Tvorcovia Gears of War 4 začali opatrne, nové nápady budú realizovať postupne

Pri Gears of War 4 chceli dokázať, že na vývoj tejto hry majú a tak sa nepúšťali do riskantných krokov

pridal play3man 12.10.2016 o 18:04 pod hry
Tvorcovia Gears of War 4 začali opatrne, nové nápady budú realizovať postupne

HRY > NOVINKY >

Po tom, čo Microsoft odkúpil značku Gears of War od Epic Games muselo prísť rozhodnutie, kto iný sa o ich cennú sériu bude vedieť dostatočne dobre postarať. Rozhodovanie nakoniec padlo na štúdio The Coalition, ktoré fungovalo napríklad aj pod názvom Microsoft Vancouver.

Vo svojom repertoári však nemali veľkú zbierku titulov, pričom ich vôbec prvou hrou je Gears of War: Ultimate Edition, ktorá vyšla len minulý rok. GoW 4 tak bol ich prvý samostatný titul - na ich pleciach ležala obrovská zodpovednosť dokázať, že je značka v dobrých rukách. Gears of War 4 napokon skončilo v recenziách veľmi dobre a určite ide o kvalitnú hru. Šéf The Coalition Rod Fergusson sa však v najnovšom rozhovore pre Eurogamer nechal počuť, že v štúdiu mali viacero inovatívnych nápadov, ktoré nemohli hneď aplikovať, práve z vyššie spomínaného dôvodu.

"Skočili sme do toho trochu opatrne, pretože sme cítili, že ostatným musíme dokázať, že na to máme. Keď som tu začal, bolo tu množstvo skvelých inovatívnych nápadov, z ktorých som však cítil, že boli príliš mimo pre štúdio, ktoré sa ešte pred hráčmi nepredviedlo. Teraz tu ale máme množstvo miesta na to, aby sme posunuli kampaň ďalej, môžeme sa trochu pohrať s tým už vopred nastaveným, pretože ľudia budú vidieť tieto zmeny ako prirodzený vývoj našej hry a nie akože sa s niečim hráme, aby sme to pokazili."

Podľa kreatívneho režiséra hry Chucka Osieja je tento "nový začiatok" výhodou a vďaka nemu môžu zrýchliť ďalšie práce na hre. Konkrétne tvrdí, že vďaka tomu vedia nováčikov (vývojárov) rýchlejšie zasvätiť do všetkých podstatných vecí okolo hry: "Rozoberanie všetkého a následná archivácia nebola dobrá len pre nás, ale keď by sme kedykoľvek niekoho priniesli do projektu, môžeme mu predložiť dokumenty a povedať: "OK, toto je dôvod prečo je krytie spravené takýmto štýlom, toto je dôvod, prečo existujú tieto zbrane a toto je ich účel. Ak rozmýšľate nad nepriateľmi, musia zastupovať jednu z týchto troch rôl, pretože to je to, čo sa v Gears hre deje." Túto šancu sme my nemali, no teraz sme blízko konca. Môžeme tak rozmýšľať, čo spravíme ďalej."





Páči sa mi!






Xbox One
PC

Vývoj: Microsoft / The Coalition
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 11. október 2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19871)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk