Bývalý vývojár Visceral tvrdí, že hororové hry sú drahé a je naozaj ťažké ich predať

Zach Wilson hovorí o situácii, kedy ľudia hororové hry na jednej strane chcú, no na druhej ich obchádzajú, pretože sú pre nich príliš strašidelné.

pridal Gam_er 28.10.2017 o 14:12 pod hry
Bývalý vývojár Visceral tvrdí, že hororové hry sú drahé a je naozaj ťažké ich predať

HRY > NOVINKY >

Hry od Visceral skončili. Štúdio bolo zatvorené a ich Star Wars hra, ktorá mala byť pôvodne od Amy Henning (Uncharted), sa presunula do EA Vancouver, kde zmenila žáner z lineárnej akčnej adventúry pre jedného hráča na niečo, čo zasiahne širšie publikum. Správa bola mimoriadnym sklamaním pre fanúšikov pôvodného konceptu hry a tiež pre tých, ktorí mali radi Dead Space, keďže pochádza práve od Visceral. 

Dead Space bolo pravdepodobne najväčšou značkou štúdia, ktorá priniesla trilógiu hier, kde sme sledovali osud Isaaca Clarka, ktorý bojoval proti pohrome Necromorphov v temnom a desivom vesmíre 26. storočia. Prvá hra priniesla niečo nové a dokázala zaujať mnohých fanúšikov, ktorí očakávali pokračovanie. To prišlo v podobe Dead Space 2, ktoré veci z prvého dielu doťahovalo takmer k dokonalosti a prinieslo naozaj výbornú hru so skvelou atmosférou. Sklamaním však bol tretí diel, podľa mnohých najmä preto, že jeho akčné prvky prevažovali nad hororovými a atmosféra sa akosi vytrácala. 

Zach Wilson, senior dizajnér Visceral, ktorý teraz pôsobí v Bethesde, sa aktuálne zmienil o tom, prečo to majú hororové hry dnes ťažké:

„Survival horor je ťažký. Hororové hry sú vo všeobecnosti nákladné a ťažko sa predávajú. Ľudia nám vtedy dávali spätnú väzbu, že milujú Dead Space, ale nekupujú ho, pretože je až príliš strašidelný. Sú to slová, ktoré idú takpovediac proti sebe. Nemôžete totiž predávať hry na trhu, kde hráči chcú, aby existovali, ale nekupujú ich. Samotný proces, ktorý používa EA na stanovenie marketingových rozpočtov a posúdenie ich úspechu je neuveriteľne ťažkopádny a väčšinu vývojárov frustruje. Nemôžeme premeniť našu vášeň na tabuľky.“

Wilson má pravdepodobne pravdu. Hororové hry sú často v takejto paradoxnej situácii, kde ich ľudia na jednej strane chcú, no na druhej sú pre nich príliš strašidelné, a preto ich obchádzajú. Najnovšie to na hráčov s hororovým titulom skúša Bethesda, ktorá priniesla toľko chcené pokračovanie The Evil Within 2. Na posúdenie predajov je ešte skoro, no situáciu určite budeme sledovať, pretože práve pri tejto hre vieme aj z našich diskusií, že si ju želalo naozaj mnoho hráčov. Sme preto zvedaví, ako sa tieto prosby odzrkadlia v predajoch. 

Aký je váš názor na hororové hry? Podporujete tento žáner, alebo vás skôr obchádza?





Páči sa mi! (+6)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19528)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk