Konkurencia znehodnocuje svoje značky, smeje sa šéf Take-Two

Do budúcnosti chce Take 2 viac značiek ako GTA a Red Dead, aby sa mohli striedať. Priznáva neúspešné pokusy s Evolve a Battleborn a dodáva, že EA vyhodila peniaze von oknom.

pridal roberto 19.11.2016 o 17:34 pod hry
Konkurencia znehodnocuje svoje značky, smeje sa šéf Take-Two

HRY > NOVINKY >

Generálny riaditeľ Take-Two sa na MKM Partners Entertainment, Leisure and Internet Conference nechal počuť, že konkurencia ničí svoje herné značky, keď do sérií každý rok pridáva nové hry. Tým samozrejme naznačil, že hrám pod touto spoločnosťou nič také nehrozí, samozrejme s výnimkou športových hier v čele s NBA2K.

"Povedal by som, že keď necháme všetko ostatné bokom a predstavíme si, že by sme všetko začali vydávať každoročne a prispôsobili tomu koncepciu, tak matematicky by sme sa dostali do lepšej pozície. Ale čo by to so sebou prinieslo? Potrebovali by sme zdvojnásobiť naše vývojové tímy, je tu otázka kvality a ešte by sme riskovali, že hráčov tieto značky omrzia. Jednou z najlepších vecí na Take-Two je, že naše značky sú trvalé. Hráči ich milujú a pretrvávajú, pokým konkurencia svoje značky šrotuje a musí vytvárať nové, čo je samozrejme náročné.

Aj my vytvárame nové značky, ale ak v tom budeme pokračovať, a v poslednom čase máme každý rok aspoň jednu úspešnú novú IP, dosiahneme bod, v ktorom budeme mať neustále čo ponúknuť bez toho, že by sme niektorú značku vyžmýkali. Takto sú postavené naše ciele," povedal Strauss Zelnick.

Toto sa určite dobre počúva a stopercentne to platí o veľkých hrách, ktoré pre Take-Two vyrába Rockstar. GTA i Red Dead vychádzajú s veľkými rozostupmi a vždy sa v nich dá nájsť niečo nové. Dlhší čas sa vždy čaká aj na nové Civilization, Mafiu a BioShock. Nie vždy je to ale zárukou spokojnosti hráčov a vysokých známok od recenzentov. Mafia III, aj vďaka reklamným spotom v televízii, začala výbornými predajmi v prvých týždňoch, ale okolo hry je veľa negativizmu a skóre na Metacritic je nízke. Zelnick sa odvoláva na dobré známky od IGN a Forbes a hnevá na nespravodlivosť ostatných recenzentov.

"Ak nás recenzenti ovplyvňujúci známku na Metacritic mučia za každú vec, ktorá nie je stopercentne perfektná, tak ich známky neodzrkadľujú pocity spotrebiteľov počas hrania a nie sú ničomu prospešní. Spotrebitelia kritizujú hrateľnosť, ale väčšina z nich si zamilovala grafiku, zasadenie, netradičných protagonistov..."

 Hra, s ktorou je Zelnick sám nespokojný, je Battleborn. Od hry očakával oveľa väčší úspech, narozdiel od Evolve, ktoré Take-Two iba odkúpilo po krachu THQ a vedelo, že to bude riskantné.

 "Battleborn bolo sklamaním. Musíme to hovoriť otvorene, ale nemyslím si, že chyba je v systéme. 2K je spoločnosť, ktorá prináša Civilization s úžasnými známkami nad 90, prináša basketbal so známkami nad 90, XCOM 2 a ďalšie hry s veľmi vysokými známkami."

A keď už sa hovorilo o tom odkúpení Evolve, Zelnick sa bavil aj na účet bývalého konkurenta Electronic Arts. Jeho bývalé vedenie sa nechalo ovládať egom a chcelo rýchlo vybudovať impérium nakupovaním štúdií, ignorovalo jednoduchú matematiku, čím vraj akcionárov obralo o 20 miliárd dolárov. Zelnick stručne zmienil aj očakávané Red Dead Redemption 2, ktoré má mať vynikajúcu hrateľnosť a vynikajúci príbeh.





Páči sa mi!







Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19507)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk