Nové detaily o Kingdom Come: Deliverance |
Dozvedeli sme sa o možnom postupe hrania, dôvode odloženia, podpore konzol, dĺžke hry a mnoho ďalšieho.
Warhorse Studios zavítali na Gamescom s ich očakávaným historickým RPG Kingdom Come: Deliverance, ktoré bolo pôvodne financované cez Kickstarter. V ich prezentácii sa zamerali na stealth systém a infiltrácie, no okrem toho prezradili ešte niekoľko zaujímavých detailov.
Medzi ne patrí napríklad to, že autori neodporúčajú bojovať v hre proti viacerým nepriateľom, nakoľko to s veľkou pravdepodobnosťou bude znamenať smrť. Pri väčších počtoch jednotiek apelujú skôr na záludný a stealth postup. Ak sa pre tento postup rozhodnete, autori neodporúčajú nosiť ťažké brnenie, ktoré vás spraví nápadnými. Po odprezentovaní hry odpovedal na niekoľko otázok aj tvorca Tobias Stolz-Zwilling.
Mnohí sa pýtali na otázku odloženia hry. Tobias tvrdí, že hlavným dôvodom, prečo sa hru rozhodli priniesť až budúci rok je kvalita. Nakoľko sú financovaní komunitou, veľmi úzko s ňou spolupracujú a načúvajú jej, rôzne procesy tvorby hry si teda vyžadovali viac času. Na margo toho dodáva, že sa budú snažiť, aby mohli čoskoro oznámiť presný dátum vydania.
Hra vyjde okrem PC tiež na konzoly PS4 a Xbox One. Tobias hovorí, že obom týmto verziám sa darí dobre, no nakoľko sa sústredili primárne na PC, musia uvažovať o downgrade niektorých vecí, aby boli vhodné a stopercentne funkčné pre konzoly (downgrade bude pre konzoly, nie pre pc verziu), ktoré nie sú tak silné ako PC, no napriek tomu by boli radi, keby na nich hra bezproblémovo fungovala v 1080p, čo je ich aktuálnym cieľom.
Zo zaujímavostí dodávajú, že hra funguje a aj ostane na Cryengine 3, je totiž viac pokročilý ako nový Cryengine V. Možno ak by robili hru teraz zvažovali by Cryengine V, ale teraz by prechod aktuálnu verziu enginu spôsobil príliš veľa problémov.
V súvislosti s výkonom došlo aj na pripravované konzoly Project Scorpio a PS4 Neo. Warhouse Studios hovoria, že ich registrujú už dlhšiu dobu, vedia o DirectX 12, podpore Oculus Rift, no v súčasnosti sa sústredia na aktuálne konzoly PS4 a Xbox One, aj keď ich hlavný programátor má veľa nápadov ako hru posunúť aj v tomto smere. Autori potvrdzujú, že hra dokonca funguje s VR headsetom Oculus Rift po jeho pripojení, no aktuálne nemajú čas na to, aby ju v tomto smere dobre optimalizovali. To by sa však podľa ich hlavného programátora v budúcnosti mohlo zmeniť a tiež neodpisujú ani PlayStation VR.
Samotná dĺžka hry by sa mala pohybovať niekde medzi 20-30 hodinami, nakoľko ide o otvorený svet ale autori hovoria, že keď sa hráči budú sústrediť aj na všetky vedľajšie úlohy, môžeme tu hovoriť až o 100 hodinách hernej doby. Okrem toho akonáhle hra vyjde, tvorcovia budú zdieľať moddingové nástroje s komunitou hráčov a keď bude mať úspech, určite by radi priniesli aj Kingdom Come 2, čo však nemusí byť finálny názov pre pokračovanie. To by sa malo odohrávať o niekoľko rokov neskôr a priniesť staršieho hrdinu, ktorý by pokračoval v príbehu jednotky. To je však ešte hudbou budúcnosti.
Autori tiež zatiaľ nepracujú na žiadnom DLC obsahu do hry, majú iba nápady a všetkému sú otvorení. Záleží teda od toho, aký bude mať hra úspech, na čo si samozrejme radi počkáme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 19
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout seriál už má oficiálne potvrdenú druhú sériu 40 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / Warhorse Studios Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|