Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

e3 GC sekcia e3 GC
live
e3 Xbox One
balenia
e3 Forza
Motorsport 7
e3 Xbox
Game Pass
e3 Final
Fantasy XV
e3 Star Wars
Battlefront 2
e3 NFS
Payback
e3 Age of
Empires IV
e3 Far Cry 5
e3 Biomutant
e3 Assassins
Creed

Novinka


Každý hráč bude mať z Assassins Creed Origins iný zážitok, rok prác naviac umožnil dosiahnuť vysokú kvalitu

pridal Gam_er 9.8.2017 o 21:00
PC
PS4
Xbox One
Každý hráč bude mať z Assassins Creed Origins iný zážitok, rok prác naviac umožnil dosiahnuť vysokú kvalitu


Ako určite viete, Ubisoft sa minulý rok rozhodol, že po Syndicate dá značke pauzu a nový diel prinesie až vtedy, keď na ňom poriadne zapracujú a dokážu ponúknuť niečo nové. Už od začiatku tohto rozhodnutia teda bolo jasné, že pre Ubisoft bude kľúčové to, ako so značkou ďalej naloží. Tento fakt potvrdil aj herný režisér tohtoročného Assassins Creed: Origins, Jean Guesdon (túto pozíciu zdieľa s Ashrafom Ismailom), ktorý v najnovšom rozhovore prezradil, aký dôležitý je pre nich tento ročník. 

„Keď sme začali robiť hru pred zhruba 3 a pol rokom, chceli sme, aby bola globálna, plná, veľká a preto sa snažíme o to, aby bol tento zážitok bezproblémový a naplnil očakávania. Tejto myšlienky sme sa v zmysle masívnosti dotkli s Assassin’s Creed IV: Black Flag, kde sme ukázali rozľahlé prostredia a umožnili hráčom vychutnať si úplnú slobodu na súši a na mori. Po prvý krát sme chceli, aby ste sa mohli pohybovať po celej krajine. Extra rok (keďže séria mala ročný odklad) nám umožnil dosiahnuť s hrou naozaj vysokú kvalitu,“ hovorí Guesdon.

Zdá sa, že sa Ubisoft poučil zo svojich chýb a v tom, aby si na hry nechal dostatok času, vidí vedenie spoločnosti nový zmysel. V  prípade, že by Assassin’s Creed Origins napokon nebol dobre prijatý, francúzsky gigant by mohol udržať medzi ďalšími dielmi aj dvojročný odstup, čo už v minulosti naznačil Yves Guillemot, šéf Ubisoftu.

Okrem toho, ako odklad pomohol novému dielu, Jean Guesdon tiež vysvetlil, že žiadni dvaja hráči nemôžu zažiť v AC Origins rovnakú skúsenosť, čo znamená menej scriptovania:

„Pre nás je to niečo, čo chceme skutočne presadiť. Chceme, aby mali hráči s AC Origins vlastnú, osobnú skúsenosť, čo znamená menej scriptovania a držania linearity. Vytvárame svet, v ňom umiestňujeme obsah - máme desiatky questov a ľudí, s ktorými sa vo svete stretnete a ktorí vám povedia svoje príbehy. Vo svete sa však môže mnoho vecí stať len tak, počas toho, ako ním budete prechádzať (Guesdon má zrejme na mysli náhodné udalosti, podobné tomu, čo sme mohli vidieť napríklad v GTA V či v treťom Zaklínačovi).

Žiadni dvaja hráči nemôžu zažiť v hre rovnakú skúsenosť. To jednoducho nebude možné. Opravili sme AI tak, aby mali živé bytosti vo sveta svoju skutočnú umelú inteligenciu. Levy tak lovia antilopy, krokodíly útočia na hrochy ak sú nejaké okolo a herný svet je teraz oveľa živší, než bol kedykoľvek predtým.“

Fakt ohľadne umelej inteligencie sa však zrejme nevzťahuje len na zvieratá, ale aj na NPC postavy. Pri nich sme sa už dozvedeli, že nepriateľské frakcie môžu medzi sebou bojovať a tie priateľské sa budú medzi sebou objímať. Podľa všetkého nás tak čaká dynamický otvorený svet, do ktorého si Ubisoft zdá sa vzal inšpiráciu z hier ako Witcher 3, pričom bojový systém sa podobá skôr na Dark Souls. 

To, či je nový vzorec úspešný sa dozvieme 27. októbra, kedy AC Origins vychádza na PC, PS4 a Xbox One. Páči sa vám nové smerovanie značky alebo ste si veci predstavovali inak? 


Zaradené pod: ubisoft




<<<Intel predstaví Coffee Lake procesory 21. augusta
predchádzajúca novinka

No Man’s Sky tento týždeň dostane update 1.3, ktorý vylepší príbeh >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Assassin's Creed: Origins Assassin's Creed: Origins
PC ,PS4 ,Xbox One

button Ubisoft / Ubisoft
button Akčná Adve

dátum vydania 27.10. 2017
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#94


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Shadow of War - Machine Tribe
Shadow of War - Machine Tribe
pridané 23.8. 2017discus3
Príspevky
Prvé gameplaye z bety Call of Duty WWII
mas pocit ze take bf1 ma "milion 500" prototypov z...
Gran Turismo Sport - Nurburring
to si dam,pamatam ako som si dal na ps1 v gt 24 ho...
Shadow of War - Machine Tribe
videl si predsa ten plamenomet :d to uz je ina tec...
Gran Turismo Sport - Nurburring
fantasticky to vyzera a aj znie
Android 8 Oreo je oficiálne vydaný
pozri aj honor, je to ten isty vyrobca ako huawei ...
Android 8 Oreo je oficiálne vydaný
nemozem davat roota lebo potom mi nepojdu appky na...
Assassins Creed Origins - 24 minút hrateľnosti
ked si to porovnam s unity co sa tyka grafiky, nie...
Shadow of War - Machine Tribe
tento bude zrejme viac technologicky vyspelejsi...
Shadow of War - Machine Tribe
vsetky kmene si vacsinou pomahaju roznymi zbranami...
Anno 1800 ohlásené, ukazuje prvé zábery
sice to uz bude moje otrepana fraze, ale moc bych ...
Uncharted: The Lost Legacy
nema zmysel sa o tom bavit pokial neurobis aspon j...
Prvé gameplaye z bety Call of Duty WWII
ja tu už fakt z niektorých nemožem.bf tak isto len...
Uncharted: The Lost Legacy
upscalovane hry nie su nikdy pekne ciste. to robi ...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk