Obsidian svojho času vyvíjal Xbox One launch titul Stormlands |
Stormlands mal byť launch titulom pre Xbox One, ale vyskytli sa komplikácie.
Obsidian pri príležitosti Paradox promo eventu na Bastard's Wound expanziu pre Tyranny porozprával príbeh vývoja svojho titulu Stormlands. Ten mal byť launch titulom pre Xbox One, ale vyskytli sa komplikácie a titul bol nakoniec zrušený.
Obsidian v roku 2011 ponúkol nápad na titul Microsoftu a tomu sa zapáčil, aj keď nechcel od toho len štandardnú RPG ale niečo viac, chcel aj kooperáciu a raidy s miliónmi ľudí. Tie milióny ľudí Obsidian nikdy nebral doslova, aj keď cítil, že Microsoft to chce posunúť vpred. Chcel niečo ako Witchera hrateľného s priateľom, kde ak by sa objavila príšera, nezobrazí sa len im, ale všetkým hráčom a spoločne ju môžu zabiť.
To by aj skúsili, ale problémy sa nakoniec vyskytli s tým, že hra sa pôvodne vyvíjala na Xbox 360, Unreal Engine 4 vtedy nebol pre Xbox One, Unreal engine 3 nebol dobrý a nakoniec použili vlastný engine ale prechod im išiel pomaly. Rovnako nikdy predtým nerobili multiplayer a launch dátum sa blížil. Nakoniec s toľkými problémami pred sebou nevideli dokončenie hry reálne.
Spolupráca s Microsoftom sa tak skončila, aj keď hra ešte ostala a Obsidian ju pod novým názvom Fallen skúšal ešte ponúknuť inému distribútorovi. Skúšali Ubisoft, 2K, všetkých, ale nikto ju nechcel. Nakoniec prečo, by niekto chcel hru, ktorú iný vydavateľ zrušil?
Síce Fallen nikto nezobral, nápad ešte nezahodili a v roku 2014 Paradoxu ponúkli titul Tyranny. V ňom sa príbeh recykloval v inej podobe. Tyranny práve dostala aj expanziu Bastard's Wound
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 86
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 95 zobraziť viac článkov >