EA predkladá nové pravidlá pre YouTuberov, spoluprácu musia zreteľne označiť |
Ak teda Streamer alebo YouTuber prinesie obsah, v ktorom hrá podstatu spolupráca s EA, takéto video bude musieť byť jasne vyznačené
Ako sa zdá, EA sa po posledných rokoch snaží obrátiť svoj biznis v prospech zákazníkov. Len nedávno vydali podarený Battlefield 1 a hráčov si zjavne nepohnevali ani s pokračovaním Titanfall. No a teraz prichádzajú s opatreniami, ktoré ich však majú chrániť najmä pred prípadnými problémami s úradmi. V minulosti sa už totiž niekoľkokrát stalo, že práve autori na YouTube boli spolu s firmami vystavení nespokojnosti úradov, ktorým sa nepáčila skrytá reklama v ich videách. Totiž, každá platená reklama by mala byť zreteľne vyznačená, a práve voči tomuto teraz EA podnikla potrebné kroky.
V nových pravidlách totiž požadujú, aby každý, kto je akýmkoľvek spôsobom podporovaný EA, vytvorený obsah takto zreteľne označil. Firma konkrétne požaduje priradenie hastagu #advertisement, prípadne vložiť jeden z priložených vodoznakov. Teda buď Supported by EA alebo Advertisement (EA). Samozrejme, použitie jednotlivých znakov sa odlišuje od spôsobu podpory. Supported by EA sa musí použiť iba vtedy, aj je podpora (napr.) vo forme poskytnutia kópie hry. Teda akákoľvek podpora, ktorá priamo nezasahuje do obsahu daného videa.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 66
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 63
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 208
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >