Cieľom Overwatch nebola rozmanitosť, ale dostupnosť |
Jeff Kaplan sa na D.I.C.E. samite minulý týždeň vyjadril k tomu, kam pri vývoji Overwatch smerovali
Overwatch čoskoro oslávi rok od vydania a Blizzard sa môže tešiť stále veľkej obľube u hráčov. Na poslednej konferencii D.I.C.E. sa Jeff Kaplan rozhodol prehovoriť o tom, kam vlastne autori pri vývoji hry smerovali - "Overwatch začal poslednú dobu vytvárať diskusie ohľadom rozmanitosti. Išlo o veľmi diskutovanú vec počas vývoja... a je to veľmi dôležité aj v dnešnom hernom svete."
"Podľa mňa je veľmi zaujímavé, že si ľudia myslia, že rozmanitosť bol cieľ pri vývoji Overwatch, aj keď to nie je pravda. To, na čom nám skutočne záležalo, bolo vytvoriť hru v hernom prostredí a vo svete, kde je každý vítaný a slobodný. Mohli by ste si predstaviť, že existuje Overwatch hrdina alebo mapa z vášho okolia a bolo by to celkom pravdepodobné. Zdalo by sa, že by to mohlo byť súčasťou hry kedykoľvek."
Ako príklad uviedol postavy Ana, Symmetra, Zarya, Mei a Sombru ako ukážku toho, že aj napriek tomu, že sú postavy obmedzené planétou Zem, ako protiklad fantasy a sci-fi vesmíru, dokážu stále bojovať so stereotypmi-.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 188
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|