Death Stranding chce ponúknuť fotorealistickú grafiku

Úroveň spolupráce Kojimu a Del Tora doposiaľ nebola známa. Zdá sa však, že bude hlbšia než sme si mysleli, pričom titul sľubuje fotorealistickú grafiku.

pridal Gam_er 10.12.2016 o 13:16 pod hry
Death Stranding chce ponúknuť fotorealistickú grafiku

HRY > NOVINKY >

Minulý týždeň sme sa dozvedeli oveľa viac o pripravovanej Kojimovej novinke s názvom Death Stranding. Nový trailer odhalil hviezdne obsadenie, ktoré tvorili Guillermo Del Toro a Mads Mikkelsen, pričom obe tieto hviezdy označujú Kojimu za brilantného muža, ktorý vytvára niečo úplne nové. 

V dnešnom rozhovore prezradil Hideo Kojima niečo viac o svojej spolupráci s Guillermom Del Torom, o ktorej úrovni sme doteraz veľa nevedeli:

„Pracovali sme spolu na inom, rozdielnom projekte (má na mysli zrušený Silent Hill reboot) a jeho zrušenie bolo pre nás oboch veľmi smutné. Tak som sa Guillerma spýtal, či by nechcel vstúpiť na palubu a teraz spolupracujeme na veľmi hlbokej úrovni, pretože spolu vyvíjame jeho herný charakter, pričom rozoberáme tony nápadov, inšpiráciu, uhly kamery pri rôznych scénach a rozprávanie príbehu. Rovnakým spôsobom to išlo aj s Madsom Mikkelsenom, ktorý hrá v Death Stranding hlavného záporáka,“ hovorí Kojima. 

Ten sa potom objavil na paneli počas PlayStation Experience 2016, kde neskôr oznámil, že Death Stranding bude využívať upravený engine od Guerrilla Games, s názvom Decima. V najnovšom rozhovore tiež objasnil, že tento engine prinesie veľmi odlišné výsledky než uvidíme v Horizon: Zero Dawn, pričom sa bude sústrediť na fotorealistický grafický štýl. Okrem toho tiež potvrdil, že záznam, ktorý sme videli na PSX, bežal v reálnom čase na PS4 Pro a hra podľa neho bude vyzerať ešte o kúsok lepšie kým vstúpi do vydania. 

„Decima je priekopnícky renderovaný engine, ale ak by sme s jeho použitím vytvorili rovnaké svety, nemalo by to zmysel. Horizon: Zero Dawn má svoju fantastickú umeleckú víziu, ale my sme sa u Death Stranding zamerali skôr na viac fotorealistický štýl.

Som veľký fanúšik fyzického osvetlenia a vytvorili sme niečo, čomu hovoríme Glass Room. Ide doslova o konferenčnú miestnosť, kde môžeme kontrolovať kvalitu odrazov a presnosť osvetlenia na každý jednotlivý predmet, ako napríklad na bábiky alebo tanky. Áno, záznam ktorý ste videli bol renderovaný v reálnom čase na PS4 Pro a hra bude počas vydania vyzerať ešte lepšie,“ dodáva Kojima. 

Hideo tiež uviedol, že jadro príbehovej štruktúry je konečne na svojom mieste, aj keď o širších detailoch príbehu alebo hlavnej ženskej úlohe je podľa neho ešte skoro hovoriť viac. Vydanie Death Stranding sa očakáva na PlayStation 4 niekedy v rokoch 2018, prípadne 2019 s tým, že by hra mohla dôjsť v neskoršom termíne aj na PC. 





Páči sa mi!







PS4
PC

Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions
Štýl: Akcia / Survival
Dátum vydania: 8. november 2019
 14.7. 2020 (PC)
 24.9. 2021 (,PS5)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19536)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk