorá navyše vlastní 33,7% spomínaného štúdia. No a práve Fireforge má zaplatiť Tencentu $11,3 milióna.
Druhá hra s kódovým označením Zeus mala byť dodaná do obchodov Razerom. Celé je to ale ešte oveľa zamotanejšie, pretože Fireforge má byť dotiahnuté na súd firmou blízkej Razeru, a to preto, lebo mali využiť peniaze od Razeru na vytvorenie hry pre Tencent.
Všetky tieto problémy štúdia môžeme zakončiť tým, že práce na Ghostbusters hre trvali iba osem mesiacov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 168
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 236
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 57
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 45
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Activision Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|