Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

pridal roberto 11.1.2017 o 6:33
PC
Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test


Už prešiel rok a dva mesiace odkedy sme vás informovali, že kampaň BattleTechu na Kickstarteri skončila veľkým úspechom, vyzbieralo sa takmer 2.8 milióna amerických dolárov. Crowdfunding týmto ale neskončil a prostredníctvom Backerkitu sa vyzbieralo ešte vyše 300 tisíc. Autori z Harebrained Schemes v čele s Jordanom Weismanom, tvorcom sveta BattleTech, sa potom pustili do vývoja a zmizli z radaru väčšiny herných médií. Podporovatelia z KickStarteru sa ale počas roka dozvedeli veľa o pripravovaných mechanizmoch, hrateľnosti i príbehu a minulý mesiac boli oboznámení s kontaktnými útokmi mechov.

Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

Z viacerých možností sa štúdio rozhodlo pre tú najjednoduchšiu, jediný kontaktný útok. Jednak tak budú môcť byť boje rôzne veľkých mechov vizuálne lepšie a jednak sa už nebude komplikovať systém zbraní a útokov. Zaútočiť bez zbrane bude môcť každý mech, ale s rôznym výsledkom v závislosti od jeho dizajnu a hmotnosti. Pri veľkej prevahe je dobrá šanca zložiť súpera jednou alebo dvoma ranami k zemi a získať tak veľkú výhodu. Tiež sa tu uplatnia menšie zbrane, napríklad lasery a plameňomety, ktoré ešte po kontaktnom útoku dostanú príležitosť vystreliť. Je to cesta, ako spraviť aj z veľkých mechov s množstvom malých zbraní konkurencieschopné stroje, keďže úder môže nepriateľovi narušiť pancierovanie a malé zbrane potom spôsobia o to väčšie škody. Výnimku dostal ikonický útok Death From Above, teda doskočenie na svojho súpera, ktorý bude ako zvláštna schopnosť.

Vďaka Kickstarteru sa skupina žoldnierov ubytuje na vesmírnej lodi, ktorú bude hráč rozvíjať ako svoju základňu. Kontrakty sa budú prijímať z veliaceho centra, cestovanie z mostíka, v hlavnej časti sa budú opravovať, upravovať a vylepšovať mechy a možno aj záchranné a podporné vozidlá. Miesto zostane aj pre časť pre posádku a najímanie jej nových členov, kapitánovu kajutu a miestnosť inžinierov schopných loď vylepšiť kozmeticky ale hlavne funkčne.

Zaujímavo je vyriešený ťahový systém. Každé kolo bude rozdelené na 5 fáz podľa iniciatívy. Prvá bude iba pre extrémne skúsených mechwarriorov v ľahkých mechoch, trieda assault bude hrať až v poslednej. V rámci fázy sa budú hráči (alebo hráč a UI) striedať. Dôležité je, že ľahké mechy budú môcť svoju akciu odložiť až do poslednej fázy a potom prísť na rad opäť hneď na začiatku ďalšieho kola, čo im dá potrebnú výhodu oproti lepšie ozbrojeným pomalším mechom.

Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

Autori sa tiež pochválili, ako starostlivo vybrali miesto, kde sa bude kampaň odohrávať. Zasadenie do roka 3025, teda do obdobia Succession Wars, bolo oznámené už počas crowdfundingovej kampane. Keď ale chceli pridať ďalší príbeh, ktorý by sa nevylučoval s už napísanými, potrebovali ho umiestniť na nové miesto, lenže sa zároveň nechceli vzdialiť od Inner Sphere. Zozbieraním snáď všetkých máp z rôznych zdrojov objavili malé biele miesto s pár sústavami, ale takmer bez histórie. Hráčov teda zavedú na miesta kde sa nachádza Fronc Reaches, ale to vzniklo až o pár desaťročí neskôr. V roku 3025 tu nájdeme divokú časť vesmíru opustenú frakciami Magistracy of Canopus, Taurian Concordat aj Capellan Confederation, pretože počas vojen všetky tri potrebovali svoju vojenskú moc využiť k bráneniu dôležitejších systémov, alebo k útokom na ne.

Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

Niekedy medzi koncom januára a začiatkom marca by mala byť spustená "Backer Beta", teda beta-test pre podporovateľov z Kickstarteru. Bude obsahovať Skirmish Mode a neskôr aj PvP multiplayer, ale nie všetkých mechov, mechwarriorov, mapy a prostredia a ani kampaň.


Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test  Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test  Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test



<<<Legend of Zelda ukazuje svoj rozmanitý svet
predchádzajúca novinka

Prvá polhodina z Rime >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#94


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Bungie potvrdzuje, že Destiny 2 nepríde na St...
darmo sa tu riesi to alebo ono, destiny 2 bude mat...
Alternatívna história v RTS Iron Harvest je l...
ak sa vám páči podobné zasadenie určite odporúčam ...
Tvorcovia World of Tanks Blitz a Warhammer 40...
stavim sa ze to bude dobry biznis.zlataky sa len t...
Crackdown 3 bol odložený na jar 2018
nič, bude to klasická možno nadpriemerná deštrukc...
Crackdown 3 bol odložený na jar 2018
tak su to microsoft azure servre, tie funguju stal...
Prey dostal free trial verziu, môžete si hru ...
mám otázočku ľudia je ta hra tak dobrá amo vedšina...
Uncharted: Lost Legacy dostáva recenzie
nato ze to je to iste co u4 ma to az mrte slusne r...
Planéta opíc dostáva herné spracovanie v titu...
tie hollywoodske názvy.. last "niečo"
Uncharted: Lost Legacy dostáva recenzie
ako oder 1886 :d tak ale na expanziu za polovičnú ...
Life Is Strange: Before The Storm - Deluxe ed...
budem uvažovať nad tou deluxe editon.
Crackdown 3 bol odložený na jar 2018
nakoniec to ms zruší úplne ::->:
TV: Predčasne unikol ďalší diel z Game of Thr...
pretože nemajú trpezlivosť a hneď to odsúdia prito...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk