Vývoj Beyond Good and Evil 2 je pre Ubisoft naozaj dôležitý |
Dokonca až tak, že podľa kreatívneho režiséra Ubisoft vždy trval na jeho realizácii a nikdy nebol zrušený.
Možno si ešte spomínate na to, ako nedávno teasoval Beyond Good and Evil 2 jej tvorca Michel Ancel na svojom Instagrame. S fanúšikmi sa podelil o zopár konceptov, pričom sa mu znovu podarilo naštartovať nadšenie mnohých hráčov na už dávno zabudnuté pokračovanie.
Ancel tvrdí, že úlohou týchto konceptov bolo ozrejmiť všetkým fanúšikom to, že hra existuje a Ubisoft to s ňou myslí naozaj vážne. Ďalej dodáva, že hra bola v skutočnosti vo vývoji od vydania Rayman Legends. Momentálne je však ešte ďaleko od svojho vydania a Ancel nie je ešte pripravený na to, aby prezradil detaily, nakoľko veci sú stále v pohybe a vyvíjajú sa.
„Súčasné technológie konečne dosiahli bod, ktorý nám umožní dosiahnuť moju víziu pre pokračovanie a to najmä s ohľadom na jeho rozsah. V prvej hre sme mali síce možnosti cestovania vesmírom, ale v konečnom dôsledku sme boli obmedzení. Teraz je však skvelé to, že konzoly majú dnes také silné CPU, ktoré nám umožní urobiť veci oveľa väčšie, než kedykoľvek predtým.
Pri našej vízii si teda už nepovieme oh, toto nikdy neurobíme, pretože na to aktuálne máme možnosti a funguje to. Je šialené a veľmi ťažké vysvetliť ľuďom to, ako sa pracuje na technickej stránke hry. Teraz to nie je už len o polygónoch a podobných veciach. Je to o milióne spôsobov toho, ako sa správa AI a obrovských kozmických lodiach havarovaných na veľkých planétach,“ hovorí Ancel.
Tým vlastne odhalil trošku viac o tom, čo by sme v hre mali čakať. Okrem toho tiež povedal, že plánuje v hre využiť už overené prvky, ktoré sme mali možnosť vidieť v iných hrách, ako napríklad Star Citizen.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 86
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 95 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|