Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

pridal roberto 11.1.2017 o 6:33
PC
Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test


Už prešiel rok a dva mesiace odkedy sme vás informovali, že kampaň BattleTechu na Kickstarteri skončila veľkým úspechom, vyzbieralo sa takmer 2.8 milióna amerických dolárov. Crowdfunding týmto ale neskončil a prostredníctvom Backerkitu sa vyzbieralo ešte vyše 300 tisíc. Autori z Harebrained Schemes v čele s Jordanom Weismanom, tvorcom sveta BattleTech, sa potom pustili do vývoja a zmizli z radaru väčšiny herných médií. Podporovatelia z KickStarteru sa ale počas roka dozvedeli veľa o pripravovaných mechanizmoch, hrateľnosti i príbehu a minulý mesiac boli oboznámení s kontaktnými útokmi mechov.

Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

Z viacerých možností sa štúdio rozhodlo pre tú najjednoduchšiu, jediný kontaktný útok. Jednak tak budú môcť byť boje rôzne veľkých mechov vizuálne lepšie a jednak sa už nebude komplikovať systém zbraní a útokov. Zaútočiť bez zbrane bude môcť každý mech, ale s rôznym výsledkom v závislosti od jeho dizajnu a hmotnosti. Pri veľkej prevahe je dobrá šanca zložiť súpera jednou alebo dvoma ranami k zemi a získať tak veľkú výhodu. Tiež sa tu uplatnia menšie zbrane, napríklad lasery a plameňomety, ktoré ešte po kontaktnom útoku dostanú príležitosť vystreliť. Je to cesta, ako spraviť aj z veľkých mechov s množstvom malých zbraní konkurencieschopné stroje, keďže úder môže nepriateľovi narušiť pancierovanie a malé zbrane potom spôsobia o to väčšie škody. Výnimku dostal ikonický útok Death From Above, teda doskočenie na svojho súpera, ktorý bude ako zvláštna schopnosť.

Vďaka Kickstarteru sa skupina žoldnierov ubytuje na vesmírnej lodi, ktorú bude hráč rozvíjať ako svoju základňu. Kontrakty sa budú prijímať z veliaceho centra, cestovanie z mostíka, v hlavnej časti sa budú opravovať, upravovať a vylepšovať mechy a možno aj záchranné a podporné vozidlá. Miesto zostane aj pre časť pre posádku a najímanie jej nových členov, kapitánovu kajutu a miestnosť inžinierov schopných loď vylepšiť kozmeticky ale hlavne funkčne.

Zaujímavo je vyriešený ťahový systém. Každé kolo bude rozdelené na 5 fáz podľa iniciatívy. Prvá bude iba pre extrémne skúsených mechwarriorov v ľahkých mechoch, trieda assault bude hrať až v poslednej. V rámci fázy sa budú hráči (alebo hráč a UI) striedať. Dôležité je, že ľahké mechy budú môcť svoju akciu odložiť až do poslednej fázy a potom prísť na rad opäť hneď na začiatku ďalšieho kola, čo im dá potrebnú výhodu oproti lepšie ozbrojeným pomalším mechom.

Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

Autori sa tiež pochválili, ako starostlivo vybrali miesto, kde sa bude kampaň odohrávať. Zasadenie do roka 3025, teda do obdobia Succession Wars, bolo oznámené už počas crowdfundingovej kampane. Keď ale chceli pridať ďalší príbeh, ktorý by sa nevylučoval s už napísanými, potrebovali ho umiestniť na nové miesto, lenže sa zároveň nechceli vzdialiť od Inner Sphere. Zozbieraním snáď všetkých máp z rôznych zdrojov objavili malé biele miesto s pár sústavami, ale takmer bez histórie. Hráčov teda zavedú na miesta kde sa nachádza Fronc Reaches, ale to vzniklo až o pár desaťročí neskôr. V roku 3025 tu nájdeme divokú časť vesmíru opustenú frakciami Magistracy of Canopus, Taurian Concordat aj Capellan Confederation, pretože počas vojen všetky tri potrebovali svoju vojenskú moc využiť k bráneniu dôležitejších systémov, alebo k útokom na ne.

Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test

Niekedy medzi koncom januára a začiatkom marca by mala byť spustená "Backer Beta", teda beta-test pre podporovateľov z Kickstarteru. Bude obsahovať Skirmish Mode a neskôr aj PvP multiplayer, ale nie všetkých mechov, mechwarriorov, mapy a prostredia a ani kampaň.


Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test  Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test  Autori BattleTech nezaháľali a už pripravujú beta-test



<<<Legend of Zelda ukazuje svoj rozmanitý svet
predchádzajúca novinka

Prvá polhodina z Rime >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#98


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Jet Set Radio Evolution - koncept
Jet Set Radio Evolution - koncept
pridané 17.12. 2017discus0
Príspevky
Kholat: Aftermath Part 1 Comic Book - Trailer
kholat to je podla tej djatovej vypravy ?zaujimav...
PC Gamer vybral hru roka
prečo by nebola? na konzolách nemáte toho moc na v...
November bol v US hustý, padali rekordy
úprimne, ja mam hrozne rád internetové diskusie :)...
November bol v US hustý, padali rekordy
fiiiha, taky computer a tolko casu straveneho v ps...
November bol v US hustý, padali rekordy
procesor: intel core i7-6700kzákladná doska: msi z...
Aký herný monitor kúpiť na jeseň 2017?
4k je pre mna uz low, ja mam 8k monitor za 5000 eu...
V akom stave je H1Z1?
v hre mam nahranych stovky hodin, hral som od upln...
Crytek vytvára vlastnú digitálnu menu a chce ...
pamätám sa ako fňukali, že predaje crysis 2 sú sla...
Filmová recenzia: Star Wars: Poslední Jediovia
horsie to uz snad nebude :d skor sa desim buducoro...
PC Gamer vybral hru roka
to neni odpoved na moju otazku.
November bol v US hustý, padali rekordy
tak mi tu tvoju zostavu pripomen :)
V akom stave je H1Z1?
kde sa da zahrat (kupit) escape from tarkov ? na s...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk