God of War ponúka nové informácie o Kratovom synovi |
Atreus sa bude musieť vyrovnať so svojim osudom a naučiť sa, ako sa správať menej ako emočne zraniteľné dieťa a viac ako boh.
Bohovia Olympu sú preč. Kratova pomsta je dokonaná a známy hrdina teraz býva v ríši nórskych bohov a monštier. Nie je však sám. Jedným z centrálnych bodov novej hry bude, ako iste viete, aj jeho syn Atreus. Ten sa bude snažiť nájsť cestu k svojmu otcovi, pričom oboch čaká neľahká a osobná cesta, ktorá definuje ich vzťah. Nebude to ale klasická prechádzka lesom. Cesta tejto dvojice bude predstavovať konkrétnu pasáž z bodu A do bodu B a bude tiež emocionálna.
Atreus je druhou šancou pre Krata v úlohe otca. Ten bude musieť čeliť svojmu hnevu a znovu objaviť svoju dávno stratenú ľudskosť. Naopak Atreus sa bude musieť vyrovnať so svojim osudom a naučiť sa, ako sa správať menej ako emočne zraniteľné dieťa a viac ako boh. Rozhodovanie o vzhľade Kratovho syna nebolo ľahké. Akonáhle sa v štúdiu uzniesli na tomto centrálnom bode hry, vzhľad chlapca, teda Kratovho potomka bola pre nich obrovská výzva.
„Najskôr som sa pokúsil popísať našim umelcom, čím si bude Atreus prechádzať a čo všetko už má za sebou. Dal som im predstavu o svete, ktorý zažije. Svete, ktorý nebude priateľský. Na druhej strane sme sa posadili a položili si otázku, ako by vyzeral Kratos, keď mal 10 rokov. Urobili sme si niekoľko nákresov s cieľom zistiť, či existuje niečo, s čím by sa dalo v tejto súvislosti pracovať. Ale nefungovalo to,“ spomína Barlog.
Vzhľad chlapca je napokon inšpirovaný skutočnou osobou. Štúdio usporiadalo konkurz, na ktorý prišiel aj detský herec Sunny Suljic. Keď ho uvideli, povedali si, že presne tak si predstavujú, aby Atreus vyzeral. Vývojári na ňom videli veľké modré oči a predstavu nevinnosti, no tiež vyzerá, že vníma veci okolo a práve preto bol pre nich perfektnou voľbou. Mnoho času zabrala tiež definícia Kratovho rodičovstva. Vývojári si kládli otázku, aký otec by mohol Kratos byť. Koniec koncov je to ten chlapík, ktorý odtrhol Heliovi hlavu a použil ju ako lampáš. Zistiť, ako by mohol figurovať v úlohe otca, preto bolo veľmi ťažké.
„Kratos nie je chlapík, ktorý s vami veľa hovorí. Myslím, že mnohí z nás majú otcov pochádzajúcich z generácie, ktorá nebola veľavravná. Sú to muži mála slov. Neznamená to, že by ste s nimi preto mali zlý vzťah, len ste s nimi nestrávili veľa času kecaním. Stálo nás množstvo návrhov definovať práve túto problematiku. Spomínam si na jeden z tých prvých, ktorý ľudia v štúdiu vnímali tak, že bol Kratos na Atrea príliš tvrdý a veľa času si boli vzdialení. Táto spätná väzba nakoniec viedla k magickému momentu na E3 odhalení, kde Kratos kričí na Atrea a potom chytí dych. Musí sa upokojiť, hovoriť cez zuby a vysvetliť Atreovi, čo urobil zle. A to je to skutočné. To je ten okamih pravdy. Neprišiel okamžite. Pochádza z dlhého boja tímu,“ hovorí Barlog.
Kratos nebude napokon učiť svojho syna to, ako sa stať bohom, ale skôr to, ako nerobiť tie isté chyby. Pre Krata je totiž byť bohom choroba, ktorú preniesol na svoje dieťa a to nechce. Všetko, čo chce je teda zabezpečiť, aby jeho chyby neboli posúvané ďalej a opakované jeho synom. Na druhej strane bude chlapec, aj keď možno podvedome, učiť svojho otca to, ako sa stať človekom. Kratova ľudskosť je totiž uzamknutá veľmi hlboko v jeho vnútri a spôsob, ako sa k tej dostať bude dlhý a tvrdý. Aj keď sa k nej Kratos bude dostávať, vzťah k jeho synovi bude ako jazda na bicykli. Pôjde o jazdu na dlhú trať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila megavýpredaj 20
- PS5 Pro má ponúknuť 45% rýchlejšiu grafiku ako PS5, pridá aj AI upscaling 327
- V PlayGoSmart práve spustili zľavy až do 70% 6
- RECENZIA: Robin Hood - Sherwood Builders 10
- PS5 konzola dostala nový update 25
- PS Plus Premium a Extra hry predstavené 50
- Detailnejšie špecifikácie PS5 Pro 142
- Star Citizen 1.0 sa blíži 54
- Pozrite si 23 minút z hrania českej FPS Gray Zone Warfare 18
- Na Steame odštartoval jarný výpredaj 49 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Santa Monica Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|