Assassin's Creed Origins ponúkne tisíce NPC postáv a hrateľnosť, ktorú bude možné ovplyvniť |
Režisér hry vysvetľuje, že vďaka novému AI frameworku mohli do hry integrovať NPC postavy, ktorý si žijú svojim vlastným životom. Táto zmena by sa mala výrazne prejaviť v celkovej hrateľnosti.
Nadchádzajúci Assassin’s Creed Origins bude obsahovať tisíce živých NPC postáv, ktoré do hry mohli byť pridané vďaka novému AI frameworku. Režisér hry tiež sľubuje, že hrateľnosť bude oveľa otvorenejšia. Vývojári okrem toho hovoria, že vylepšili všetky základy značky a prepracovali umelú inteligenciu, ktorá vďaka novému AI frameworku umožní, že NPC postavy budú mať v hre skutočný život.
„Vytvorili sme nový AI framework, ktorý nám umožňuje, aby v hernom svete skutočne žilo tisíce postáv. Všetka AI, všetci ľudia a zvieratá, ktoré obývajú rozsiahli Egypt sú okrem toho virtualizované. To znamená, že fungujú ďaleko od bezprostredného pohľadu hráča. Majú skutočný život vo svete, ktorý sme vytvorili. Hráči už nebudú nútení do realoadu v prípade, že sa počas plnenia ich misie niečo v hre pokazí.
Je to preto, že Origins prinesie nové scenáre a možnosti hrania, kde sa pohybujete a komunikujete s prostredím a jeho obyvateľmi. Tí budú reagovať na vaše úspechy a zlyhania v reálnom čase.To všetko bez toho, aby vás hra trestala za akékoľvek hranie. Všetky tieto obmedzenia sú preč, úplne preč. Frustrovali hráčov a chceli sme ich odstrániť,“ hovorí režisér hry Asaf Ismail.
Otvorenejšou sa stala tiež hrateľnosť. Hráč si totiž bude mať možnosť vybrať druh herného zážitku, aký chce. Ismail dodal, že herný zážitok podlieha zmene aj počas prenasledovania vášho cieľa.
„Pointou toho je, že dáme hráčom informácie o AI, ktorá skutočne žije vo svete hry a robí rôzne činnosti, ktoré sama chce. Úlohy sú teraz v hre oveľa viac otvorené. Áno, stále máte ciele, ktoré musíte zavraždiť. Technicky to však môžete urobiť akokoľvek chcete.
Máme v hre cieľ, ktorý vás láka do jedného z miest. Pred jeho zabitím ho študujete. Dozvedáte sa o ňom viacero informácií a môžete pozorovať tiež jeho denný rozvrh, teda činnosti, ktoré počas dňa robí. Musíte mu venovať vašu skutočnú pozornosť a on vás na oplátku vláka do svojho spôsobu života. Musíte najprv zistiť, kto váš cieľ skutočne je, pretože návnadou môžu byť aj nevinní ľudia.
Herné skúsenosti sa tak môžu meniť aj v prípade, že ste sa dostali do pohybu a chcete svoj cieľ eliminovať. Počas toho, ako sa k svoju cieľu blížite sa môže drasticky zmeniť mnoho okolností, v závislosti od mnohých faktorov,“ dodáva Ismail.
Nový Assassin’s Creed teda sľubuje naozaj mnoho. Určite bude zaujímavé sledovať, ako sa sľuby vývojárov odzrkadlia v praxi. Ubisoft tentokrát na novom pokračovaní pracoval o rok dlhšie a hra je vo firme naozaj veľkou prioritou. Ako napokon dopadne, sa dozvieme 27. októbra, kedy vyjde na PC, PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 96
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 126
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 111 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|