Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Režisér God of War po zavretí Visceral Studios obhajuje lineárne singleplayer hry

pridal Gam_er 19.10.2017 o 14:44
PS4
Režisér God of War po zavretí Visceral Studios obhajuje lineárne singleplayer hry


Aktuálne oznámenie Electronic Arts o zavretí štúdia Visceral sa radikálne podpísalo na vývoji pripravovaného Star Wars titulu, za ktorým stála Amy Henning (séria Uncharted). Pôvodne malo ísť o príbehový akčný titul pre jedného hráča. EA však pristúpilo k tomu, že vývoj zmení a z lineárnej akčnej adventúry titul posúva na novú skúsenosť, zameranú pre viac rôznorodých hráčov, ktorá môže zasiahnuť širšie publikum.

Toto rozhodnutie spôsobilo veľké diskusie v herných komunitách a vyjadrilo sa k nemu dokonca aj niekoľko známych vývojárov. Jeden z najzaujímavejších komentárov pochádza od Coryho Barloga, režiséra pripravovaného God of War pre PS4. Ten na svojom Twitteri vyjadril sklamanie a zastal sa lineárnych príbehových hier pre jedného hráča. Tvrdí, že stále môžu zasiahnuť široké publikum hráčov. 

„Milujem lineárne singleplayer hry. Vždy som smutný, keď vidím, že slovo lineárny je považované pri hrách za zlé. Lineárne príbehové hry určite môžu osloviť široké publikum hráčov,“ tvrdí Barlog. 

Zaujímavé je, že sám Barlog raz opísal God of War ako turistický autobus, z ktorého hráči môžu vystúpiť, preskúmať okolie a potom sa môžu vrátiť a pokračovať vo svojej jazde. Diskusia ohľadne lineárnych hier prebieha už dlho. Táto téma bola horúca dokonca aj v roku 2009, keď vyšlo Final Fantasy XIII. Keď sa však nad tým zamyslíme, jedným z najzaujímavejších aspektov hier je ich rozmanitosť. Na trhu je určite dostatok priestoru na to, aby sme tu mali lineárne hry, hry v otvorenom svete a množstvo možností medzitým. Autori tak nemusia chrliť len rovnaký žáner a uspokojovať iba jednu základňu fanúšikov. 

Čo si myslíte o lineárnych hrách vy? Dávate im prednosť alebo máte radšej skôr otvorenejší zážitok? 





<<<Crimson Keep bude bojovať a umierať v bludisku
predchádzajúca novinka

Fire Emblem Warriors zbiera v recenziách naozaj pestré známky >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#97


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Wolfenstein II: The New Colossus - videorecenzia
dobrá hra . jsem si to užil na streamu ;) člověka ...
Star Wars Battlefront 2 porovnanie PC, PS4 Pr...
nějaké porovnání jak to jde na pc ?? že bych uděla...
Black Friday výpredaje začali
na tom prvom obrazku slovaci na nákupoch v rakusku...
Teaser Rodinka úžasných 2
silne pochybujem že to bude dobré keď to robia tak...
Teaser Rodinka úžasných 2
dnes už totiž pixar vlastní disney, ktorý do toho ...
Star Wars Battlefront 2 porovnanie PC, PS4 Pr...
chýba mi tam porovnanie kvality lootboxov :/
Teaser Rodinka úžasných 2
tak dabing práve na rodinku bol podarený. harryho ...
DICE pôvodne chcelo v Battlefront 2 len kozme...
tebe to clovek nevysvetli. si znevyhodneni v momen...
Wolfenstein II: The New Colossus - videorecenzia
ako gameplay je super ,ale tie filmiky k tomu je v...
Star Wars Battlefront 2 porovnanie PC, PS4 Pr...
aj tak tie pixely človek nevidí lebo nehraje to z ...
DICE pôvodne chcelo v Battlefront 2 len kozme...
však aj v battlefront 2 si môžeš všetko zaobstarať...
DICE pôvodne chcelo v Battlefront 2 len kozme...
ked si to nehral tak tvoj nazor nema ziadnu vahu a...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk